Dat vind ik niet slim!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:36 schreef Tan het volgende:
Ik laat mijn oudste dochters ook niet inenten tegen baarmoederhalskanker bijvoorbeeld.
Als je daar werkt en met patiënten in aanraking komt kun je hem hoogst waarschijnlijk krijgne op moment dat de vaccinaties beschikbaar komen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:02 schreef Dave7 het volgende:
Kan ik die inenting tegen h1n1 al krijgen in het ziekenhuis mocht ik dat willen?![]()
Niet alle baarmoederhalskanker wordt veroorzaakt door het virus waarvoor ingeënt wordt. Bovendien blijft het hoofdzakelijk een geslachtsziekte en kun je deze ook voorkomen door gewoon veilig te neuken. Dat kun je je kids natuurlijk ook aanleren. Bovendien kunnen haar dochters zich ook op wat latere leeftijd nog laten inenten, dan kunnen ze het zelf beslissen wat ze willen.quote:Dat vind ik niet slim!!Mochten ze dat ooit krijgen ga je jezelf dat nooit vergeven! Ja kans is klein, maar afgewogen tegen de kans op bijwerkingen van vaccinatie. Is die laatste geheel verwaarloosbaar imo!
Je kan die vaccinatie, als je niet tot de risicogroepen hoort, niet vrijwillig krijgen snap ik? Werk niet in een ziekenhuis.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als je daar werkt en met patiënten in aanraking komt kun je hem hoogst waarschijnlijk krijgne op moment dat de vaccinaties beschikbaar komen.
[..]
Niet alle baarmoederhalskanker wordt veroorzaakt door het virus waarvoor ingeënt wordt. Bovendien blijft het hoofdzakelijk een geslachtsziekte en kun je deze ook voorkomen door gewoon veilig te neuken. Dat kun je je kids natuurlijk ook aanleren. Bovendien kunnen haar dochters zich ook op wat latere leeftijd nog laten inenten, dan kunnen ze het zelf beslissen wat ze willen.
Ik vind, zoals ik al eerder schreef, alles te weinig getest en heb het idee dat de farmaceutische industrie er net even iets teveel belang bij heeft overal vaccins e.d. voor te maken.
De post kon ook niet veel groter denk ikquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:57 schreef MerKaBa het volgende:
Naja veel kijk/lees plezier, mochten jullie me nog niet geloven zou ik zelf maar is gaan googlen o.i.d
ja?quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:02 schreef Dave7 het volgende:
Kan ik die inenting tegen h1n1 al krijgen in het ziekenhuis mocht ik dat willen?![]()
[..]
Dat vind ik niet slim!!Mochten ze dat ooit krijgen ga je jezelf dat nooit vergeven! Ja kans is klein, maar afgewogen tegen de kans op bijwerkingen van vaccinatie. Is die laatste geheel verwaarloosbaar imo!
ps. wordt afgedaan als "louter toeval"quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:52 schreef CP69 het volgende:
[..]
ja?
Vertel dat maar tegen de ouders van nathaly Morton :
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)derhals-kanker.dhtml
Hier hetzelfde.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:52 schreef jefokkingmoeder het volgende:
Nee, ik laat me niet inenten.
Reden: Ik heb het al gehad.
Ik zou het eens aan je arts vragen, maar ik zou me laten inenten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:39 schreef sali het volgende:
ik weet het nog niet, ik heb op dit moment pfeiffer met leverproblemen, lig al 3 weken in bed met koorts.
Wat zouden jullie doen in mijn situatie inenten of niet??
Vraag het je huisarts. Wij kunnen daar onmogelijk over oordelen vanaf Fok!quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:39 schreef sali het volgende:
ik weet het nog niet, ik heb op dit moment pfeiffer met leverproblemen, lig al 3 weken in bed met koorts.
Wat zouden jullie doen in mijn situatie inenten of niet??
Vaccinatietopic: Gaatjes prikken is slecht voor je gezondheid!quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:52 schreef CP69 het volgende:
[..]
ps. wordt afgedaan als "louter toeval"
Ik vorige week al.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:30 schreef eleusis het volgende:
Vanmiddag de (seizoens) griepprik gehaald
Het totale aantal wordt al maanden niet meer bijgehouden (te veel werk om te tellen en het voegt weinig kennis toe).quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:56 schreef StreepjesSok het volgende:
En zijn er naast de berichten over aantallen doden (rest in peace) ook cijfers over het aantal mensen dat de mexgriep heeft gehad, die gewoon uitgeziekt heeft en weer gezond rondloopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |