Dit was bij mij ook zoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:01 schreef leonieke het volgende:
Ik ben bij een verpleegster langs geweest die mij gewoon getoond heeft hoe het moet (als in: je houdt de naald zo en dan beetje vel samenknijpen en dan loodrecht prikken). Niet ingeoefend ofzo.
Dat had ik ook wel een beetjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:55 schreef leonieke het volgende:
pze, voor mij moet dat petje niet af hoor. Ik vond dat mengen en prikken op den duur zelfs leuk(maar meer mensen verklaren me dan ook gek
)
Ik denk wel dat je erin groeit hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:30 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wauw, alle priksters en spuitsters: petje af hoor. Ik vind het elke keer weer knap hoe jullie daarmee omgaan.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:02 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dat geloof ik meteen Orea, ik zou er ook mijn hand niet voor omdraaien hoor als het nodig mocht zijn. Maar toch, zolang je het niet zelf doet klinkt het heel heftig. Dus vind ik het heel knap hoe nuchter jullie ermee om lijken te gaan.
haha... jouw reactie is dezelfde als de mijne toen. Gelukkig zei mijn beste vriendin toen dat die dikke naald de opzuignaald is... de langere, dunnere naald moet je mee spuiten...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:15 schreef mijsje het volgende:
zo heb ik al verschillende keren zitten kijken naar die naalden die bij de pregnyl zitten... een erg lange maar best dunne naald, en een korte, maar ook wat dikkere naald... mijn eerste reactie wasmaar goed, de arts moet maar even laten zien hoe het moet, ms kan ik het dan voortaan zelf...
![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:18 schreef Jose81 het volgende:
[..]
haha... jouw reactie is dezelfde als de mijne toen. Gelukkig zei mijn beste vriendin toen dat die dikke naald de opzuignaald is... de langere, dunnere naald moet je mee spuiten...zoals Leonieke ook al zei
Ik moet zeggen dat ik toen behóórlijk opgelucht was!!
Ik jompel 12 keer meequote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:13 schreef sombie het volgende:
Mag ik even komen hyperen?Ik heb gewoon 12 (!) follikels!!!
Eindelijk meer dan 4!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |