Humor... dan is er ook echt niks diefstal proof bij is jullie...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij ons is een wc-bril gejat. Echt, welke randdebiel jat een wc-bril van zijn werk?
Er staat nu een memo op de desbetreffende deur: waar de neuk de bril is
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij ons is een wc-bril gejat. Echt, welke randdebiel jat een wc-bril van zijn werk?
Er staat nu een memo op de desbetreffende deur: waar de neuk de bril is
als het een goede is.....quote:
Echt, alles weg, boutjes, allesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Humor... dan is er ook echt niks diefstal proof bij is jullie...
die hebben ze ook nodig anders past die niet op een andere potquote:
dan mis je daar toch weer een brilquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:39 schreef Pheno het volgende:
Ik vind het nog steeds raar. Wat ik nu wil doen is een andere bril van bv de wc ernaast er weer op monteren. Gewoon, omdat het kan
Maar dan heb je wel meer verwarring.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan mis je daar toch weer een bril
LL en JF?quote:Ontruimingen om man die met explosief dreigt
Uitgegeven: 9 oktober 2009 20:42
Laatst gewijzigd: 9 oktober 2009 20:42
MAASTRICHT - Een man heeft zich vrijdagavond in Maastricht in een woning aan de Meerssenerweg gebarricadeerd en gemeld dat hij explosieven bij zich heeft.
© ANP
De politie heeft een onbekend aantal naburige woningen ontruimd en een deel van de weg afgezet, liet zij vrijdagavond weten.
De man zou volgens de politie uit huis gezet worden wegens huiselijk geweld. Maar hij weigert. De politie probeert de man het huis uit te praten.
dan is het al helemaal knapquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:40 schreef Pheno het volgende:
Ja, dat vind ik dus ook zo raar. De enige kant die je op kan heeft twee deurtjes die open gaan met een pasje, waarna je langs de receptie moet, die altijd bemand is.
quote:
dat is oud nieuws is zelfs een topic overquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:42 schreef Pheno het volgende:
Papier is in het weekend aan het bijbeunen?
'vingerversnipperaar (inbraak beveiliging)
nee wel bij hun in de buurt als ik het goed hebquote:
Dat is het topicquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is oud nieuws is zelfs een topic over
die doen of ze een (lease)life hebbenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:47 schreef Pheno het volgende:
De KSC'ers zijn weer goed bezig lees ik al.
sorry foutje van mijn kantquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het topicIk lees veel topics, maar niet alles?
Ja, ik wil ook. Hopelijk in november.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die doen of ze een (lease)life hebben
Nee, ik stond te ouwehoeren met een collega.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil je indruk maken op je baas of zo, met je overwerk?.
quote:
Je kan maar beter de eer aan jezelf houden!quote:
gaat je vakantie mss niet door dan ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook. Hopelijk in november.
Onderzoek. Maar ik ga niet heel novemberquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gaat je vakantie mss niet door dan ?
kijk maar uit of ik kom ff bij jou huishoudenquote:
jij bentveels te wijs mannetjequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee wel bij hun in de buurt als ik het goed heb
oja klopt jullie noemen dat "onderzoek"quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onderzoek. Maar ik ga niet heel november
Laatste weekje ben ik in Nederland.
en ik doe het alleen maar met mijn geheugenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jij bentveels te wijs mannetje
gelukkig maar als je met je derde been doet zit je ergens in thailand of brazilliequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik doe het alleen maar met mijn geheugen
is dat die kat die toen weg wasquote:
goedenavond JFquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jij bentveels te wijs mannetje
maar het is toch wel aan jullie kant van maastricht ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:26 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
gelukkig maar als je met je derde been doet zit je ergens in thailand of brazillie
OLAquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is dat die kat die toen weg was
[..]
goedenavond JF
FOTO'Squote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:32schreef goldfinger1963 het volgende:
ik neem vanavond vrij![]()
komt me toch een lekker ding binnen
whahahaha nee dat kan nietquote:
Waarom niet, dan zeg je toch gewoon dat het sfeerimpressies zijn voor de website...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whahahaha nee dat kan niet![]()
ik heb niet vaak spijt dat ik moet werken,maar vandaag dus wel
soms mag jeook wel kwijlen, waarom denk je dat hugh heffner zo oud isquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:37 schreef MaleDuck het volgende:ola,
wel proffessioneel blijven he gf
wie?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
soms mag jeook wel kwijlen, waarom denk je dat hugh heffner zo oud is
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:37 schreef MaleDuck het volgende:
ola,
wel proffessioneel blijven he gf
Ouwe trollenshow?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de geile bui is alweer over![]()
er werd me net verteld wat voor shows met halloween worden gegeven
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Waarom niet, dan zeg je toch gewoon dat het sfeerimpressies zijn voor de website...
Is toch een geldige reden of nie?quote:
Naakte pompoenen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de geile bui is alweer over![]()
er werd me net verteld wat voor shows met halloween worden gegeven
Oh die...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De kerel dus he
Eetsequote:
quote:
Nee, dit is een japanse kat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is dat die kat die toen weg was
[..]
goedenavond JF
Dat is iddquote:
Waarom woon je eigenlijk niet in japan pinguin?quote:
Ik ben er niet geboren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Waarom woon je eigenlijk niet in japan pinguin?
Misschien hebben ze daar wel de juiste vacaturesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben er niet geboren.
Ik zou best willen hoor, ik heb het hier wel gehad.
Raviolli uit blik dan.quote:
Oefening baart kunst toch? Gewoon tegen iedereen in het Japans lullen... of het bij de chinees proberenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:57 schreef Pheno het volgende:
Nee, eerder de regelgeving en het racisme in japan
Je kan sowieso niet makkelijk in een echt japans bedrijf stromen als buitenlander.
Dus dan moet het al westers zijn. Maar goed, dan moet je ook weer eerst aardig goed in japans zijn, dat kost ook weer veel tijd en cursus. DIe hier in de buurt toch niet gegeven wordt.
Of je 5 bapao broodjes...quote:
het is ook niks voor mijquote:
Tja waar is tegenwoordig geen geld meer mee te verdienen...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is ook niks voor mij![]()
maar het is wel een markt waar geld valt te verdienen![]()
en deze shows zijn ter promotie van de kinky bdsm avonden die we gaan organiseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |