Wat betekent dat Rock vannacht weer alleen was.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:32 schreef Reya het volgende:
Mijn situatie zal vermoedelijk niet substantieel van de uwe afwijken.
Naar mijn weten onderhoudt Kim slechts een affaire met Autodidact.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:35 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat betekent dat Rock vannacht weer alleen was.
Ik hoop het wel. Overigens ga ik een dag minder werken als ik wordt gekozen dus dat scheelt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dus jij bent vanaf maart al je vrije tijd kwijt tegen een belabberde beloning?
Ja, dat scheeldt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Overigens ga ik een dag minder werken als ik wordt gekozen dus dat scheelt.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:07 schreef Monidique het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nice. Normal speed.
En wat zijn je plannen, Hexagon? Mocht ik op het idee komen op je te stemmen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:12 schreef Hexagon het volgende:
Anders zetten de D66 Eindhoven leden mij op plek 3 op de kieslijst voor Maart
Ik wil me bemoeien met de welzijnsmachine. Veel geld wordt er uitgegeven zonder dat er uberhaupt een idee is van de effectiviteit.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:22 schreef Autodidact het volgende:
[..]
En wat zijn je plannen, Hexagon? Mocht ik op het idee komen op je te stemmen.
(tip, op de Dorgelolaan, Eisenhowerlaan kun je makkelijk 70)
dat is langs de tu als ik het goed hebquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:22 schreef Autodidact het volgende:
[..]
En wat zijn je plannen, Hexagon? Mocht ik op het idee komen op je te stemmen.
(tip, op de Dorgelolaan, Eisenhowerlaan kun je makkelijk 70)
Dat zijn goede speerpunten. Waken voor over fanatieke ambtenaren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik wil me bemoeien met de welzijnsmachine. Veel geld wordt er uitgegeven zonder dat er uberhaupt een idee is van de effectiviteit.
Verder het veiligheidsbeleid. Ik wil ervoor waken dat er enorm repressieve privacy-inperkende maatregelen worden ingezet of dat lukraak allerlei regels en verboden worden ingevoerd.
En ik vind dat Eindhoven veel zorgvuldiger moet omgaan met groen en oudere gebouwen. Nu wordt er veel te snel gesloopt en gaan er karakteristieke dingen verloren. Dus wel voor verdere modernisering van de stad (het begint langzaam ergens op te lijken). Het stattionsplein moet overigens nog eens onder handen genomen gaan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |