Die zou niet misstaan in de elegante houtkachel van Rock, mits door Rock geschreven.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:28 schreef Reya het volgende:
Een autobiografie?
Dat zal me een warmte geven.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:30 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die zou niet misstaan in de elegante houtkachel van Rock, mits door Rock geschreven.
Prima om bewijs mee te vernietigen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waarlijk genoegzaam. Mijn nieuwe huis heeft een elegante houtkachel.
Deze:
[ afbeelding ]
Leuk dingquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waarlijk genoegzaam. Mijn nieuwe huis heeft een elegante houtkachel.
Deze:
[ afbeelding ]
Nee 16 november pas de sleutel. Vandaag afgesproken wat we allemaal overnemen e.d.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Leuk ding.
Al bijna klaar met klussen en dergelijke?
Ziedaar een onderwerp voor uw tweede scriptie.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:39 schreef TitusPullo het volgende:
Maar kan men wel een Reviaanse roman schrijven, zonder eerst een compendium van geestelijke kwalen te maken?
Wat een onartistieke opmerking: alsof men eerst wat kwalen verzamelt, en dan begint te schrijven.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:39 schreef TitusPullo het volgende:
Maar kan men wel een Reviaanse roman schrijven, zonder eerst een compendium van geestelijke kwalen te maken?
U maakt Jezus aan het huilen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 06:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Uw klaagzang bekoort me niet.
Ik ga nu richting Den Haag. Werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |