Kjoetquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:10 schreef Miam het volgende:
Wat wil je met zulke verhaallijnenik kon echt niets passends verzinnen!
Als iemand nog wat inspiratie heeft, ga je gang!
"Met ubergeyle neucksecks tussen Rik en Charlie in het vooruitzicht."quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:10 schreef Miam het volgende:
Wat wil je met zulke verhaallijnenik kon echt niets passends verzinnen!
Als iemand nog wat inspiratie heeft, ga je gang!
Ik stem voor.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
"Met ubergeyle neucksecks tussen Rik en Charlie in het vooruitzicht."
Dat is het eerste wat in me opkwam.
ok.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
"Met ubergeyle neucksecks tussen Rik en Charlie in het vooruitzicht."
Dat is het eerste wat in me opkwam.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:22 schreef Shreyas het volgende:
Toen Charlie Jefs haren ging knippen, ongelofelijk wat was dat nep. Als je zo een scene niet normaal kan neerzetten, doe het dan niet. Ik heb me echt verbaasd over hoe fake dat eruit zag, erg goedkoop van GTST.
+quote:
=quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een gruwelijke outfit heeft Babwa aan.
En Irene is zó irritant, met dat eeuwige gepruil.
Ik heb alweer genoeg gezien!
Dat was inderdaad vreemd, het touwtje raakt verstrikt in het wiel, en dan opeens duikt ze 2 meter naar links, zo de plomp inquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:31 schreef DjinN het volgende:
GENIAAL DIE ACTIE VAN JANINE![]()
Ik heb nog nooit zo'n ongeloofwaardig ongeluk gezien als dat! Haar touwtje verstrikt in dr trapper! En dan verzuipen in een meertje van een meter diep![]()
ja dr klopte echt helemaal geen ruk vanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat was inderdaad vreemd, het touwtje raakt verstrikt in het wiel, en dan opeens duikt ze 2 meter naar links, zo de plomp in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
goeie samenvattingquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:26 schreef DjinN het volgende:
Sjors en Danny![]()
![]()
![]()
Barbara![]()
hypocriete zevertrut!
Ronja![]()
![]()
Janine![]()
![]()
eveneens hypocriete en tevens bemoeizuchtige huilie...
Irene
DEX![]()
![]()
![]()
Zo ongeveer mijn visie op de aflevering van vandaag
ik zie niksquote:
Ja, afschuwelijk. Vroeger zag Barbara er nog best leuk uit. Had ze bijna altijd een spijkerbroek aan met een vestje of een leren jasje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:43 schreef Starlie het volgende:
Zooo wie had de styling van Barbara gedaan??! Wat is er tegenwoordig mis met een spijkerbroek met iets leuks erop? De dames in GTST zien er af en toe echt belachelijk gestyled uit!
hahaha, dat lijkt me wel grappig als die lies zou gaan dreigen. ik zie haar er wel voor aan. misschien maakt ze van ludo wel haar volgende patient als hij niet doet wat zij wilquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:46 schreef bloodymary het volgende:
Zou er nog wat spannends gaan gebeuren? Zou die Lies niet helemaal door gaan draaien, een soort fatal attraction of zo? (waarbij dan het hondje van Nina gekookt wordt bij gebrek aan een konijn). Maar...... waar is Stud eigenlijk gebleven?
Lijkt me duidelijk dat Lies weer door gaat draaien, zoals bij veel van Ludo's vrouwen het geval is geweest.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:45 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
hahaha, dat lijkt me wel grappig als die lies zou gaan dreigen. ik zie haar er wel voor aan. misschien maakt ze van ludo wel haar volgende patient als hij niet doet wat zij wil
hahaha, ja die verhaallijn had ik ook wel zien zittenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:04 schreef e-runner het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat Lies weer door gaat draaien, zoals bij veel van Ludo's vrouwen het geval is geweest.
Verder ja, grappig van Janine met dat touwtje om haar trapper. Ik heb dat ook eens gehad en heel vreemd viel ik gewoon op de weg en niet in een slootje. Ik zag haar op de fiets zitten en dacht: wat voor ongeluk gaat ze krijgen, ik dacht vast tegen een auto ofzo.
Leuker was het geweest als zij stuurloos was geraakt en op Martijn en Barbaara in was gereden die net wilden beginnen met het overspel. Sorry hoor, kom ff binnenvallen, maar ga gerust verder lieverd.
bronquote:Elizabeth Hubbard valt voor Nederlandse Peter
LIEFDE houdt ’Lucinda’ hier
Ze is deze week weer op de set van ’GTST’ begonnen
DE AMERIKAANSE ACTRICE Elizabeth Hubbard, Lucinda Walsh in As The World Turns, is verliefd op Nederland. Letterlijk. Ze woont in Leeuwarden samen met de Hollander Peter Steenhuis. Nu Elizabeth voor langere tijd in ons land is, liet ze zich strikken voor de rol van Sair Poindexter in GTST. En dat karakter, zo blijkt nu, is voorlopig weer terug. „Onze liefde is ook net een soapstory”, zegt Lucinda over Peter.
ELIZABETH ’LUCINDA WALSH’ Hubbard heeft twee grote passies in haar leven. De Nederlander Peter Steenhuis en haar bestaan als soapster. De 75-jarige actrice leerde haar nieuwe liefde kennen door haar rol van Lucinda Walsh in As the World Turns . ,,Peter zat als militair in Afghanistan en schreef Lucinda brieven. Ik ontvang heel veel post, maar kennelijk zat hier iets tussen dat me raakte.”
Elizabeth Hubbard over de Nederlandse liefde van haar leven
„Om me nog beter in mijn rol te verdiepen ben ik naar een seksuoloog geweest”
„Soap heeft ons samengebracht"
„Ik werk minder bij ’As the World Turns’”
Vier jaar lang vlogen de brieven de oceaan over en toen sloeg de vlam in de pan. Inmiddels is het stel alweer ruim twee jaar samen. De relatie is weliswaar niet pril meer te noemen, maar de romance beleefde deze zomer wel een nieuw hoofdstuk. Elizabeth verruilde New York voor Leeuwarden en raakte verknocht aan het Nederlandse landschap. Tevens gaf deze verhuizing haar als actrice een nieuwe impuls.
Elizabeth maakte afgelopen zomer haar entree in Goede tijden, Slechte tijden als Sair Poindexter. Niet alleen als de oma van Dex (Emiel Sandtke), maar ook als seksuoloog. Na haar gastrol nam Elizabeth afscheid van de kijker, maar de samenwerking beviel zo goed dat de Amerikaanse actrice vanaf november weer terugkeert in de dagelijkse soap van RTL 4.
„In Amerika zou ik nooit in een andere soap kunnen spelen. Dan zou ik concurreren met Lucinda. Dat komt niet in me op! Maar met mijn rol in GTST in Nederland benadeel ik haar niet.”
Een soap is een soap, zal de kijker denken, maar direct op de eerste draaidag werd het Elizabeth duidelijk dat er nogal wat verschillen zijn tussen een Amerikaanse en een Nederlandse tvsoap. „Ik ben in Amerika gewend aan monitors op de set, zodat ik altijd kan zien waar ik mee bezig ben. Ik was echt stomverbaasd dat ze dat hier niet hebben. Gelukkig is dat toen meteen geregeld.”
Divagedrag
Van divagedrag wil de actrice, die met ruim 40 jaar soapervaring in eigen land op een voetstuk staat, niet beschuldigd worden. „Toen ik terugkwam, vertelde de regisseur dat de monitors weer klaarstonden. Maar ik heb gezegd dat dat niet nodig is. Ik wil me nu graag aanpassen.”
Ondanks haar aanpassingvermogen blijft Elizabeth haar Nederlandse collega’s verrassen door zich niet aan haar teksten te houden. „Het wil nog wel eens gebeuren dat ik een beetje improviseer, maar altijd in goed overleg!” Lichtelijk geïrriteerd: „En acteren ís improviseren! Toen ik net in dit vak begon, vertelde een regisseur mij dat ik hem precies moest vertellen hoe hij mij het beste kon regisseren, dan zou hij mij wel leren acteren. Als je daar dus niet tegen kan, moet je wat anders gaan doen.”
„Ik zal je zelfs een geheimpje verklappen: in As the World Turns heb ik een collega, ik zeg niet wie. Diep in zijn hart wil hij eigenlijk profgolfspeler worden, maar ja met drie kinderen… Misschien kan hij, als ze groter zijn, eindelijk doen wat-ie echt graag wil”, verzucht de actrice. De vraag of ze haar Nederlandse collega’s met al haar ervaring nog iets kan bijbrengen ontwijkt ze handig met de uitspraak. „Als een paard dorst heeft, kun je hem water geven. Maar hij moet het wel zelf opdrinken.”
Preuts
Haar rol van seksuoloog brengt zelfs de doorgewinterde Elizabeth soms in verlegenheid. „In Amerika zijn we preutser over seks. Toen ik in het script las dat ik een vibrator bij Laura, Jette van der Meij, in haar tas moest stoppen, heb ik hemel en aarde bewogen om daar iets anders van te maken.”
Lachend: „Ik ben in New York zelfs naar een sekswinkel geweest om te kijken of ik wat anders kon bedenken, maar het bleef bij die vibrator. Om me nog beter in mijn rol te verdiepen, ben ik ook bij een seksuoloog langs geweest. Weet je dat ze daarvoor 350 dollar rekenen! Gelukkig hoefde ik niet te betalen, als actrice. Dat bezoek heeft me veel geleerd. In Amerikaans films komen we vaak niet verder dan een zin als ’Did you get laid yesterday?’”
Met een vies gezicht: „Zo ordinair! Helemaal als je beseft dat er heel veel mensen rondlopen met seksuele problemen door drugs, of zelfs medicijnengebruik.”
In Amerika wordt Lucinda Walsh als voorbeeld gezien voor vele vrouwen. Door haar soapkarakter is Elizabeth er zelfs in geslaagd het onderwerp borstkanker bespreekbaar te maken en heeft ze ervoor gezorgd dat er meer aandacht voor deze aandoening is gekomen. Elizabeth hoopt dat ze de kans krijgt de rol van Sair Poindexter ook uit te breiden tot voorbeeldfunctie. „Ik heb arbeidstijdverkorting aangevraagd bij As the World Turns, zodat ik langer in Nederland kan blijven. Het is heerlijk om een totaal ander karakter te spelen, maar wel in hetzelfde genre. Peter vindt het niet leuk dat ik zo veel uren draai, maar hij werkt zelf ook. Dus, wat is het probleem eigenlijk? Er zijn mensen die het raar vinden dat ik op mijn leeftijd nog volop aan het werk ben, maar wat geeft dat nou? Een schilder blijft toch ook zijn hele leven schilderen? Ik ben gewoon een artiest. Weet je, ik heb een goede vriendin van 92 jaar, die pas geleden nog een boek heeft uitgebracht. Ik hoop dat ik, net als zij, op die leeftijd gewoon nog in een soap kan spelen.”
Voor Elizabeth Hubbard is er dus geen leven na de soap?
Kort en krachtig reageert de actrice op deze stelling: „Je bedoelt op het kerkhof?!”
Nee, die niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:05 schreef DeTolk het volgende:
Als Noud terugkomt, komt Fikkie dan ook weer terug???
al die figuren zijn hypocriet. niemand in gtst heeft namelijk een echte persoonlijkheid. ze veranderen die menen hoe het ze uitkomt. de trouwste mensen worden ineens de grootse bedriegers, of grote egoisten worden ineens liefdadig, iedereen valt op iedereen en mensen veranderen van geaardheid als dat goed uitkomt voor de seriequote:Op maandag 12 oktober 2009 20:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik erger me nu al aan dat pleemonster van een Barbara. Toen ze zelf nog getrouwd was, gebeurde hetzelfde met Jef en Anouk en nu doet ze precies hetzelfde. En daarom is ze dus hypocriet, dat niemand dat ziet zeg.
Barbara
Niet geheel mee eens:quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:24 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
al die figuren zijn hypocriet. niemand in gtst heeft namelijk een echte persoonlijkheid.
Dit is regelrechte onzin, zo overdreven als jij het schetst is het nu ook weer niet. Nogmaals een goeierik doet soms weleens iets slecht, een enkele keer. Maar Barbahoer beweert een goederik te zijn en doet keer op keer slecht, terwijl ze de status van heilige maagd blijft houdenquote:ze veranderen die menen hoe het ze uitkomt. de trouwste mensen worden ineens de grootse bedriegers, of grote egoisten worden ineens liefdadig, iedereen valt op iedereen en mensen veranderen van geaardheid als dat goed uitkomt voor de serie
Inderdaad, ze komen weer bij elkaar, een leuk moment. Daarna blijkt Ludo nog steeds niet aan haar verwachtingen te voldoen, roept ze een paar keer dat ze er elke keer weer intrapt, vervolgens probeert ze Ludo voorgoed uit haar leven te bannen. Uiteindelijk worden ze een soort afstandelijke vrienden. Deze laatste fase duurt meestal het langst, ik zie de lol er daarom ook niet echt van in.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:34 schreef Frey het volgende:
Ludo en Janine.![]()
Zelfs na zoveel keer voelt het nog steeds zo vertrouwd.
We weten ook allemaal hoe het afloopt.
Gewoon bij elkaar laten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als ze nu eens gewoon een jaar of 3 bij elkaar bleven, zou ik zo tekenen.
Zo gaat het steeds idd. ik zit er dan ook niet op te wachten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, ze komen weer bij elkaar, een leuk moment. Daarna blijkt Ludo nog steeds niet aan haar verwachtingen te voldoen, roept ze een paar keer dat ze er elke keer weer intrapt, vervolgens probeert ze Ludo voorgoed uit haar leven te bannen. Uiteindelijk worden ze een soort afstandelijke vrienden. Deze laatste fase duurt meestal het langst, ik zie de lol er daarom ook niet echt van in.
Als ze nu eens gewoon een jaar of 3 bij elkaar bleven, zou ik zo tekenen.
Dat Janine ook gewoon 3 keer d'r leven aan Ludo te danken heeft (die keer van Sophia telt niet mee natuurlijk, toen vond Nina haar)quote:
o nee, weet je het zeker. neem nou die martijn. dat is echt niet het type om vreemd te gaan. maar neem maar van me aan binnen een paar weken neukt die barbera van alle kantenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niet geheel mee eens:
1) De een is altijd hypocrieter dan de ander, mensen als Nick en Jack zijn gewoon slecht, dus van het vind ik het minder erg als ze hypocriet zijn. Maar mensen die anderen altijd aanvallen als ze even de fout ingaan met de verontwaardiging die alleen een wijf kan hebben, maar er zelf d'r nog een schepje bovenop doen. Die veracht ik gewoon
2) Ten tweede, kom ik weer met mijn verhalen uit de oudheid, vroeger waren personen vaak uiteindelijk echt integer, kijk maar Jef in de sebsaliet affaire in seizoen 2. Ze onstporen soms eventjes, maar keren uiteindelijk terug op rechte pad voor de langere duur. Barbara vertoont dit walgelijke gedrag keer op keer.
[..]
Dit is regelrechte onzin, zo overdreven als jij het schetst is het nu ook weer niet. Nogmaals een goeierik doet soms weleens iets slecht, een enkele keer. Maar Barbahoer beweert een goederik te zijn en doet keer op keer slecht, terwijl ze de status van heilige maagd blijft houden
Vind ik wel...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:50 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
o nee, weet je het zeker. neem nou die martijn. dat is echt niet het type om vreemd te gaan.
....dus erger ik me d'r ook niet aan, niet zo erg als bij tante Barbakoe, die beweert (althans zo interpreteer ik dat, ben niet de enige volgens mij) altijd de redelijke, rationele Maria te zijn en heeft vooral het lef anderen op een betweterige toon te vertellen hoe ze moeten leven. Dat zal Martijn ook nooit doen bijvoorbeeld.quote:maar neem maar van me aan binnen een paar weken neukt die barbera van alle kanten
martijn beweert ook dat hij zo trouw is en dat irene de enige voor hem is. ondertussen geilt die toch op barberaquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vind ik wel...
[..]
....dus erger ik me d'r ook niet aan, niet zo erg als bij tante Barbakoe, die beweert (althans zo interpreteer ik dat, ben niet de enige volgens mij) altijd de redelijke, rationele Maria te zijn en heeft vooral het lef anderen op een betweterige toon te vertellen hoe ze moeten leven. Dat zal Martijn ook nooit doen bijvoorbeeld.
Zie jij het verschil tussen iets letterlijk zeggen en jezelf op een bepaalde manier gedragen? Barbara heeft in haar uitstraling, d'r stemintonatie en haar lichaamstaal de zogenaamd volmaakte, perfecte moeder en vrouw zitten. Ze gedraagt zich als iemand die normen en waarden hoog in het vaandel heeft staan, echter dit is alleen maar schijn als je naar haar heden en verleden kijkt, wat doorspekt is van leugens en bedrog. En toch krijgt ze iedereen op haar hand.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
martijn beweert ook dat hij zo trouw is en dat irene de enige voor hem is. ondertussen geilt die toch op barbera
dat vind ik zowiezo onzin, dat gezeur over dat hij nina eerst had moeten ereden. kon hij toch niet weten, hij kan niet in de toekomst kijken. dus dat vin ik dan echt van die drama's over niks. what's done is done. het gaat erom dat zijn intensies goed waren. voor hetzelfde was het precies andersom geweest, en had dex idd eerst gered moeten worden. allemaal dat gelul achterafquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zie jij het verschil tussen iets letterlijk zeggen en jezelf op een bepaalde manier gedragen? Barbara heeft in haar uitstraling, d'r stemintonatie en haar lichaamstaal de zogenaamd volmaakte, perfecte moeder en vrouw zitten. Ze gedraagt zich als iemand die normen en waarden hoog in het vaandel heeft staan, echter dit is alleen maar schijn als je naar haar heden en verleden kijkt, wat doorspekt is van leugens en bedrog. En toch krijgt ze iedereen op haar hand.![]()
Die Martijn zegt misschien wel dat Irene de enige voor hem is, maar aan zijn lichaamstaal bij die Maxime in de sauna en die blikken die hij onze burgertrut toewerpt laat hij blijken dat ie vrouwelijk schoon (in zijn ogen schoon dan) niet kan laten staan. Kortom je ziet aan hem dat ie het ook niet zo nauw neemt met Irene die de enige voor hem is, als ie zich dan ook laat gaan sta ik daar minder van te kijken ja. Bovendien als ie een keer fout maakt, zoals toen met Nina en Dex, zie je ook echt dat ie een geweten heeft.
Barbara walst vrolijk en fluitend over de volgende heen, als een ware parasiet![]()
Of het onzin of niet laat ik buiten beschouwing, je gaat geheel voorbij aan mijn punt:quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:08 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
dat vind ik zowiezo onzin, dat gezeur over dat hij nina eerst had moeten ereden. kon hij toch niet weten, hij kan niet in de toekomst kijken. dus dat vin ik dan echt van die drama's over niks. what's done is done. het gaat erom dat zijn intensies goed waren. voor hetzelfde was het precies andersom geweest, en had dex idd eerst gered moeten worden. allemaal dat gelul achteraf
jij hebt echt een duidelijke hekel aan barbera he:P wat vind je van gaar dochter dan, charlie? over hypocriet gesproken. wat een steukerd is datquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Of het onzin of niet laat ik buiten beschouwing, je gaat geheel voorbij aan mijn punt:
Als hij zelf denkt een fout gemaakt te hebben, toont hij berouw. Als Barbara weet dat ze fout zit, boeit dat haar geen flikker, kijkt niet om naar het slachtoffer en gaat vrolijk verder naar haar volgende slachtoffer.
Geen argumenten meer? Dat je het nu ineens over deze boeg gooit?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:11 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
jij hebt echt een duidelijke hekel aan barbera he:P wat vind je van gaar dochter dan, charlie? over hypocriet gesproken. wat een steukerd is dat
Ja die Frey zit zich hier natuurlijk weer kapot te lachen om Bartolhovenquote:
hahaha, die hele soap heeft toch sowieso niet vel inhoud. ik volg het nu vanaf het moment dat vicky niet lekker in haar vel zat in het modellenwereldje en er uitwilde. maar ik heb het daarvoor ook wel vaker gevolgd. zo'n soort knipperlicht effect. en ik ben bijna 17 nu. vertel maar wat je weet danquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geen argumenten meer? Dat je het nu ineens over deze boeg gooit?![]()
Hoewel ik het liever inhoudelijk houd, wil ik hier best op ingaan, als ik iets van iemand vind dan zet ik duidelijk uiteen waarom. Jouw reacties daarop zijn toegespitst op slechts een zeer klein deel van die uiteenzettingen, waaruit ik concludeer dat je het hele punt mist.
Nu we toch niet inhoudelijk meer bezig zijn, hoe oud ben je? En hoelang volg je GTST al, ik wil je best even updaten over dat gedrocht dat ze Barbara noemen.
Ik schiet je eerder te hulp, want ik deel je haat voor Barbara.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja die Frey zit zich hier natuurlijk weer kapot te lachen om Bartolhoven![]()
Ik geef je groot gelijk, als je ziet hoe erg ik me hier weer laat gaan, maar mensen als Barbara bestaan echt en die halen het kwaadst in me naar boven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |