Een voorraad die al binnen is van een oude griep ja, de eerste mexicaanse griepvaccins komen nu pas binnen:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:25 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, het nieuwe vaccin wordt al uitgeleverd aan landen. Dit is een voorraad die al binnen is.
[..]
Op wikipedia heel verhaal dat het een kwart van de griepgevallen zou voorkomen, en dat dat uiteindelijk wel opweegt tegen de bijwerkingen dus het is goed om te vaccineren. Tsja ik vind dat echt niet wetenschappelijk bewezen dan hoor zeker omdat al die onderzoeken door de farmaceutische industrie zelf gesponsord worden. Laat ze het eerst maar eens onafhankelijk onderzoeken.quote:A-ha, jij wil zeggen van niet? Doe eens een simpele google-search
Nee het is niet van de oude griep, het gaat echt om nieuwe vaccins.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:34 schreef -jos- het volgende:
[..]
Een voorraad die al binnen is van een oude griep ja, de eerste mexicaanse griepvaccins komen nu pas binnen:
http://www.grieppandemie.(...)%20eerste%20levering
quote:Op wikipedia heel verhaal dat het een kwart van de griepgevallen zou voorkomen, en dat dat uiteindelijk wel opweegt tegen de bijwerkingen dus het is goed om te vaccineren. Tsja ik vind dat echt niet wetenschappelijk bewezen dan hoor zeker omdat al die onderzoeken door de farmaceutische industrie zelf gesponsord worden. Laat ze het eerst maar eens onafhankelijk onderzoeken.
Die prijzen hun "wondermiddelen" anders behoorlijk aanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:21 schreef -jos- het volgende:
De anti-sites hebben juist geen belang, de farma industrie stikt erin
Ja dat heet kapitalisme...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:30 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die prijzen hun "wondermiddelen" anders behoorlijk aan
Dat argument gaat nu ook niet meer op.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:28 schreef -jos- het volgende:
1 sterfgeval een reden om een massa-experiment met kinderen te doen? soms snap ik de wereld echt niet meer
Vermeld dit dan ook evenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat argument gaat nu ook niet meer op.
BILTHOVEN - Deze week zijn vier mensen overleden aan de Mexicaanse griep, zo heeft het RIVM vrijdag bekendgemaakt.
© ANP
Het betreft een 11-jarig meisje, een 6-jarig jongetje, een man van 25 jaar en een 56-jarige vrouw.
Het aantal ziekenhuisopnamen is verdubbeld ten opzichte van vorige week.
http://www.nu.nl/algemeen(...)exicaanse-griep.html
quote:In drie van de vier sterfgevallen ging het om patiënten die ook al andere medische problemen hadden en daardoor extra vatbaar waren door de griep.
Of die pagina was niet goed geladen bij me, of het is er net bijgezet, of ik ben er niet helemaal bij vandaag. Maar ik zweer dat ik dat net niet heb zien staan.quote:
It's a conspiracyquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of die pagina was niet goed geladen bij me, of het is er net bijgezet, of ik ben er niet helemaal bij vandaag. Maar ik zweer dat ik dat net niet heb zien staan.![]()
En mijn aluhoedje is ook al gestolen. Dat wordt weer zo'n dag hoor!quote:
+1quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:44 schreef CP69 het volgende:
nee.
Mijn lichaam moet op de natuurlijke manier zelf een anti-stof genereren ...
klopt... en dat is ook het hele principe van vaccinatiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:04 schreef Bee-R34 het volgende:
en als ik denk niet-werkzaam virus, ook een beetje onzin. want een wel werkzaam virus is dan toch veel sterker....
Ja zo denk ik er dus ook over...als ik een halve dag met knallende koppijn rondloop wat gelukkig weinig gebeurd..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:25 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
+1
denk er ook zo over. Gebruik nooit extra dingen als ik het zelf ook wel aankan. Geen pilletje bij hoofdpijn, geen drankje tegen buikpijn, dus ook geen spuitje tegen een nepgriepje
Daar zou ik weleens een officiële bron van willen zien, eigenlijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:25 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Anyways, kennis van mij woont in Duitsland daar is het verplicht iedereen MOET een prik...
http://www.neuegrippe.bun(...)#doc1686394bodyText6quote:Die Impfung
Die Impfung wird empfohlen, sie ist freiwillig und jeder, der will, kann daran teilnehmen. Die Informationen in dieser Rubrik unterstützen Sie durch viele Details ganz konkret in Ihrer Entscheidung.
Kennis zei aan de foon dat het verplicht was...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:02 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Daar zou ik weleens een officiële bron van willen zien, eigenlijk
Op de site van het Duitse Ministerie staat het namelijk niet....
[..]
http://www.neuegrippe.bun(...)#doc1686394bodyText6
Nee...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:53 schreef Dave7 het volgende:
Kan ik zo'n vaccinatie halen, ondanks dat ik niet tot een risicogroep behoor?
dat weet de huisarts wel voor jequote:Op zondag 1 november 2009 11:05 schreef Bee-R34 het volgende:
hoe weet je uberhaupt of je risico hebt, ik heb namelijk nergens over gelezen hoe je daar achter kan komen
Niet te hopen, aangezien het vaccin dan ook weinig zin meer heeft...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:04 schreef mazaru het volgende:
En weer een kind overleden. Dit maal een gezond kind volgens het artikel.
http://www.nu.nl/algemeen(...)exicaanse-griep.html
Zou het soms aan het muteren zijn?
bij controle, of kijk hij je geschiedenis door van het afgelopen jaar waarop hij het berust? Ben laatst wel geweest voor iets wat niet zo urgent was maar toen was mij er niks over verteld.. zal dus wel niet bij de groep horenquote:
Volgens mij behoor je alleen tot de risicogroep als je chronisch ziek bent of boven een bepaalde leeftijdquote:Op zondag 1 november 2009 15:19 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
bij controle, of kijk hij je geschiedenis door van het afgelopen jaar waarop hij het berust? Ben laatst wel geweest voor iets wat niet zo urgent was maar toen was mij er niks over verteld.. zal dus wel niet bij de groep horen
Dus de 'gewone' griepvaccins vind je ook maar onzin?quote:Op zondag 1 november 2009 16:27 schreef IntercityAPT het volgende:
Grieppaniek komt er bij mij het ene oor in en het andere oor weer uit. Niet naar luisteren, ook niet inenten, geen topics openen(dus ook de hogere heren van fok! niet), gewoon niet bezig zijn met die bullshit.
Als daar ook mijn belastinggeld massal aan had uitgegeven wel ja.quote:Op zondag 1 november 2009 16:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus de 'gewone' griepvaccins vind je ook maar onzin?
Hoeveel kost het eigenlijk, per (belasting betalend) hoofd van de bevolking?quote:Op zondag 1 november 2009 16:57 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Als daar ook mijn belastinggeld massal aan had uitgegeven wel ja.
Het belangrijkste punt is hier dat je al snel 'chronisch ziek' bent voor dit. Astma is bijvoorbeeld al een reden om een griepprik-oproep (leg dat maar eens op het Scrabblebord) te krijgen en dat is nu niet iets wat je meestal als 'chronisch ziek' ziet.quote:Op zondag 1 november 2009 15:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij behoor je alleen tot de risicogroep als je chronisch ziek bent
Voor de Bloedbankmedewerkers geldt dit overigens niet.quote:Op zondag 1 november 2009 22:32 schreef Omentuva het volgende:
Gezondheidszorg en zwangere vrouwen zitten ook op de shortlist.
Hoezo niet? Dat is gewoon een chronische ziekte hoor...quote:Op zondag 1 november 2009 22:32 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Het belangrijkste punt is hier dat je al snel 'chronisch ziek' bent voor dit. Astma is bijvoorbeeld al een reden om een griepprik-oproep (leg dat maar eens op het Scrabblebord) te krijgen en dat is nu niet iets wat je meestal als 'chronisch ziek' ziet.
Gezondheidszorg en zwangere vrouwen zitten ook op de shortlist.
Zeker, maar als je het vergelijkt met diabetes (andere risicogroep) of chronische migraine is het een ziekte die niet als erg ingrijpend wordt gezien. Dat kan natuurlijk ook mijn omgeving (met een aantal astma-patienten) zijn, maar zij spreken er zelf ook over dat ze er lang niet altijd last van hebben.quote:Op zondag 1 november 2009 22:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dat is gewoon een chronische ziekte hoor...
In België wordt maar één keer geprikt, trouwens. Hun ervaringen schijnen goed te zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 09:03 schreef Re het volgende:
Ook in andere landen wordt er 2x geprikt meen ik, dat is wat wordt gadviseerd.
Dat zijn gewoon twee dezelfde artikelen.quote:Op maandag 2 november 2009 10:00 schreef controlaltdelete het volgende:
uit de Volkskrant:
http://www.vkblog.nl/beri(...)hyde_en_antibioticum
Vervolgens beweert deze persoon dat google censuur hanteert en pagina's verwijdert die kritiek bevatten over pandemrix????
http://home.tiscali.nl/gi(...)griep-vaccinatie.htm
als je gaat zoeken vind je idd maar sumiere informatie.
Dat geldt misschien voor de seizoensgriep, maar het vaccin voor de Mexicaanse griep komt steeds weer opnieuw in opspraak. Er zijn sporen van kwik en alluminium in gevonden, vreemd DNA en verkeerde virussen, waarvan sommige te weinig afgezwakt... Hmmm lekker soepie!:Dquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:31 schreef eleusis het volgende:
[..]
De griepprik wordt al decennia gegeven, het is je misschien ontgaan, maar het is een van de meest bekende vaccinaties en het werkt prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |