Ik had dat ook met Pregnyl (om 23u Pregnyl spuiten om dan om 11u (36u later) inseminatie te hebben).quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja echt bijna op de minuut nauwkeurig... dat je echt om 2 uur 's nachts je bed uit moest om die spuit te zetten...
Dan moeten ze jouw willen/kunnen doorverbinden... dat lukte bij mij alleszins nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:16 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik zou het echt nog even goed navragen bij de arts mijsje
Ik hoop zó voor je dat die volgende keer niet nodig is!!!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:27 schreef mijsje het volgende:
stom stom, ik gebruikte de verkeerde naam... (dacht al: wat staat dat raar toen ik het intikte...) ik bedoelde inderdaad pregnyl en niet puregon... eitjes maak ik wel goed aan zelf, dus dat had ik niet nodig... het gaat alleen om de precieze tijd van het springen van het eitje...
maar ik spreek de arts maandag, dus voor die spuit erin gejast wordt, wil ik inderdaad wel nog even praten over waarom bij het ene gesprek wordt gezegd dat het persé in de avond gespoten moet worden, en aan de telefoon ik belerend wordt verteld dat ik het niet beter weet en dat het best in de ochtend kan... ik laat hem niet zomaar zetten... ben eigenlijk ook helemaal boos op die vrouw die ik sprak... (ik weet niet meer welke dame ik sprak, dat is dan weer een geluk voor haar, voor als ik klaag bij de gyn...)
(ik denk dat ze dachten: dan komt ze in de avond in ieder geval niet naar het ziekenhuis zodat wij de spuit moeten zetten... zal teveel moeite zijn geweest ofzo... maar ik laat hem door de huisarts zetten, en dan vraag ik of hij me wil vertellen hoe ik het zelf kan doen, zodat ik het de volgende keer echt zelf kan...)
Ik ben ook in het ziekenhuis geprikt. Was een nachtzuster op de gynaecologieafdeling. Dus niet iemand van de poliquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:54 schreef mijsje het volgende:
ik hoop het ook...
en duidelijkheid, ikduidelijkheid... dus er wordt niet geprikt voor de gyn me heeft verteld hoe of wat... want hij zei dat ik een inseminatie moest precies 36 uur na de prik, dus dat wil ik ook... dan komen ze maar allemaal in de avond naar het ziekenhuis toe...
Begrijp me niet verkeerd, ik ben er volledig mee akkoord dat ze normaal moeten antwoorden, maar ik kan er anderzijds ook een beetje begrip voor opbrengen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:13 schreef Orea het volgende:
Leonieke, al krijgen die mensen 500 keer per dag die vraag, ze horen gewoon normaal te antwoorden, dat is hun werk!!! Maar ik ben vrij mondig voor wat betreft ditzou bijna zeggen geef mij het nummer maar Mijsje dan bel ik wel even voor je! (even zonder dollen, dit is allemaal te kostbaar om door één of ander iemand achter de balie zoveel onrust en onduidelijkheid te laten veroorzaken! Je hebt het recht om duidelijkheid te hebben. Het gaat immers om jouw lichaam!!!
ben ik met je eens hoor Leonieke, maar ik zou het dan wel graag hebben met informatie die klopt met de info die de gyn ook heeft gegeven...ik zou toch denken dat hij wel weet hoe of wat...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik ben er volledig mee akkoord dat ze normaal moeten antwoorden, maar ik kan er anderzijds ook een beetje begrip voor opbrengen.
Ik kan zelf ook soms wat kregelig worden als ik voor de 28e keer op één dag dezelfde vraag moet beantwoordenZeker als ik dan nog een slechte dag zou hebben.
Maar inderdaad, het is geen excuus
Ik zou persoonlijk ook eerder op het advies van de arts vertrouwen, hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:29 schreef mijsje het volgende:
[..]
ben ik met je eens hoor Leonieke, maar ik zou het dan wel graag hebben met informatie die klopt met de info die de gyn ook heeft gegeven...ik zou toch denken dat hij wel weet hoe of wat...
Het ziekenhuis is 30 km verderop, dus ik zou het fijn vinden om gewoon thuis geprikt te worden door de huisarts (of bij de dienstdoende huisarts in de praktijk... ook goed) en dan 36 uur later in de ochtend de inseminatie te hebben, zoals de gyn het ook had voorgesteld...
ik heb ook prikles gehad in het ziekenhuis! Dus het gebeurt hier en daar toch welquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:36 schreef sombie het volgende:
Goed dat je het gaat vragen, mijsje. Ik heb prikles gekregen in het ziekenhuis. Vind ik ook weer zo vreemd, dat dat in andere ziekenhuizen blijkbaar niet gebeurt. Ik moet 3 spuiten op een dag zetten inmiddels. Ik zie het al voor me dat ik dan steeds naar het ziekenhuis zou moeten. En hier ook: ik vond het best eng maar nu jas ik ze er zo in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |