Precies. En ik moet zeggen dat het me tegenvalt van de betreffende winkels. Wij worden er regelmatig aan herinnerd waar we op moeten letten bij het afsluiten van een abbo. Een Antiliaan die binnen komt met een blank meisje en de bellen moeten gaan rinkelen, als er dan buiten ook nog 4 a 5 voor de deur staan te drentelen: afwijzen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:35 schreef E.T. het volgende:
[..]
3x verkeerde pin en je pas is geblokkeerd... geen abbo meer mogelijk 1
Dat niet alleen, maar in de kranten krijg je hier dan verhalen over die 'geweldige jongens met de tanden het hart van goud' en dat het alleen maar kwajongenstreken waren die ze uithaalden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:00 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, want in Amerika lopen die wel gewoon rond om mensen af te knallen.
Zijn dat ook harde regels die jullie van het hoofdkantoor te horen krijgen of is het meer op ervaring gestoeld en mogen bedrijfsleiders zelf kiezen of ze die regels toepassen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:52 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Precies. En ik moet zeggen dat het me tegenvalt van de betreffende winkels. Wij worden er regelmatig aan herinnerd waar we op moeten letten bij het afsluiten van een abbo. Een Antiliaan die binnen komt met een blank meisje en de bellen moeten gaan rinkelen, als er dan buiten ook nog 4 a 5 voor de deur staan te drentelen: afwijzen.
Maar ja, helaas denken veel verkopers nog steeds alleen aan de te behalen targets.
Volgens mij valt er niks te retourneren, want dat is afgepakt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:40 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Het is toch ook verschrikkelijk met de politie in dit land. Ik advisier die shit meteen te retouren morgen net zolang zeiken/klagen tot ze je aangifte opnemen. Daarna die lui eens op zoeken...
En de linkse wetgevers en poltiie doet er weer niks aanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:23 schreef wakajawaka het volgende:
Het zou wel weer niet mogen gezegt worden, maar het gata weer om een groep allochtonen, waar mensen afpersen neem gewoon een baan, net zoveel werk en minder risico.Hier laat ik het maar bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zuiplap.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:24 schreef wakajawaka het volgende:
Topic starten heeft in fotoboek, hier mij kan hij snel achterhaald worden, dus ik gelofo wel dat het echt is. Als het nou een anoniem kloontje was die 2 dagen terug aps zich heeft aangemeld vind ik het een ander verhaal.
Harde regels. Een winkel is mede verantwoordelijk voor fraude en bad debt. Natuurlijk is het een grijs gebied omdat niet elk fraude geval te spotten is en er af en toe ook fouten worden gemaakt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:54 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Zijn dat ook harde regels die jullie van het hoofdkantoor te horen krijgen of is het meer op ervaring gestoeld en mogen bedrijfsleiders zelf kiezen of ze die regels toepassen?
Goede aanvullingquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En de linkse wetgevers en poltiie doet er weer niks aan![]()
Als op camera staat dat ze wat getekend heeft, maakt het volgens mij niet uit wat daar staat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:29 schreef Christiaan het volgende:
Heeft ze geen valse handtekening gezet?
Dat vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom belt ze eigenlijk zelf niet die providers?
Okee, netjes. Jammer dat niet alle winkeliers zich geroepen voelen de regels op die manier toepassen. Ik vind het eigenlijk helemaal raar dat dat in Rotterdam eigenlijk niet gebeurd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:26 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Harde regels. Een winkel is mede verantwoordelijk voor fraude en bad debt. Natuurlijk is het een grijs gebied omdat niet elk fraude geval te spotten is en er af en toe ook fouten worden gemaakt.
Laatst was er bij ons een klant in de winkel die een adres op gaf dat me vaag bekend voorkwam omdat het in de stad was bij het uitgaansgebied. Ben ik het adres in google gaan opzoeken bleek het om het rechtsgebouw in Eindhoven te gaan. Ondanks dat ons systeem de klant wel goedkeurde heb ik hem afgewezen. Het systeem is niet binden, het winkelpersoneel heeft altijd een veto-recht (plicht)
Ik ook tvp dus.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:49 schreef Tja... het volgende:
Ben benieuwd naar de details die komen als TS weer nuchter is...
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:11 schreef kastanova het volgende:
Ik denk bij dit verhaal eerder aan een naïef negersletje dat gouden bergen beloofd wordt en achteraf pas bedenkt dat hun toffe verhaal toch wel zeer nadelig voor haar uit kan pakken.
Ben je gek! Dit is zo'n type wat suffertjes als de TS voor zich laat rennen en zich volgend weekend weer door de eerste beste neger met een pak geld laat palen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:03 schreef mime_negert het volgende:
Wanneer TS het allemaal oplost heeft hij er een neukerdje aan overgehouden
Dit dus.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:35 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.
Mijn gok is dat hij stiekem verliefd op haar is en alles doet om in een goed boekje bij haar te komen.
Zakelijke aanvraag van iemand die een uitreksel had van de KVK. Naam op het uitreksel was 100% Nederlands, aanvrager was een Indiër oid. Meneer wilde 4 maal de Nokia N97, met 1000 minuten, data, de grootste smsbundel. Collega ingeseind dat hij even de bedrijfsnaam moest googlen en er achteraan moest bellen terwijl ik bezig was. Bleek dat bij het betreffende bedrijf kortgeleden was ingebroken en er o.a. bedrijfspapieren waren meegenomen. Uiteraard meteen de abo's geweigerd. Maar meneer had iets in de gaten en wist niet hoe snel hij het pand moest verlaten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:36 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Okee, netjes. Jammer dat niet alle winkeliers zich geroepen voelen de regels op die manier toepassen. Ik vind het eigenlijk helemaal raar dat dat in Rotterdam eigenlijk niet gebeurd.
Nu slaat de nieuwsgierigheid toe bij mij, excuus voor de vraag maar wat is de meest bizarre aanvraag die je gehad hebt?
Dat is inderdaad redelijk bizar. Jammer dat je zo een persoon niet uit kunt leveren aan de politie. Hebben jullie wel camera in de winkel?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:24 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Zakelijke aanvraag van iemand die een uitreksel had van de KVK. Naam op het uitreksel was 100% Nederlands, aanvrager was een Indiër oid. Meneer wilde 4 maal de Nokia N97, met 1000 minuten, data, de grootste smsbundel. Collega ingeseind dat hij even de bedrijfsnaam moest googlen en er achteraan moest bellen terwijl ik bezig was. Bleek dat bij het betreffende bedrijf kortgeleden was ingebroken en er o.a. bedrijfspapieren waren meegenomen. Uiteraard meteen de abo's geweigerd. Maar meneer had iets in de gaten en wist niet hoe snel hij het pand moest verlaten.
Waarom niet ondertussen dan de politie bellen en zeggen dat het aanvragen traag is op dat moment, en de man nog een kop koffie aanbieden? Ben je daarna meteen van die figuren af en heb je die bedrijfspapieren ook weer 'uit de handel'.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:24 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Zakelijke aanvraag van iemand die een uitreksel had van de KVK. Naam op het uitreksel was 100% Nederlands, aanvrager was een Indiër oid. Meneer wilde 4 maal de Nokia N97, met 1000 minuten, data, de grootste smsbundel. Collega ingeseind dat hij even de bedrijfsnaam moest googlen en er achteraan moest bellen terwijl ik bezig was. Bleek dat bij het betreffende bedrijf kortgeleden was ingebroken en er o.a. bedrijfspapieren waren meegenomen. Uiteraard meteen de abo's geweigerd. Maar meneer had iets in de gaten en wist niet hoe snel hij het pand moest verlaten.
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:05 schreef Northside het volgende:
Dit volg ik, dit moet wel eindigen in een gigantische fail.
Mooiste zou natuurlijk zijn als TS vannacht op z'n eigen houtje en zonder overleg is gaan handelen. Dat meisje weet van niets en TS komt straks heel trots binnenlopen... "Ik heb vannacht alle providers afgebeld en alle abonnementen op jouw naam afgesloten! En de politie en alle instanties zijn ook op de hoogte! Goed van mij he!". En dat hij het verhaal dan met z'n zatte kop verkeerd begrepen heeft en het heel ergens anders om ging.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:08 schreef caspervc het volgende:
Ja tuurlijk
TS is nu zijn roes uit aan het slapen, wordt wakker, checkt FOK! en denkt:
"¿WTF heb ik vannacht opgeschreven?, zo dronken was ik toch niet?"
Als TS nog langer wegblijft slaat de conclusie door naar:quote:
Als TS het goed gedaan heeft, is hij nu zijn 'damsel in distress' aan het krikken, als hij het slecht gedaan heeft is hij in elkaar geslagen door een groep Antillianen en zit hij in de wachtkamer voor de eerste hulp.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:26 schreef mgerben het volgende:
[..]
Als TS nog langer wegblijft slaat de conclusie door naar:
Vriendin ging naar rotterdam, haalde daar een aantal duistere figuren tegen hun zin over (met veel sex) om zogenaamd telco's op te lichten;
Vriendin komt daarna terug om komedie te spelen in de hoop dat TS veel medelijden met haar heeft en haar geld geeft.
Oh ja, en ze is inmiddels nog zwanger ook.
Welkom op fok.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:29 schreef marcel-o het volgende:
Binnen 24 uur kan je alles opzeggen
moet je ook wel alle tel's inleveren
En als hij het extreem heeft verpest, wordt hij nu gekrikt door een groep Antillianen op de eerste hulp.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:50 schreef Snapcount2 het volgende:
Als TS het goed gedaan heeft, is hij nu zijn 'damsel in distress' aan het krikken, als hij het slecht gedaan heeft is hij in elkaar geslagen door een groep Antillianen en zit hij in de wachtkamer voor de eerste hulp.
Je kent TS persoonlijk en was erbij toen het gebeurde?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:05 schreef Banjerkanjer het volgende:
Iedereen kan hier nu wel lacherig over doen, maar die vriendin van TS zit flink in de nesten. Als TS verstandig is, bemoeit hij zich er niet al te veel mee. In mijn gezin heb ik helaas exact hetzelfde meegemaakt, het hele verhaal van TS klopt van A tot Z. Dit zijn geen kleine crimineeltjes die zich enkel bezighouden met telefoondealtjes. Dit is een netwerk van volwassen Antillianen die meiden ronselen voor de prostitutie, drugssmokkel en meer van dat fraais.
Nadat hij in elkaar geslagen is door zijn 'damsel in distress'?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En als hij het extreem heeft verpest, wordt hij nu gekrikt door een groep Antillianen op de eerste hulp.
Het hele scenario wat hij schetst klopt precies met hoe die gasten te werk gaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je kent TS persoonlijk en was erbij toen het gebeurde?
De dwang die ze ervaren hoeft geen directe dreiging te zijn. Het kan ook iets zijn als 'als je niet meewerkt ziet niemand ooit vriendin x nog terug'. Maar een directe dreiging kan ook 'als je gaat gillen steek ik je meteen overhoop'. Als ze maar bang genoeg is werkt ze wel mee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:35 schreef Karina het volgende:
Als je onder dwang naar een of andere winkel wordt genomen om een abonnement af te sluiten en je bent bang, dan ga je in die winkel toch heel hard staan gillen/schoppen, weet ik wat?
Ga maar uit van een directe dreiging. En die is reëel, want ze heeft 7 contracten afgesloten die in hun bezit zijn, waar al haar persoonlijke gegevens op staan vermeld.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:14 schreef 700MB het volgende:
[..]
De dwang die ze ervaren hoeft geen directe dreiging te zijn. Het kan ook iets zijn als 'als je niet meewerkt ziet niemand ooit vriendin x nog terug'. Maar een directe dreiging kan ook 'als je gaat gillen steek ik je meteen overhoop'. Als ze maar bang genoeg is werkt ze wel mee.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:46 schreef _Led_ het volgende:
Het voordeel is dat ze de komende tijd wel prima bereikbaar is !
Ik snap wel dat ze heel bang is geweest, maar waarom geen alarm slaan in een winkel vóór ze iets ingevuld heeft?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ga maar uit van een directe dreiging. En die is reëel, want ze heeft 7 contracten afgesloten die in hun bezit zijn, waar al haar persoonlijke gegevens op staan vermeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |