Precies. En ik moet zeggen dat het me tegenvalt van de betreffende winkels. Wij worden er regelmatig aan herinnerd waar we op moeten letten bij het afsluiten van een abbo. Een Antiliaan die binnen komt met een blank meisje en de bellen moeten gaan rinkelen, als er dan buiten ook nog 4 a 5 voor de deur staan te drentelen: afwijzen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:35 schreef E.T. het volgende:
[..]
3x verkeerde pin en je pas is geblokkeerd... geen abbo meer mogelijk 1
Dat niet alleen, maar in de kranten krijg je hier dan verhalen over die 'geweldige jongens met de tanden het hart van goud' en dat het alleen maar kwajongenstreken waren die ze uithaalden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:00 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, want in Amerika lopen die wel gewoon rond om mensen af te knallen.
Zijn dat ook harde regels die jullie van het hoofdkantoor te horen krijgen of is het meer op ervaring gestoeld en mogen bedrijfsleiders zelf kiezen of ze die regels toepassen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:52 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Precies. En ik moet zeggen dat het me tegenvalt van de betreffende winkels. Wij worden er regelmatig aan herinnerd waar we op moeten letten bij het afsluiten van een abbo. Een Antiliaan die binnen komt met een blank meisje en de bellen moeten gaan rinkelen, als er dan buiten ook nog 4 a 5 voor de deur staan te drentelen: afwijzen.
Maar ja, helaas denken veel verkopers nog steeds alleen aan de te behalen targets.
Volgens mij valt er niks te retourneren, want dat is afgepakt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:40 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Het is toch ook verschrikkelijk met de politie in dit land. Ik advisier die shit meteen te retouren morgen net zolang zeiken/klagen tot ze je aangifte opnemen. Daarna die lui eens op zoeken...
En de linkse wetgevers en poltiie doet er weer niks aanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:23 schreef wakajawaka het volgende:
Het zou wel weer niet mogen gezegt worden, maar het gata weer om een groep allochtonen, waar mensen afpersen neem gewoon een baan, net zoveel werk en minder risico.Hier laat ik het maar bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zuiplap.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:24 schreef wakajawaka het volgende:
Topic starten heeft in fotoboek, hier mij kan hij snel achterhaald worden, dus ik gelofo wel dat het echt is. Als het nou een anoniem kloontje was die 2 dagen terug aps zich heeft aangemeld vind ik het een ander verhaal.
Harde regels. Een winkel is mede verantwoordelijk voor fraude en bad debt. Natuurlijk is het een grijs gebied omdat niet elk fraude geval te spotten is en er af en toe ook fouten worden gemaakt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:54 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Zijn dat ook harde regels die jullie van het hoofdkantoor te horen krijgen of is het meer op ervaring gestoeld en mogen bedrijfsleiders zelf kiezen of ze die regels toepassen?
Goede aanvullingquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En de linkse wetgevers en poltiie doet er weer niks aan![]()
Als op camera staat dat ze wat getekend heeft, maakt het volgens mij niet uit wat daar staat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:29 schreef Christiaan het volgende:
Heeft ze geen valse handtekening gezet?
Dat vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom belt ze eigenlijk zelf niet die providers?
Okee, netjes. Jammer dat niet alle winkeliers zich geroepen voelen de regels op die manier toepassen. Ik vind het eigenlijk helemaal raar dat dat in Rotterdam eigenlijk niet gebeurd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:26 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Harde regels. Een winkel is mede verantwoordelijk voor fraude en bad debt. Natuurlijk is het een grijs gebied omdat niet elk fraude geval te spotten is en er af en toe ook fouten worden gemaakt.
Laatst was er bij ons een klant in de winkel die een adres op gaf dat me vaag bekend voorkwam omdat het in de stad was bij het uitgaansgebied. Ben ik het adres in google gaan opzoeken bleek het om het rechtsgebouw in Eindhoven te gaan. Ondanks dat ons systeem de klant wel goedkeurde heb ik hem afgewezen. Het systeem is niet binden, het winkelpersoneel heeft altijd een veto-recht (plicht)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |