Dat is helemaal niet gezegd. Als mensen ziek worden van het vaccin, wat kan, zijn ze juist besmettelijk!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:39 schreef rene90 het volgende:
Denk het wel, scheelt je toch een nare griep en je bent anderen er niet tot last mee (besmettinggevaar etc.)
De link is weg!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:55 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Bron: artsen (dichtbij onderzoeken), http://www.biomedisch.nl/nieuws/2009/vaccin_nieuwe_influenza.php.
Die tweede bron geeft ook weer dat de bijwerkingen van een vaccin hetzelfde zullen zijn als die van de 'reguliere' griep. Daar worden ook genoeg mensen ziek van. Ik haal die prik nooit (ik zie ook geen reden), dus zie ik ook geen reden om déze inenting te halen. (daarnaast: word ik ziek? Ook prima. Ik ga er normaal gesproken ook niet dood van.
Ik geloof niet echt dat het nog wat wordt met deze griep.
Je mening is dat een medische wereld, aan alle kanten verwikkeld in en verbonden aan de Pharmaceutische industrie, met een omzet bijna zo groot als een staatsinkomen, wel te vertrouwen is? Mijn zus werkte jaren lang in de medische uitgeverswereld. Zij sprak met topartsen wereldwijd, die zo hun boekje opendeden... Doe je ogen open!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je mening is dat een stel schreeuwerds die hun claims niet met bewijs kunnen onderbouwen te vertrouwen zijn boven medisch-wetenschappelijk onderzoek?
Mensen zijn bang, het zijn moeilijke tijden. Er is geen serieuze kritiek op het vaccin, terwijl het wel heel erg in de kijker staat. Dat is veelzeggend.quote:Op maandag 2 november 2009 12:47 schreef Bezemboer het volgende:
[..]
Dat geldt misschien voor de seizoensgriep, maar het vaccin voor de Mexicaanse griep komt steeds weer opnieuw in opspraak. Er zijn sporen van kwik en alluminium in gevonden, vreemd DNA en verkeerde virussen, waarvan sommige te weinig afgezwakt... Hmmm lekker soepie!:D
incl. je onderschriftquote:Op maandag 2 november 2009 20:48 schreef Party_P het volgende:
Ik doe het niet, tenzij mijn werkgever het graag wil (ben veel in contact met ouderen)
Als je het nit uit eigen motivatie doet, waarom dan wel als die vanuit je Werkgever komt.quote:Op maandag 2 november 2009 20:48 schreef Party_P het volgende:
Ik doe het niet, tenzij mijn werkgever het graag wil (ben veel in contact met ouderen)
Beetje pijn rond de injectieplek, soms vermoeidheid, hoofdpijn, lichte verhoging de dag erna (je afweersysteem komt in actie).quote:Op maandag 2 november 2009 20:43 schreef BOPE het volgende:
wat zijn de bijwerkingen nou precies.mensen beweren dat de bijwerkingen heel erg kunnen zijn maar wat gebeurt er dan. Mijn ouders gaan trouwens allebei morgen prikken.
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:52 schreef Gia het volgende:
Ze zijn al begonnen met enten, in tehuizen en zo. En je hoort niks over massale zieken of doden hierdoor.
Het zal dus allemaal wel meevallen.
Merkwaardig.quote:Op maandag 2 november 2009 14:15 schreef eleusis het volgende:
Er zijn geen "sporen van kwik in gevonden", er is wel thiomersal aanwezig en dat is bewust toegevoegd aan multidosisflacons als conserveermiddel. Dit is ook weer de afweging of je liever een infectierisico wil lopen, of dat je vele malen meer miljoenen wil uitgeven en extra wil wachten voor enkeledosisflacons. Geneeskunde is altijd afwegingen maken tussen voordelen, risico's en kosten. Overigens wordt thiomersal al bijna 100 jaar op deze manier gebruikt in vaccins zonder noemenswaardigheden.
Same here, al raden ze het mij juist aan, want 'van de gewone vaccinatie ben je ook nooit ziek geworden'...quote:Op donderdag 5 november 2009 12:50 schreef controlaltdelete het volgende:
ik weet nog steeds niet wat ik moet doen. Ik heb zelf astma, als ik verkouden/ grieperig word ben ik daar langer en zwaarder van van de kaart dan een 'normaal' persoon. Op dit moment heb ik al keelpijn en heb het best benauwd. Volgende week dinsdag ben ik opgeroepen voor de vaccinatie maar weet echt niet wat wijsheid is in mijn geval, wel of niet prikken? Gros van mijn vrienden raden het me af trouwens.
De Bestrijdingsmiddelenwet bestaat niet meer. Middelen die anderszins toegelaten zijn (door het College ter Beoordeling van Geneesmiddelen) vallen niet onder de opvolger, de Wet gewasbeschermingsmiddelen en biociden, als ik me niet vergis, maar misschien kun jij daar meer over vertellen?quote:Op donderdag 5 november 2009 12:34 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Merkwaardig.
Al in 2007 heeft minister J.M Cramer van VROM opdracht gegeven aan Royal Haskoning om onderzoek te verrichten naar het gebruik van biociden in Nederland die op grond van de Bestrijdingsmiddelenwet niet zijn toegelaten. Met dat onderzoek is feitelijk komen vast te staan dat in Nederland de biocide “Thiomersal” ingevolge de Bestrijdingsmiddelenwet niet is toegelaten. Voor feitelijk bewijs zie het voorblad en blz. 38 en 39 uit betreffend rapport d.d. 8 november 2007 met als referentie: 9S4280.01/R0004/Nijm (zie productie 7). Daarin staat letterlijk het volgende geschreven:
Volgens het register van biociden van het CTB (geldend tot en met 31-12-2006) zijn binnen deze productsoort verschillende middelen op basis van één werkzame stof toegelaten. De enige toegelaten werkzame stof is 1,2-benzisothiazool-3-on.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |