OLAquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is dat die kat die toen weg was
[..]
goedenavond JF
FOTO'Squote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:32schreef goldfinger1963 het volgende:
ik neem vanavond vrij![]()
komt me toch een lekker ding binnen
whahahaha nee dat kan nietquote:
Waarom niet, dan zeg je toch gewoon dat het sfeerimpressies zijn voor de website...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whahahaha nee dat kan niet![]()
ik heb niet vaak spijt dat ik moet werken,maar vandaag dus wel
soms mag jeook wel kwijlen, waarom denk je dat hugh heffner zo oud isquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:37 schreef MaleDuck het volgende:ola,
wel proffessioneel blijven he gf
wie?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
soms mag jeook wel kwijlen, waarom denk je dat hugh heffner zo oud is
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:37 schreef MaleDuck het volgende:
ola,
wel proffessioneel blijven he gf
Ouwe trollenshow?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de geile bui is alweer over![]()
er werd me net verteld wat voor shows met halloween worden gegeven
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Waarom niet, dan zeg je toch gewoon dat het sfeerimpressies zijn voor de website...
Is toch een geldige reden of nie?quote:
Naakte pompoenen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de geile bui is alweer over![]()
er werd me net verteld wat voor shows met halloween worden gegeven
Oh die...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De kerel dus he
Eetsequote:
quote:
Nee, dit is een japanse kat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is dat die kat die toen weg was
[..]
goedenavond JF
Dat is iddquote:
Waarom woon je eigenlijk niet in japan pinguin?quote:
Ik ben er niet geboren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Waarom woon je eigenlijk niet in japan pinguin?
Misschien hebben ze daar wel de juiste vacaturesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben er niet geboren.
Ik zou best willen hoor, ik heb het hier wel gehad.
Raviolli uit blik dan.quote:
Oefening baart kunst toch? Gewoon tegen iedereen in het Japans lullen... of het bij de chinees proberenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:57 schreef Pheno het volgende:
Nee, eerder de regelgeving en het racisme in japan
Je kan sowieso niet makkelijk in een echt japans bedrijf stromen als buitenlander.
Dus dan moet het al westers zijn. Maar goed, dan moet je ook weer eerst aardig goed in japans zijn, dat kost ook weer veel tijd en cursus. DIe hier in de buurt toch niet gegeven wordt.
Of je 5 bapao broodjes...quote:
het is ook niks voor mijquote:
Tja waar is tegenwoordig geen geld meer mee te verdienen...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is ook niks voor mij![]()
maar het is wel een markt waar geld valt te verdienen![]()
en deze shows zijn ter promotie van de kinky bdsm avonden die we gaan organiseren
Nee hoor, meer ons idee van wat jij eet...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zie wel al jullie voorkeuren voorbij komen nu dus
Ach ja, jullie ideeen zijn idd vrij dom over het algemeenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee hoor, meer ons idee van wat jij eet...
Dank u..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, jullie ideeen zijn idd vrij dom over het algemeen
als jij schreeuwt food, moet ik maar ff opmaken wat jij eet, btw ik ben nu ff LLquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:08 schreef john-frusciante het volgende:
[quote]Op vrijdag 9 oktober 2009 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[/quoteals jij schreeuwt food, moet ik maar ff opmaken wat jij eet, btw ik ben nu ff LL
jazeker wil je meedoen??quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]houden jullie alweer een minimeet
ja zou kunnen, maar is niet echt praktisch... bijna twee uur rijden...quote:
Welke van de twee, die van de voor of achterdeur?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:13 schreef john-frusciante het volgende:
ik leg de sleutel wel onder de mat
Nee, het geeft dus aan waar JOUW voorkeuren liggenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als jij schreeuwt food, moet ik maar ff opmaken wat jij eet, btw ik ben nu ff LL
nja salade zonder dikmakersquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, jullie ideeen zijn idd vrij dom over het algemeen
wie zegt dat nou... jf of LL?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja salade zonder dikmakers
kheb 2 achtedeurenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Welke van de twee, die van de voor of achterdeur?
maar hij ligt bij de voordeur dan zeker?quote:
Dat was een LL opmerkingquote:
Die zitten er amper in deze saladequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja salade zonder dikmakers
Have funquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Dat was een LL opmerking
vanaf nu is het JF weer
ik ben top gear kijken
jupquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar hij ligt bij de voordeur dan zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |