Deze winter geleerdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe jij reiki Laysa?
En pas je het op jezelf toe?
Of alleen op anderen?
Dan zou ik er zeker mee doorgaan!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Deze winter geleerden tot nu toe zijn alleen mensen die heel dicht bij me stonden mn ''slachtoffer''
ervan geweest...ben dr zelf nog niet uit wat het is....Maar degeeen bij wie ik het heb gedaan voelden wel veel.....en mn vriendje kan dr heerlijk op slapen
bij kinderen gaat het ook gewoon automatisch....heel apart...en ik vind het ook erg boeiend....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zou ik er zeker mee doorgaan!
Mijn zus doet het ook en die behandelt me soms als ik niet weet dát ze het doet, en het werkt ook nog. Zeker als ik pijn in mijn rug heb.
Ik ook!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
bij kinderen gaat het ook gewoon automatisch....heel apart...en ik vind het ook erg boeiend....
Nee, maar wie weet, ooit. Vind het wel frappant, al deze dingen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:41 schreef Laysa het volgende:
Heb je zelf nooit interesse gehad om het te leren?
Wat vindt je frappant danquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, maar wie weet, ooit. Vind het wel frappant, al deze dingen.
dat had ik zonder reiki ook alquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:48 schreef ToT het volgende:
Whehehe, met Reiki maak je regelmatig echt wazige shizzle mee!
Bijvoorbeeld dat mijn zus met me bezig is en dat dan mijn rugpijn zakt.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat mijn zus met me bezig is en dat dan mijn rugpijn zakt.
En dan heb ik geen idee dát ze bezig is met me.
ToT kan je er nog veel meer over vertellen, die is meester geloof ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
bizar ja....ik snap dr ook geen donder van hoor...ik doe het eigenlijk maar en men zegt wat te voelen....zelf kan ik meestal wel erg lekker slapen
![]()
op afstand kan ik ( nog ) niet
Hehe, ik vond het zo jammer dat hier al maanden niet gepost was en ik dacht: "daar moet iets aan gebeuren!". En het heeft gewerkt, meer posts sinds mijn kick dan in de vele maanden daarvoor!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:47 schreef ToT het volgende:
OMGWTFBBQ! Over het necroën van een oud topic gesproken! Geweldig!
Niesl, zonder het doorlezen van het topic herinner ik me gewoon dat jij er behoorlijk mee bezig bent he?
Ik ervaar het bij Yoga ook heel sterk en op een bepaalde manier ook meditatie.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:39 schreef ToT het volgende:
Ja er zijn zoveel soorten energiewerk.
Usui Reiki
Tera Mai Reiki & Seichem
(Talloze andere Reiki soorten)
Karuna
Karuna Ki
Magnified Healing
Shamballa
Taijiwuxigong
Qi Gong
Tai Chi
enz enz enz enz
Dank je wel Tot....Ik ga het eens uit proberen....Ik heb wel opvallend vaak dat kinderen heel relaxed en rustig bij mij worden...daar doe ik dan niet eens moeite voor....dat vind ik zelf erg apart...of bij baby's met buikkrampjes, daar leg ik mn handen op en dan slapen ze echt serieus binnen een paar minuten....erg mooi...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:17 schreef ToT het volgende:
Coolcool Niesl!Tja ik kan ook heel sterke warmte opwekken. Momenteel doe ik er ook weinig mee, maar ik weet dat het er is. Heel af en toe leg ik mijn handen ff op mijn buik of zo om het toch even te laten stromen, maar verder niet zo veel meer.
Laysa, officieel leer je afstandsbehandelingen pas met Reiki II, maar feitelijk kun je het nu ook al wat.Concentreer je op degene die je wil behandelen en zeg zijn/haar naam (en evt woonplaats) 3x. Hou die persoon in gedachten en laat de energie stromen.
Daar zijn verschillende technieken voor: visualiseer die persoon in het klein tussen je handen, of behandel een knuffelbeest met de gedachte dat dat knuffelbeest die persoon is, maar mijn voorkeur heeft een methode die ik mezelf heb aangeleerd: visualiseer de persoon voor je en hou zo je handen telkens op de juiste plaatsen. Werkt voor mij het allerkrachtigst.
Tja, weirde shizzle wat ik heb meegemaakt met Reiki....pfff, een aantal mensen die na een behandeling of inwijding volkomen andere mensen werden (in positieve zin), heftige emotionele recties tijdens behandelingen, wat geklooi met wat geesten, mensen die voelden hoe sterk de energie bij mij was, zonder dat ze wisten dat ik Tera Mai Reiki & Seichem master ben enz.
Dat laatste was wel humor: ik ben naar een Magnified Healing viering gegaan. (EXTREEM zweverig zoiets, gaat me VEEL te ver, maar je drijft wel op een roze wolk terug naar huis toe!).
Op die viering krijg je bepaalde (tijdelijke) inwijdingen van meerdere masters. Eentje ging bij iedereen de chakra's balanceren. Hup, nummer 1, klaar, next! Volgende, klaar, next! Volgende, klaar, next! En toen was ik aan de beurt, hij begon weer op dezelfde nonchalante vlugge wijze en ineens trok hij keihard zijn handen weg: "WHOA! Wat zijn jouw chakra's krachtig zeg!!!"
- "Ehhh...ja, ik ben Reiki master."
Komt een ander naar mij toe: "Tera Mai?"
- "Yup!"
Zij beiden tegelijik: "Ohhhh, dat verklaart het!"![]()
Okee, dit klinkt allemaal wel aardig als mezelf op de borst kloppen!Maar tjah, dit zijn wel opvallende dingen die ik heb meegemaakt.
Hahaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:50 schreef ToT het volgende:
Whehehe okee dan!
Ow, en een foto kan overigens ook gewoon.
Een manier die ik ook vaak heb toegepast is.....*Drumroll*...via MSN!![]()
Serieus: foto van de persoon op m'n ene scherm, MSN-scherm van die persoon open op mijn andere scherm en ondertussen maar die foto behandelen en kijken of diegene er iets van voelt en er op reageert.
Met 1 persoon was het echt bizar:
"Oh, je bent nu met mijn schouders bezig, zalig!"
Dat klopte. Ik wilde in ieder geval niet het standaard rijtje af gaan van de chakra's en liet me gewoon leiden door wat er bij me op kwam.
"Oh, nu ben je bij mijn buik bezig."
En echt een paar seconden nadat dat ik van de buik naar de voeten ging, zei ze dat ze heerlijk warme voetjes kreeg!
Ik was helemaal perplex en liet me achterover vallen in mijn stoel, en meteen typte ze: "Hey, mijn voetjes worden weer koud!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |