Ik moet zeggen dat ie op het moment redelijk snel is, maar hiervoor heb ik ook altijd vmware gehad, sinds het begin al, en mijn MBP was nooit sloom, nu sinds een week ofzo wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:51 schreef Geqxon het volgende:
Gooi eerst maar eens VMWare uit. En daarna Google Chrome.
Is zij 't vast niet mee eensquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:09 schreef Jarno het volgende:
Roze 8GB met de opmerking 'size doesn't matter'.
Feit is helaas dat VMware op het moment dat jij dat screenshot nam gewoon leuk 40% van je CPU in beslag nam. En dat Google Chrome ook leuk 40% van je CPU in beslag nam.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ie op het moment redelijk snel is, maar hiervoor heb ik ook altijd vmware gehad, sinds het begin al, en mijn MBP was nooit sloom, nu sinds een week ofzo wel.
Draai je die vmware disk vanaf een externe drive/USB stick of vanaf je mac HD? Nooit een VMimage extern plaatsen, doorvoor van USB/Firewire is onvoldoende snel en veroorzaakt hiccups. Hoeveel RAM wijs je de windows in VMware toe? Heb je de windows in vmware ooit herstart? Gebruik je Firefox in die windows? Firefox staat er wel om bekend meer en meer geheugen te vreten hoe langer het aanstaat en windows is er ook niet zo heel zuinig op bij lang aanstaan.. Google Chrome is beta, beetje slorig qua processen ook. Af te raden. Je gebruikt ook meerdere browsers door elkaar, misschien dat dat uitmaakt..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ie op het moment redelijk snel is, maar hiervoor heb ik ook altijd vmware gehad, sinds het begin al, en mijn MBP was nooit sloom, nu sinds een week ofzo wel.
Chrome gebruik ik alleen bij het uploaden bij tinypic, voor de screens dus omdat Safari daarin faalt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Feit is helaas dat VMware op het moment dat jij dat screenshot nam gewoon leuk 40% van je CPU in beslag nam. En dat Google Chrome ook leuk 40% van je CPU in beslag nam.
Dan kun je je processor maar voor 20% gebruiken.
Gewoon op mn mac hd, windows in VMware herstart ik vrijwel nooit, 1 gb ram, ik gebruik chrome in VMware, op mac os gebruik ik safari.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:01 schreef fyah het volgende:
[..]
Draai je die vmware disk vanaf een externe drive/USB stick of vanaf je mac HD? Nooit een VMimage extern plaatsen, doorvoor van USB/Firewire is onvoldoende snel en veroorzaakt hiccups. Hoeveel RAM wijs je de windows in VMware toe? Heb je de windows in vmware ooit herstart? Gebruik je Firefox in die windows? Firefox staat er wel om bekend meer en meer geheugen te vreten hoe langer het aanstaat en windows is er ook niet zo heel zuinig op bij lang aanstaan.. Google Chrome is beta, beetje slorig qua processen ook. Af te raden. Je gebruikt ook meerdere browsers door elkaar, misschien dat dat uitmaakt..
Wat zijn die pages in nou?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:04 schreef Geqxon het volgende:
Google Chrome beta? We zijn inmiddels weer bij versie 3....
Verder moet je Windows verplicht om de 72 uur rebooten, anders zal deze trager worden.
Echt nog nooit problemen mee gehad, wat faalt er dan bij jouw poging om te uploadenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:04 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Chrome gebruik ik alleen bij het uploaden bij tinypic, voor de screens dus omdat Safari daarin faalt.
[..]
Oh ik dacht aan de beta mac versiequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:04 schreef Geqxon het volgende:
Google Chrome beta? We zijn inmiddels weer bij versie 3....
Verder moet je Windows verplicht om de 72 uur rebooten, anders zal deze trager worden.
Bij het uploaden met safari blijft ie hangen, daarmee bedoel ik dat het lijkt alsof het uploaden eeuwig duurt, en nooit stopt. Ik wordt nooit doorverwezen naar de andere pagina met directe/html/forum links.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt nog nooit problemen mee gehad, wat faalt er dan bij jouw poging om te uploaden
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt nog nooit problemen mee gehad, wat faalt er dan bij jouw poging om te uploaden
Ook al ooit gehad idd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:08 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Bij het uploaden met safari blijft ie hangen, daarmee bedoel ik dat het lijkt alsof het uploaden eeuwig duurt, en nooit stopt. Ik wordt nooit doorverwezen naar de andere pagina met directe/html/forum links.
Dat ligt, vrees ik, niet aan safari. Tinypic stottert ook wel eens onder windows met IE of FF. Maar dat is een tijd geleden dat ik dat onder welke browser dan ook gehad heb.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:08 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Bij het uploaden met safari blijft ie hangen, daarmee bedoel ik dat het lijkt alsof het uploaden eeuwig duurt, en nooit stopt. Ik wordt nooit doorverwezen naar de andere pagina met directe/html/forum links.
Hmm via MacDrive dus, alleen krijg ik geen internet in m'n Windows op de andere partitiequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:18 schreef Nashje het volgende:
Weet iemand hoe ik bestanden kan verplaatsen van OSX naar XP (heb bootcamp gedaan)?
Raar dat Safari problemen levert. Ik heb het een tijdje gehad met alle browsers, maar volgens mij was tinypic toen erg instabiel of zo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:13 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus. En dit scherm verandert dan niet, onder chrome heb ik iets binnen 2 sec upgeload.
Bij de programma opties.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:43 schreef Stansfield het volgende:
Waar kan ik in itunes automatisch synchroniseren uitzetten?
Linksbovenin: iTunes->preferences. En dan bij devices.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:50 schreef Stansfield het volgende:
[..]
En waar kan ik die precies vinden, ben een itunes idioot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |