Wat zijn dat voor bomen in de hoeken voor?quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:32 schreef Slaif het volgende:
Ik heb zo'n mooie boerderie![]()
[ afbeelding ]
Level 13 en bijna Jop bijgehaald
Spookbomen ofzoquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:36 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor bomen in de hoeken voor?
Ah ik ben echt een dikke sul dat ik niet eens zie wie je citeert.quote:
Gelukkig, nu hoef ik het niet meer te zeggenquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:37 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ah ik ben echt een dikke sul dat ik niet eens zie wie je citeert.
Wordt elk jaar gedaan door dat gespuis van het Alfa collegequote:Op zondag 11 oktober 2009 18:45 schreef Albert86 het volgende:
Toch nog droog gebleven tijdens de 4mijlHeb het beter gedaan dan ik had verwacht. 30.23.3 is de tijd. Had gerekend op 35.
En volgens mij hadden ze een blik pubers opengetrokken en die in de kledingwagens gezet. Moie, wat een kleuters stonden erin te schreeuwen
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:46 schreef MaxMark het volgende:
Iemand anders die op de weblog niet verder dan dat bericht van die MTV-Bimbo kan zien?
Slechts 41, die vrijwel allemaal 'bijna' fipo's zijnquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jij op de FP. Je post er zelf nog regelmatig.
Puh![]()
Is dat niet nog erger?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Slechts 41, die vrijwel allemaal 'bijna' fipo's zijn
Nah, kan me voorstellen dat je daar niet alles over op internet hoeft te hebben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 03:37 schreef NikkelCobalt het volgende:
Haha ja ik meld liever niet veel voordat alles op Google te vinden is
Wat doe jij nog zolaat dan?Geen college morgen ofzo?
Ik heb ooit een boek geleend van Beno voor een werkstuk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:43 schreef JH87 het volgende:
Ik zag Beno net weer voorbij schieten in de UB.
Bied hem maar even mn verontschuldigingen aanquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:43 schreef JH87 het volgende:
Ik zag Beno net weer voorbij schieten in de UB.
Jep ik overnacht altijd stiekem in één van de studiekabinetten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:47 schreef Albert86 het volgende:
Sommige van jullie leven in de UB of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |