al die figuren zijn hypocriet. niemand in gtst heeft namelijk een echte persoonlijkheid. ze veranderen die menen hoe het ze uitkomt. de trouwste mensen worden ineens de grootse bedriegers, of grote egoisten worden ineens liefdadig, iedereen valt op iedereen en mensen veranderen van geaardheid als dat goed uitkomt voor de seriequote:Op maandag 12 oktober 2009 20:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik erger me nu al aan dat pleemonster van een Barbara. Toen ze zelf nog getrouwd was, gebeurde hetzelfde met Jef en Anouk en nu doet ze precies hetzelfde. En daarom is ze dus hypocriet, dat niemand dat ziet zeg.
Barbara
Niet geheel mee eens:quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:24 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
al die figuren zijn hypocriet. niemand in gtst heeft namelijk een echte persoonlijkheid.
Dit is regelrechte onzin, zo overdreven als jij het schetst is het nu ook weer niet. Nogmaals een goeierik doet soms weleens iets slecht, een enkele keer. Maar Barbahoer beweert een goederik te zijn en doet keer op keer slecht, terwijl ze de status van heilige maagd blijft houdenquote:ze veranderen die menen hoe het ze uitkomt. de trouwste mensen worden ineens de grootse bedriegers, of grote egoisten worden ineens liefdadig, iedereen valt op iedereen en mensen veranderen van geaardheid als dat goed uitkomt voor de serie
Inderdaad, ze komen weer bij elkaar, een leuk moment. Daarna blijkt Ludo nog steeds niet aan haar verwachtingen te voldoen, roept ze een paar keer dat ze er elke keer weer intrapt, vervolgens probeert ze Ludo voorgoed uit haar leven te bannen. Uiteindelijk worden ze een soort afstandelijke vrienden. Deze laatste fase duurt meestal het langst, ik zie de lol er daarom ook niet echt van in.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:34 schreef Frey het volgende:
Ludo en Janine.![]()
Zelfs na zoveel keer voelt het nog steeds zo vertrouwd.
We weten ook allemaal hoe het afloopt.
Gewoon bij elkaar laten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als ze nu eens gewoon een jaar of 3 bij elkaar bleven, zou ik zo tekenen.
Zo gaat het steeds idd. ik zit er dan ook niet op te wachten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, ze komen weer bij elkaar, een leuk moment. Daarna blijkt Ludo nog steeds niet aan haar verwachtingen te voldoen, roept ze een paar keer dat ze er elke keer weer intrapt, vervolgens probeert ze Ludo voorgoed uit haar leven te bannen. Uiteindelijk worden ze een soort afstandelijke vrienden. Deze laatste fase duurt meestal het langst, ik zie de lol er daarom ook niet echt van in.
Als ze nu eens gewoon een jaar of 3 bij elkaar bleven, zou ik zo tekenen.
Dat Janine ook gewoon 3 keer d'r leven aan Ludo te danken heeft (die keer van Sophia telt niet mee natuurlijk, toen vond Nina haar)quote:
o nee, weet je het zeker. neem nou die martijn. dat is echt niet het type om vreemd te gaan. maar neem maar van me aan binnen een paar weken neukt die barbera van alle kantenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niet geheel mee eens:
1) De een is altijd hypocrieter dan de ander, mensen als Nick en Jack zijn gewoon slecht, dus van het vind ik het minder erg als ze hypocriet zijn. Maar mensen die anderen altijd aanvallen als ze even de fout ingaan met de verontwaardiging die alleen een wijf kan hebben, maar er zelf d'r nog een schepje bovenop doen. Die veracht ik gewoon
2) Ten tweede, kom ik weer met mijn verhalen uit de oudheid, vroeger waren personen vaak uiteindelijk echt integer, kijk maar Jef in de sebsaliet affaire in seizoen 2. Ze onstporen soms eventjes, maar keren uiteindelijk terug op rechte pad voor de langere duur. Barbara vertoont dit walgelijke gedrag keer op keer.
[..]
Dit is regelrechte onzin, zo overdreven als jij het schetst is het nu ook weer niet. Nogmaals een goeierik doet soms weleens iets slecht, een enkele keer. Maar Barbahoer beweert een goederik te zijn en doet keer op keer slecht, terwijl ze de status van heilige maagd blijft houden
Vind ik wel...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:50 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
o nee, weet je het zeker. neem nou die martijn. dat is echt niet het type om vreemd te gaan.
....dus erger ik me d'r ook niet aan, niet zo erg als bij tante Barbakoe, die beweert (althans zo interpreteer ik dat, ben niet de enige volgens mij) altijd de redelijke, rationele Maria te zijn en heeft vooral het lef anderen op een betweterige toon te vertellen hoe ze moeten leven. Dat zal Martijn ook nooit doen bijvoorbeeld.quote:maar neem maar van me aan binnen een paar weken neukt die barbera van alle kanten
martijn beweert ook dat hij zo trouw is en dat irene de enige voor hem is. ondertussen geilt die toch op barberaquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vind ik wel...
[..]
....dus erger ik me d'r ook niet aan, niet zo erg als bij tante Barbakoe, die beweert (althans zo interpreteer ik dat, ben niet de enige volgens mij) altijd de redelijke, rationele Maria te zijn en heeft vooral het lef anderen op een betweterige toon te vertellen hoe ze moeten leven. Dat zal Martijn ook nooit doen bijvoorbeeld.
Zie jij het verschil tussen iets letterlijk zeggen en jezelf op een bepaalde manier gedragen? Barbara heeft in haar uitstraling, d'r stemintonatie en haar lichaamstaal de zogenaamd volmaakte, perfecte moeder en vrouw zitten. Ze gedraagt zich als iemand die normen en waarden hoog in het vaandel heeft staan, echter dit is alleen maar schijn als je naar haar heden en verleden kijkt, wat doorspekt is van leugens en bedrog. En toch krijgt ze iedereen op haar hand.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
martijn beweert ook dat hij zo trouw is en dat irene de enige voor hem is. ondertussen geilt die toch op barbera
dat vind ik zowiezo onzin, dat gezeur over dat hij nina eerst had moeten ereden. kon hij toch niet weten, hij kan niet in de toekomst kijken. dus dat vin ik dan echt van die drama's over niks. what's done is done. het gaat erom dat zijn intensies goed waren. voor hetzelfde was het precies andersom geweest, en had dex idd eerst gered moeten worden. allemaal dat gelul achterafquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zie jij het verschil tussen iets letterlijk zeggen en jezelf op een bepaalde manier gedragen? Barbara heeft in haar uitstraling, d'r stemintonatie en haar lichaamstaal de zogenaamd volmaakte, perfecte moeder en vrouw zitten. Ze gedraagt zich als iemand die normen en waarden hoog in het vaandel heeft staan, echter dit is alleen maar schijn als je naar haar heden en verleden kijkt, wat doorspekt is van leugens en bedrog. En toch krijgt ze iedereen op haar hand.![]()
Die Martijn zegt misschien wel dat Irene de enige voor hem is, maar aan zijn lichaamstaal bij die Maxime in de sauna en die blikken die hij onze burgertrut toewerpt laat hij blijken dat ie vrouwelijk schoon (in zijn ogen schoon dan) niet kan laten staan. Kortom je ziet aan hem dat ie het ook niet zo nauw neemt met Irene die de enige voor hem is, als ie zich dan ook laat gaan sta ik daar minder van te kijken ja. Bovendien als ie een keer fout maakt, zoals toen met Nina en Dex, zie je ook echt dat ie een geweten heeft.
Barbara walst vrolijk en fluitend over de volgende heen, als een ware parasiet![]()
Of het onzin of niet laat ik buiten beschouwing, je gaat geheel voorbij aan mijn punt:quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:08 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
dat vind ik zowiezo onzin, dat gezeur over dat hij nina eerst had moeten ereden. kon hij toch niet weten, hij kan niet in de toekomst kijken. dus dat vin ik dan echt van die drama's over niks. what's done is done. het gaat erom dat zijn intensies goed waren. voor hetzelfde was het precies andersom geweest, en had dex idd eerst gered moeten worden. allemaal dat gelul achteraf
jij hebt echt een duidelijke hekel aan barbera he:P wat vind je van gaar dochter dan, charlie? over hypocriet gesproken. wat een steukerd is datquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Of het onzin of niet laat ik buiten beschouwing, je gaat geheel voorbij aan mijn punt:
Als hij zelf denkt een fout gemaakt te hebben, toont hij berouw. Als Barbara weet dat ze fout zit, boeit dat haar geen flikker, kijkt niet om naar het slachtoffer en gaat vrolijk verder naar haar volgende slachtoffer.
Geen argumenten meer? Dat je het nu ineens over deze boeg gooit?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:11 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
jij hebt echt een duidelijke hekel aan barbera he:P wat vind je van gaar dochter dan, charlie? over hypocriet gesproken. wat een steukerd is dat
Ja die Frey zit zich hier natuurlijk weer kapot te lachen om Bartolhovenquote:
hahaha, die hele soap heeft toch sowieso niet vel inhoud. ik volg het nu vanaf het moment dat vicky niet lekker in haar vel zat in het modellenwereldje en er uitwilde. maar ik heb het daarvoor ook wel vaker gevolgd. zo'n soort knipperlicht effect. en ik ben bijna 17 nu. vertel maar wat je weet danquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geen argumenten meer? Dat je het nu ineens over deze boeg gooit?![]()
Hoewel ik het liever inhoudelijk houd, wil ik hier best op ingaan, als ik iets van iemand vind dan zet ik duidelijk uiteen waarom. Jouw reacties daarop zijn toegespitst op slechts een zeer klein deel van die uiteenzettingen, waaruit ik concludeer dat je het hele punt mist.
Nu we toch niet inhoudelijk meer bezig zijn, hoe oud ben je? En hoelang volg je GTST al, ik wil je best even updaten over dat gedrocht dat ze Barbara noemen.
Ik schiet je eerder te hulp, want ik deel je haat voor Barbara.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja die Frey zit zich hier natuurlijk weer kapot te lachen om Bartolhoven![]()
Ik geef je groot gelijk, als je ziet hoe erg ik me hier weer laat gaan, maar mensen als Barbara bestaan echt en die halen het kwaadst in me naar boven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |