abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:35:54 #101
148247 taxibabe
pi_73659438
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:22 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Lees nog eens goed wat er staat en wat je er nu van maakt?
Je was mij net voor.
Ik begon inderdaad te twijfelen, dus nog weer even gegoogled. En inderdaad, in deze context is het inderdaad de ontvangst.
Weer wat geleerd.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:45:22 #102
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_73662195
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:33 schreef r_one het volgende:

[..]

Welk woordenboek gebruik jij
Ik zeg juist dat er in t woordenboek wel de staat.. dus dat het voor mij gewoon vreemd klinkt dat het de moet zijn.. terwijl dat het wel is.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_73662273
Waarom ontvangst van de brief? Waarom niet uw brief? Het is toch niet "de" brief als in zijnde een belangrijnke brief?
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
pi_73663866
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:45 schreef Nizno het volgende:
Ik zeg juist dat er in t woordenboek wel de staat..
Ah, oke.
Ik las "Het is dat 'het' in het woordenboek staat", 'het' in de zin van 'niet de'.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_73664479
Zeg, kan die grammaticale discussie achterwege blijven?

Ontopic: bizar dat dit nog steeds loopt. Ben wel benieuwd naar die uitleg van de specificatie verder
pi_73664775
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:31 schreef Xcalibur het volgende:
Ontopic: bizar dat dit nog steeds loopt. Ben wel benieuwd naar die uitleg van de specificatie verder
Zeg, kom dan zelf eens met wat nieuws
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_73666645
Vermakelijke topicreeks! Ik zou bijna willen dat ze het voor laten komen,maar ik heb het idee dat het hiermee wel ten einde loopt. Zelfs als ze nu nog niet door hebben dat deze actie van ze bij voorbaat kansloos is zie ik ze er niet voor aan om een stagiair aan het kopieren zetten om je daadwerkelijk iets van correspondentie, bewijslast of uitleg van die magische specificatie toe te sturen.

Maar in ieder geval thumbs up dat je je niet laat intimideren door door hun twijfelachtige incassopraktijken en ze op een prima manier verweer biedt!
Do your worst, for I will do mine..
pi_73670057
Als ze trouwens wél met gerechtelijke documenten op de proppen komen, kan TS de gang van zaken desgewenst nogmaals frustreren door te vragen om een bewijs van uitreiking. Zulke stukken zouden dan toch aangetekend aan TS moeten zijn gestuurd. Ook daarvan is waarschijnlijk geen sprake.

Ik ben trouwens alweer benieuwd welke datum Lindorff in de volgende brief als ultimatum gaat stellen...
pi_73670732
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 01:37 schreef isogram het volgende:
Als ze trouwens wél met gerechtelijke documenten op de proppen komen, kan TS de gang van zaken desgewenst nogmaals frustreren door te vragen om een bewijs van uitreiking. Zulke stukken zouden dan toch aangetekend aan TS moeten zijn gestuurd. Ook daarvan is waarschijnlijk geen sprake.

Ik ben trouwens alweer benieuwd welke datum Lindorff in de volgende brief als ultimatum gaat stellen...
Ik ben erg benieuwd! De brief gaat vandaag op de post, dus waarschijnlijk (Lindorff kennende) is er over 2 a 3 weken antwoord.

Echter, een bewijs van uitreiking vragen zou ik niet doen om Lindorff te frustreren (ik zou niet durven), maar dat is waar een rechter ook om zal vragen.
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
  woensdag 14 oktober 2009 @ 07:35:54 #110
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_73670907
Zo, iedereen er inmiddels over eens dat het "de" is?
pi_73675689
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 06:27 schreef m3nster het volgende:

[..]
Echter, een bewijs van uitreiking vragen zou ik niet doen om Lindorff te frustreren (ik zou niet durven), maar dat is waar een rechter ook om zal vragen.
Tsss je frustreert ze nu ook al door niet te betalen :p
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 07:35 schreef Alicey het volgende:
Zo, iedereen er inmiddels over eens dat het "de" is?
Rakel jij al het oud zeer in dit topic weer eens op

Ontopic: collega had gister ook een leuk verhaal

Ze had een offerte aangevraagt voor een verzekering, hebben ze haar zonder tegenbericht aangesloten (terwijl ze al op een andere was ingegaan). Heeft ze snel betaald aan het incasso bureau omdat ze bang was dat ze voor haar deur zouden staan 90 euro aan kosten/rente in 2 maanden tijd.... Wel aso btw, ze kreeg gister ook nog een sms met de opdracht om zo spoedig mogelijk te betalen mag dat zo maar??
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_73675917
Niks betalen, het was toch een vrijblijvende offerte neem ik aan..? En die 90 euro in 2 maanden is natuurlijk ook bullshit.
pi_73676057
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:37 schreef ufopiloot het volgende:
Niks betalen, het was toch een vrijblijvende offerte neem ik aan..? En die 90 euro in 2 maanden is natuurlijk ook bullshit.
Te laat:
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:30 schreef CaLeX het volgende:
Heeft ze snel betaald aan het incasso bureau
.
pi_73676125
Mag ik even inbreken in dit topic, of zal ik een eigen Lindorf topic aamnaken?

Paar jaar geleden heeft mijn vriend een zooitje rekeningen niet betaald van zn telefoon abbonement, stom natuurlijk... Op een gegeven moment kwamen er brieven van ( toen ) Transfair ( meen ik zo uit mijn hoofd) en die heeft ie ook een tijdje laten liggen.
We zijn toen een keer gaan zitten met allerlei rekeningen en hebben een belrondje gedaan wat er bij wie nog openstond en betalingsregelingen getroffen....

Alleen bij Transfair was er niets meer bekend, dat zou naar Netten geaan zijn, maar ook daar was niets bekend. Bij de KPN was ook niets terug te vinden omdat die alles uit handen hadden gegeven....
Lang verhaal kort, nergens waren gegevens terug te vinden...

Nu komt Lindorg dus met een rekening en beweringen dat er verschillende brieven naar verschillende adressen gestuurd zijn... Zowel naar ons eigen adres als naar het adres van de ouders van mijn vriend waar ie dus ooit ingeschreven heeft gestaan.... Onnodig te zeggen dat er op beide adressen geen brieven zijn binnen gekomen ( Lindorf gaf aan dat de rekeningen naar ons adres zijn gestuurd en de aanmaningen naar "het andere adres" lekker handig dus)

We hebben brieven gestuurd waarin we aangegeven hebben zelf contact te hebben gezocht met desbetreffende incassobureau's ( in ik meen 2007) maar dat daar niets terug te vinden is geweest.
Dat er geen eerdere brieven op beide adressen zijn ontvangen en dat we bereid zij de oorspronkelijke rekening aan KPN te betalen.... ( dus zonder tot nu toe berekende bijkomende kosten)

Net een brief van Lindorf gekregen dat ze ons bezwaarschrift ( verstuurd op 29 augustus) aan KPN voorgelegd hebben en dat die niet akkoord gaan,en het volledige bedrag willen hebben...

Uiteraard zijn wij het dáár dan weer niet mee eens...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_73676148
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:37 schreef ufopiloot het volgende:
Ja dat zei ik dus ook, en ze werkt nog wel op de administratie :s

25 collegas die ervaring hebben en niet ff vragen.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:53:21 #116
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_73676525
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:42 schreef vamperotica het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, had de KPN alles uit handen gegeven, en de partijen waar het aan was overgedaan, waren alles kwijt? Dus de KPN kan niet meer bewijzen dat er uberhaupt een vordering is?

quote:
Net een brief van Lindorf gekregen dat ze ons bezwaarschrift ( verstuurd op 29 augustus) aan KPN voorgelegd hebben en dat die niet akkoord gaan,en het volledige bedrag willen hebben...
Hoezo gaat de KPN er niet mee akoord, ze hebben de gegevens toch niet meer? Eerst maar een beijs eisen van Lindorf dus.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_73676812
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp, had de KPN alles uit handen gegeven, en de partijen waar het aan was overgedaan, waren alles kwijt? Dus de KPN kan niet meer bewijzen dat er uberhaupt een vordering is?

[..]

Hoezo gaat de KPN er niet mee akoord, ze hebben de gegevens toch niet meer? Eerst maar een beijs eisen van Lindorf dus.
Mmmmm daar zeg je zoiets... Waarom heb ik daar neit eerder aan gedacht.....
  woensdag 14 oktober 2009 @ 12:27:03 #118
153506 Captain_Fabulous
pi_73677512
Tja, wie eist bewijst...hoeveel details heb je al 'weggegeven'in je antwoord aan Lindorf? Normaal gesproken vind ik dat julie die KPN rekening gewoon zouden moeten betalen, maar als je het geprobeerd hebt, en de KPN weet zelf niet meer waar het eigenlijk over ging...wordt het vaag.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 14 oktober 2009 @ 12:28:52 #119
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_73677558
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tja, wie eist bewijst...hoeveel details heb je al 'weggegeven'in je antwoord aan Lindorf? Normaal gesproken vind ik dat julie die KPN rekening gewoon zouden moeten betalen, maar als je het geprobeerd hebt, en de KPN weet zelf niet meer waar het eigenlijk over ging...wordt het vaag.
KPN weet het nog wel, alleen die hebben de vordering aan Lindorff overgedaan waardoor zij de afspraak hebben er geen uitspraken meer over te doen. En dus zullen verwijzen naar het incasso bureau.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_73678356
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:28 schreef Nizno het volgende:

[..]

KPN weet het nog wel, alleen die hebben de vordering aan Lindorff overgedaan waardoor zij de afspraak hebben er geen uitspraken meer over te doen. En dus zullen verwijzen naar het incasso bureau.
Zoiets zal het wel zijn ja....
( ga even kijken wat ik nog van "toen" bewaard heb...... Helaas is veel ook telefonisch gegaan....
pi_73678380
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik het ook niet erg om de oorspronkelijke rekening te betalen, maar ben neit van plan de tot nu toe opgelopen buitengerechtelijke kosten en rente enzo te betalen en dat is wat Lindorf natuurlijk wél wil
pi_73678536
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:42 schreef vamperotica het volgende:
Alleen bij Transfair was er niets meer bekend, dat zou naar Netten geaan zijn, maar ook daar was niets bekend. Bij de KPN was ook niets terug te vinden omdat die alles uit handen hadden gegeven....
In dit geval, aangezien jullie de hoofdsom op zich niet betwisten, zou ik denk ik die hoofdsom (eventueel inclusief wettelijke rente) aan Lindorff overmaken met een briefje erachteraan dat jullie van mening zijn dat zij geen werkzaamheden hebben verricht die de incassokosten rechtvaardigen (hoewel je waarschijnlijk wel 'n probleem hebt om dat voor de rechter te bewijzen, aangezien ook niet-aangetekende brieven over het algemeen worden geacht bezorgd te zijn, zeker als Lindorff laat zien dat er meerdere brieven zijn verstuurd en jullie op die momenten ook op het betreffende adres woonden).

*edit* (even 'n disclaimer toevoegen:) ) ik heb absoluut geen juridische onderbouwing, wel ervaring met een ietwat vergelijkbaar geval 'n aantal jaar geleden.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:05:20 #123
153506 Captain_Fabulous
pi_73678681
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:00 schreef anboni het volgende:

[..]
zeker als Lindorff laat zien dat er meerdere brieven zijn verstuurd en jullie op die momenten ook op het betreffende adres woonden).
Dan moet Lindorf dus bewijzen dat er aangetekende brieven etc aan TS haar vriend zijn gestuurd...gewone brieven zijn niet te bewijzen en dus niets waard.
pi_73679016
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Dan moet Lindorf dus bewijzen dat er aangetekende brieven etc aan TS haar vriend zijn gestuurd...gewone brieven zijn niet te bewijzen en dus niets waard.
Even iets minder selectief quoten graag:
quote:
aangezien ook niet-aangetekende brieven over het algemeen worden geacht bezorgd te zijn, zeker als Lindorff laat zien dat er meerdere brieven zijn verstuurd en jullie op die momenten ook op het betreffende adres woonden).
Dat was 'n stelling hier op fok van iemand (weet niet meer precies van wie, maar in ieder geval iemand waarvan ik de indruk heb dat 'ie behoorlijk thuis is in de materie)
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:21:26 #125
153506 Captain_Fabulous
pi_73679234
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:15 schreef anboni het volgende:
Dat was 'n stelling hier op fok van iemand (weet niet meer precies van wie, maar in ieder geval iemand waarvan ik de indruk heb dat 'ie behoorlijk thuis is in de materie)
Die stelling is later weer tegensproken door mensen die naar min ervaring het ook goed weten.
Een bedrijf dat geld van jou wil,en claimt brieven te hebben gestuurd heeft dat te bewijzen.
De belastingdienst bijv hoeft dat veel minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')