Scheen de zus van Lieke te zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 04:18 schreef Perico het volgende:
Die juf was gewoon veel leuker dan zij.
Ja? Ik vond wel dat ze heul erg op Charlie/Lieke leek inderdaadquote:
Wat dacht je van Charlie vorige week bij Rik op de bank na een avondje wijnen.Haar perfect in model,ogen perfect opgemaakt en dr lipjes mooi ge-glossed.De laatste keer dat ik na een avondje wijnen met make-up op was gaan slapen zat mijn mascara aan mn kin en mn lipgloss aan mn voorhoofd..quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:58 schreef alors het volgende:
ja laatst was het idd opeens, 'je hebt noudbout ook nog'kunnen ze niet gewoon spelen dat ze een onderdeel van DSB zijn en nu dus lekker failliet...
Ze moeten ook wel een lening van dsb hebben, want elke andere bank had ze lachend de deur gewezen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Lijkt me niet realistisch dat Noud een lening bij DSB had, anders had Ludo DSB wel overgenomen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:58 schreef alors het volgende:
ja laatst was het idd opeens, 'je hebt noudbout ook nog'kunnen ze niet gewoon spelen dat ze een onderdeel van DSB zijn en nu dus lekker failliet...
Ze moeten ook wel een lening van dsb hebben, want elke andere bank had ze lachend de deur gewezen...
Ik heb ook zo'n donkerbruin vermoeden ja!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:27 schreef Roberto258 het volgende:
Was wel grappig ja, maar ik heb zo'n vermoeden dat hij zelf binnenkort ook zo'n 'smerige bipsridder' is.
en wat voorspelbaar weer zegquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:10 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n donkerbruin vermoeden ja!
Volgens mij is Noud gewoon Noud Wellink van De Nederlandse Bank en heeft hij het te druk met die DSB kwestie en is ie daarom nog niet terug.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:22 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Lijkt me niet realistisch dat Noud een lening bij DSB had, anders had Ludo DSB wel overgenomen.
Waarom ze niet gewoon 'bilridder', 'sluitspiermusketier' of 'admiraal anaal' zeggen is mij een raadsel, wat is bipsridder nou weer voor woordquote:
Sluitspiermusketier.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarom ze niet gewoon 'bilridder', 'sluitspiermusketier' of 'admiraal anaal' zeggen is mij een raadsel, wat is bipsridder nou weer voor woord![]()
Beter dan de echte Charlie als ik het zo zie, althans minder egocentrisch-bitcherig.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:33 schreef DeTolk het volgende:
Tamara Brinkman ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |