Ah klopt ja, maar eind deze maand komt versie 3 uit, werkend met SL en ook in de VM 64 bits ondersteuningquote:
thanks! Werkt idd.quote:
Held!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:14 schreef Tijn het volgende:
Toen ik nog studeerde had ik een leraar die het bestuur mailde dat het nazi's zijn omdat ze hem een Excelsheet hadden gestuurd die hij moest invullen
Jij ook bedanktquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb toch niet voor niks die hele fokking screenshot zitten maken he!?![]()
Sluit je programma's wel echt af in plaats van alleen het venster weg te klikken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:18 schreef appelsjap het volgende:
Nog een vraag: mijn MBP begint echt slomer en slomer te worden, niet normaal. Safari en andere progjes lopen ook om de haverklap vast, dit hoort niet lijkt me
Hoe controleer ik of alles nog goed is?
Jaa, en ik heb niet echt veel bijzondere progjes aan staan, vooral, pages/safari/finder/itunesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sluit je programma's wel echt af in plaats van alleen het venster weg te klikken?
VMware heb ik idd draaien, maar in het begin (ik heb mn MBP dus ongv 4 weken nu denk ik) in het begin (de eerste 3 weken) totaal geen problemen, super snel en alles ging vloeiend en snel, maar sinds een week issie enorm traag, met afsluiten bijv, als ik CMD + Q druk dan duurt het soms een paar seconde voor een progje is afgesloten terwijl het normaal altijd retesnel ging. Ik zie steeds bij alle progjes zo;n rond draaiende rad met allemaal kleuren, meestal loopt t dan vast of reageert een progje niet meer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:26 schreef Tijn het volgende:
Heb je iets als VMWare of Parallels draaien? Dat kan de boel ook behoorlijk vertragen.
Verder zal je wat meer informatie moeten geven, want zo kunnen we natuurlijk niks.
Wat je Activity Monitor bijvoorbeeld zegt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:29 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wat voor info heb je nog meer nodig?
Alleen voor het actuele document. Het globaal doen is gewoon een crime. Maargoed, tekstverwerkers zijn gemaakt om je ziel op te zuigen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt de taal van je tekst in de inspector instellen.
[ afbeelding ]
Kom op zeg, alsof je altijd in dezelfde taal schrijft als wereldburgerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:31 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het globaal doen is gewoon een crime.
Ja ik zal zo een screenshot maken, en accu opladen gaat ENORM traag, echt super traag, niet normaal. Echt niet te vergelijken met in het begin.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat je Activity Monitor bijvoorbeeld zegt.
Terugbrengen naar de winkel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:32 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja ik zal zo een screenshot maken, en accu opladen gaat ENORM traag, echt super traag, niet normaal. Echt niet te vergelijken met in het begin.
Sorry, dit snap ik ffkes niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:43 schreef Geqxon het volgende:
Verander "My Processes" eens in "All Processes".
Verder ziet mdworker er niet al te fris uit, en je Pages ins en outs zijn echt veel te veel voor 4GB geheugen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |