En scouts! vergeet de scouts niet!quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:17 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wordt elk jaar gedaan door dat gespuis van het Alfa college

Vrijwel direct? Het was alsnog complete chaos.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:36 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
En scouts! vergeet de scouts niet!
Ik weet niet hoe het op andere kledingwagens ging, (hoop dat jullie niet moesten wachten op wagen 8) maar op kledingwagen 5 ging het best aardig. Al was het wel te merken dat die figuren van het Alfa het moeten doen voor studiepuntjes en er dus eigenlijk totaal geen zin in hebben.
Mooi systeem overigens nu met die rekken. Mensen schrokken ervan dat ze hun tasje vrijwel direct terug kregen.

En eindbaas.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Beno Hofman
[ afbeelding ]
Groninger Stadshistoricus, programmamaker Beno's Stad, Stadjer van het Jaar 2008

quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:41 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Vrijwel direct? Het was alsnog complete chaos.
Uiteraard had ik mn tjak op wagen 8
 tuurlijk idd We werden gek van de mensen die vroegen "waar is wagen nummer 8?"

Museumbrug?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:38 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Op wagen 5, die eerste als je over de museumbrug kwam lopen stonden we gewoon op de uitkijk naar mensen die een nummer hadden tussen de 8000 en 10000. Die mensen kregen meer dan eens hun tasje uitgereikt alsof het zo'n bekertje water was: aanpakken en doorlopen.

Jij woont toch in Arnhem?quote:

quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:24 schreef nietzman het volgende:
Okay, die ontzettend vette Adidas Superstar snake schoenen... Doen verdomde pijn als ze niet heeeeeel voorzichtig ingelopen zijn.

Aww.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:24 schreef nietzman het volgende:
Okay, die ontzettend vette Adidas Superstar snake schoenen... Doen verdomde pijn als ze niet heeeeeel voorzichtig ingelopen zijn.

ChipsZak.

ChipsZak.

Niet echt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij woont toch in Arnhem?
Waar bemoei ik me ook mee he

quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:24 schreef nietzman het volgende:
 ...
...  .
. 

Koop dan goeie schoenen. Bata's ofzo.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:24 schreef nietzman het volgende:

Ik had mijn zooi bij mijn vriendin in de tas zitten en hadden wagen 10. Daar lag een grote berg met tassen voor de wagen op de grondquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:41 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Vrijwel direct? Het was alsnog complete chaos.
Uiteraard had ik mn tjak op wagen 8
 Stelletje pauper pubers die niet het geduld hebben om de tassen netjes aan te geven.
 Stelletje pauper pubers die niet het geduld hebben om de tassen netjes aan te geven.

En ook gewoon niet gaan slapen hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:01 schreef Bob. het volgende:
DSB in de problemen.
*voor het eerst sinds tijden weer het nieuws leest*

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |