dat is nog zowat de helft van nederland geloof ik, en ze willen kinderen nu dus ook als risicogroep gaan kwalificeren...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:50 schreef mazaru het volgende:
Het is toch alleen voor de risicogroepen? Of mankeren jullie allemaal wat?
Dat lijkt me toch wel verstandig, zeker gezien de laatste sterfgevallen van die 2 gezonde kinderen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:51 schreef Re het volgende:
[..]
dat is nog zowat de helft van nederland geloof ik, en ze willen kinderen nu dus ook als risicogroep gaan kwalificeren...
1 toch ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel verstandig, zeker gezien de laatste sterfgevallen van die 2 gezonde kinderen.
Oh, dat had ik even gemist.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:08 schreef Re het volgende:
[..]
1tje ja... die andere was toch niet H1N1
Eerst de meiden, lukte niet, toen wilde men jongens ook al vaccineren tegen baarmoederhalskanker...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:42 schreef Shuraa het volgende:
ik laat me ook niet inenten..
ik houd wel van "complot denken" , ineens uit het niets is er een virus en "ze" willen iedereen inenten, wie zegt dat er "anti griep" in het vaccin zit? Je kan het nergens testen, nergens staat wat erin zit etcc
Schijnt dat dat andere meisje van 14 ook niet bepaald gezond was, las dit ergens en, iemand kende haar van zeer nabij...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:28 schreef -jos- het volgende:
1 sterfgeval een reden om een massa-experiment met kinderen te doen? soms snap ik de wereld echt niet meer
nou ja, in nederland dan he... in de VS is 10% van de dodelijke slachtoffers kind...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:28 schreef -jos- het volgende:
1 sterfgeval een reden om een massa-experiment met kinderen te doen? soms snap ik de wereld echt niet meer
Heb je daar ook nog een eigen mening overquote:
je punt?... waar wordt ontkent dat elke vaccinatie bijwerkingen kan geven?...quote:
Ik neem aan dat wel duidelijk is wat mijn mening is...moet ik dit ook nog eens gaan uitleggen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Heb je daar ook nog een eigen mening over
Je mening is dat een stel schreeuwerds die hun claims niet met bewijs kunnen onderbouwen te vertrouwen zijn boven medisch-wetenschappelijk onderzoek?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:54 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ik neem aan dat wel duidelijk is wat mijn mening is...moet ik dit ook nog eens gaan uitleggen?
Pfff
Wetenschappelijk onderzoek based on what?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je mening is dat een stel schreeuwerds die hun claims niet met bewijs kunnen onderbouwen te vertrouwen zijn boven medisch-wetenschappelijk onderzoek?
Jarenlange ervaring met vaccinaties bereiden en toepassen. Veel anders dan een normale griepprik is het niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:56 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Wetenschappelijk onderzoek based on what?
4 maandjes testen? Hallo?
Niet met dat vaccin, trouwens waarom krijgen de elite andere vaccins dan de gewone burgers?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:57 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Jarenlange ervaring met vaccinaties bereiden en toepassen. Veel anders dan een normale griepprik is het niet.
Dat blijkt wel weet, het blijk nu dat Ab Klink al 10 miljoen 'geheime' voorraadvaccins heeft liggen en die kunnen dan ook voor de mexicaanse griep gebruikt worden, oftewel blijkbaar zijn het dezelfde als de oude vaccins?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:01 schreef Cerbie het volgende:
Je hebt zeker ook nooit meegedaan aan het rijksvaccinatieprogramma? Er is maar weinig verschil tussen dit 'nieuwe' vaccin en de normale griepprik
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:07 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dat blijkt wel weet, het blijk nu dat Ab Klink al 10 miljoen 'geheime' voorraadvaccins heeft liggen en die kunnen dan ook voor de mexicaanse griep gebruikt worden, oftewel blijkbaar zijn het dezelfde als de oude vaccins?![]()
Er is altijd "een" risico, maar laten we liever de risicogroepen laten overlijden aan griep dan dat we mensen beschermen en er sporadisch iemand last krijgt van een eventuele bijwerking... Stel dwazen die meteen roepen dat het gevaarlijk isquote:De normale griepprik is trouwens ook schadelijk hoor, google maar op griepprik + alzheimer
Als je zijn hele post had gequote had je kunnen zien dat hij aangeeft dat je na de prik niet ziek word maar wel drager kunt zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat zegt dat je schijnbaar niet echt in het belang van je patienten handelt
Tenzij je receptionist bent ofzo...
Joh daarom zet ik geheim toch ook tussen haakjesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:10 schreef Dragorius het volgende:
[..]Nee, men noemt het "geheim" maar het is gewoon een voorraad die al beschikbaar is maar waar men mee wacht, stel dat kinderen ook geënt gaan worden dan is er voldoende voorraad om dat te doen.
Sensatiezoekers..
Sporadisch last krijgen van een bijwerking? Het is gewoon schadelijk als het je kansen op het krijgen van ziekten verhoogd. Bovendien is nog nooit wetenschappelijk bewezen dat het echt helpt tegen de griep.quote:Er is altijd "een" risico, maar laten we liever de risicogroepen laten overlijden aan griep dan dat we mensen beschermen en er sporadisch iemand last krijgt van een eventuele bijwerking... Stel dwazen die meteen roepen dat het gevaarlijk is
*grom* ook de draagtijd wordt aanzienlijk verkort omdat het virus geen kans krijgt zich te nestelen. Dat zou zo iemand juist moeten weten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:21 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
Als je zijn hele post had gequote had je kunnen zien dat hij aangeeft dat je na de prik niet ziek word maar wel drager kunt zijn.
Als je dat dus niet door hebt omdat je niet ziek word kun je veel meer schade doen bij patienten.
Omdat je het virus langer onopgemerkt verspreid.
Nee, het nieuwe vaccin wordt al uitgeleverd aan landen. Dit is een voorraad die al binnen is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:24 schreef -jos- het volgende:
[..]
Joh daarom zet ik geheim toch ook tussen haakjeshet gaat erom dat het oude griepvaccin dus blijkbaar precies hetzelfde is als die tegen de mexicaanse griep??
![]()
A-ha, jij wil zeggen van niet? Doe eens een simpele google-searchquote:Sporadisch last krijgen van een bijwerking? Het is gewoon schadelijk als het je kansen op het krijgen van ziekten verhoogd. Bovendien is nog nooit wetenschappelijk bewezen dat het echt helpt tegen de griep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |