Geen idee, maar ik vind deze stukken symphatieker en vriendelijker dan zoals Lieke van Lexmond de rol neerzet, ik zal wel weer de enige zijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:22 schreef delano.888 het volgende:
Wat is de reden van de Charlie wissel? (nee ik volg dit topic niet).
Charlie en Ronja die aan het internetdaten zijn, triester kan toch haast nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:23 schreef James1988 het volgende:
Jemig, wat een saaie aflevering. "Ik kan de kaasrasp nergens vinden", kom op zeg. Wat voor sneue scriptschrijver ben je als je dát een goed telefoongesprek vindt
Ze heeft problemen met haar stembanden en is geopereerd. Ze wordt tijdelijk vervangen door deze actrice (ik weet haar naam niet)quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:22 schreef delano.888 het volgende:
Wat is de reden van de Charlie wissel? (nee ik volg dit topic niet).
Ik kon het toen ook slecht hebben, maar dat was omdat Lieke erin kwamquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:36 schreef delano.888 het volgende:
Tja, ik kan t slecht hebben, toen aukje er uit ging was ik nog wat jonger maar had ik moeite met de aanpassingwat ben ik toch ook een autist
Dit is al de 4e Charlie.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:13 schreef apenkutkop het volgende:
JEZUS wat een goedkope soap: de rol van charlie fisher wordt tijdelijk overgenomen door... hoezo slecht? xD
ja precies. maar als het ook nog eens tijdelijk is denk ik al helemaal; hadden ze dr niet gewoon even een weekje uit kunnen laten gaan onder het mom van een vakantie ofso. wat een fantasieloze mensen zegquote:
Omdat je haar in ONM gewend bent?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind Tamara ook niet echt iets voor de rol van Charlie.
Wel de beste van allemaal, ik heb voor het eerst zonder irritatie naar een Charlie gekekenquote:
Misschien past deze actrice niet in de rol, maar die andere pasten er wat mij betreft nog veel slechter inquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind Tamara ook niet echt iets voor de rol van Charlie.
Lieke en aukje zetten de rol wel uitbundig neer vind ik, zo gek en hysterisch. Tamara was er dan vandaag voor het eerst, maar mijn eerste indruk is dat ze het wat serieuzer neerzet. Maarja we zien het wel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien past deze actrice niet in de rol, maar die andere pasten er wat mij betreft nog veel slechter in
Je vergeet Toncy van Eersel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lieke en aukje zetten de rol wel uitbundig neer vind ik, zo gek en hysterisch. Tamara was er dan vandaag voor het eerst, maar mijn eerste indruk is dat ze het wat serieuzer neerzet. Maarja we zien het wel.
Ik kan me haar niet meer zo goed herinneren/voor de dag halen.quote:
Die had ook zo'n krullenbos en leek meer op Aukje, maar qua acteren vond ik haar niet zo....quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kan me haar niet meer zo goed herinneren/voor de dag halen.Ik word dement.
Niks.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
Wat was er mis met Aukje?
Waar heb ik dat gezegd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
Wat was er mis met Aukje?
ik vind het 3 x niks, 10 x liever Lieke v Lquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Tamara Brinkman speelt tijdelijk Charlie. Van mij mag ze blijven, ik vond haar na drie woorden al 10x beter dan LvL. Maar daar is ook niet veel voor nodig.
Gelukkig duurt deze wissel maar 2 weken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:39 schreef delano.888 het volgende:
http://goedetijden.web-lo(...)charlie-fischer.html
Ohmygod, dit is dus de zevende wissel van Charlie.
Wist niet eens dat Aukje ook een paar keer terug is gekomen..
2 Weken maar.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gelukkig duurt deze wissel maar 2 weken.
Ik denk dat haar zinnigste daad ooit was om in de playboy te poseren. Dan weet je ongeveer wel hoe laat het is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 03:51 schreef Perico het volgende:
Vond Tamara Brinkman een verademing!
Moet er dan wel bij zeggen dat ik een hele grote hekel heb aan de leeghoofdige Lieke van Lexmond.
Haar manier van doen staat me helemaaaaaaaal niet aan.
Dat heb ik met Aukje en die heeft dan ook nog eens een kop die me niet aan staatquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 03:51 schreef Perico het volgende:
Haar manier van doen staat me helemaaaaaaaal niet aan.
Gelukkig Lorena niet. Hopelijk een van de Fischers(of allebei), maar dat zal wel niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:10 schreef Marrije het volgende:
Oh, en wie zal er dood gaan? Helaas Lorena niet want die zit in de gevangenis
Martijn wurgt Barbara met de hangmat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:24 schreef antartica het volgende:
Ben benieuwd wat martijn en barbara vanavond gaan uitspoken![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Martijn wurgt Barbara met de hangmat.
Gokje:quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:24 schreef antartica het volgende:
Haha Maria speelt toch de moeder van Rik En Danny.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:09 schreef Marrije het volgende:
Leuk!!!! Sair weer terug!
En Joke Bruijs als Maria waar ook Jef bij betrokken zal raken, als zijn moeder dan ofzo?
de moeder van Rik en Danny?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:09 schreef Marrije het volgende:
En Joke Bruijs als Maria waar ook Jef bij betrokken zal raken, als zijn moeder dan ofzo?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Martijn wurgt Barbara met de hangmat.
Martijn onderwerpt Barbara aan een uitgebreid borstonderzoek en keert haar daarna binnenste buiten. Irene ziet het door een kier in de deur. Ze zweert wraak en laat de volgende dag Barbaar -- als ze weer in de hangmat uitlubbert -- wurgen door een boa constrictor.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:24 schreef antartica het volgende:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind het 3 x niks, 10 x liever Lieke v L
quote:
100% mee oneens, wat vind jij in hemelsnaam zo goed aan Lieke? Ze komt kattig, egoïstisch, self centered, irritant, eeuwig verongelijkt, lichtelijk asociaal, ordinair en hysterisch over. Bovendien gaat haar belang vaak boven dat van anderen. En dit is niet alleen het personage, bij Aukje van Ginneken was dit minder, Lieke heeft deze eigenschappen met zich meegebrachtquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gelukkig duurt deze wissel maar 2 weken.
Wie is Sair?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:09 schreef Marrije het volgende:
Nee als zijn toekomstige geliefde natuurlijk, ze zijn ongeveer van dezelfde leeftijdquote:En Joke Bruijs als Maria waar ook Jef bij betrokken zal raken, als zijn moeder dan ofzo?
Deze Tamara heeft nog iets wat Lieke niet kan spelen, namelijk de eigenschappen 'vrolijk zijn' en gewoon 'lekker in je vel zitten'. Als Lieke dit doet ziet het er voor mij altijd enorm manisch en eigenlijk gewoon onecht uit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
100% mee oneens, wat vind jij in hemelsnaam zo goed aan Lieke? Ze komt kattig, egoïstisch, self centered, irritant, eeuwig verongelijkt, lichtelijk asociaal, ordinair en hysterisch over. Bovendien gaat haar belang vaak boven dat van anderen. En dit is niet alleen het personage, bij Aukje van Ginneken was dit minder, Lieke heeft deze eigenschappen met zich meegebracht
de moeder van Irenequote:
verhip, ik zie het, ik dacht dat joke van dezelfde leeftijd was als haar ex, maar ze is 12 jaar jonger en heeft inderdaad dezelfde leeftijd als Jef. Geen combi trouwens, Maria & Jef.quote:[..]
Nee als zijn toekomstige geliefde natuurlijk, ze zijn ongeveer van dezelfde leeftijd
Nou, dát dus! Geweldig om naar te kijken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
[..]
100% mee oneens, wat vind jij in hemelsnaam zo goed aan Lieke? Ze komt kattig, egoïstisch, self centered, irritant, eeuwig verongelijkt, lichtelijk asociaal, ordinair en hysterisch over. Bovendien gaat haar belang vaak boven dat van anderen.
Ik denk wel dat het grotendeels de manier is waarop Lieke het personage neerzet, vind het ook beter bij het personage passen. Zoals dat jankerige bij Nina past, zo past dat kattige bij Charlie. En Charlie is niet het meest diepzinnige karakter uit gtst, wel oppervlakkig en een tikje aso, maar dat doet ze gewoon erg goed. Zoals Sjors erg goed de braverik speelt.quote:En dit is niet alleen het personage, bij Aukje van Ginneken was dit minder, Lieke heeft deze eigenschappen met zich meegebracht
En verliefde Charlie is vrolijk en enthousiast. Ook is ze enthousiast met haar werk, dat was zo met Doortje en nu met de kapsalon weer. Maar dat doordraven, of zoals je wilt, manisch, dat hoort bij het personage als je t mij vraagt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Deze Tamara heeft nog iets wat Lieke niet kan spelen, namelijk de eigenschappen 'vrolijk zijn' en gewoon 'lekker in je vel zitten'. Als Lieke dit doet ziet het er voor mij altijd enorm manisch en eigenlijk gewoon onecht uit.
Daarin verschillen we sterk van mening, ik zou zo iemand pas leuk vinden om te zien als diegene ook genadeloos werd afgestraft door haar gedrag.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, dát dus! Geweldig om naar te kijken.
Nogmaals, betreffende dit punt ligt onze mening 180 graden omgekeerd, als ik zo iemand als Charlie zie krijg ik spontaan de neiging om te gaan meppenquote:Ik denk wel dat het grotendeels de manier is waarop Lieke het personage neerzet, vind het ook beter bij het personage passen. Zoals dat jankerige bij Nina past, zo past dat kattige bij Charlie. En Charlie is niet het meest diepzinnige karakter uit gtst, wel oppervlakkig en een tikje aso, maar dat doet ze gewoon erg goed. Zoals Sjors erg goed de braverik speelt.
Nee dus, het personage bestond al en ze was niet altijd zo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
En verliefde Charlie is vrolijk en enthousiast. Ook is ze enthousiast met haar werk, dat was zo met Doortje en nu met de kapsalon weer. Maar dat doordraven, of zoals je wilt, manisch, dat hoort bij het personage als je t mij vraagt.
Idd.quote:
En dat willen jullie zien? Die ouwe graftak die absoluut niet 'warm' is zoals ze nu bewerenquote:
Dat gebeurt toch ook? Danny moest niks van haar hebben ook al lag ze half bloot op de bankquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daarin verschillen we sterk van mening, ik zou zo iemand pas leuk vinden om te zien als diegene ook genadeloos werd afgestraft door haar gedrag.
Bij babs heb ik dat wel inderdaad.quote:[..]
Nogmaals, betreffende dit punt ligt onze mening 180 graden omgekeerd, als ik zo iemand als Charlie zie krijg ik spontaan de neiging om te gaan meppen![]()
Bij Barbara heb ik dat nog veel erger overigens
Een personage is soms ook aan verandering onderhevig he. . .quote:[..]
Nee dus, het personage bestond al en ze was niet altijd zo.
dat overleeft Ludo niet, ik hou hem graag nog even in de seriequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:07 schreef Chain_Reaction het volgende:
Is Nina al een keer zwanger inmiddels?
Ik vind het wel mooi eigenlijk. Zoiets heb ik ook op 1 muur.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
10 keer beter dan die hotelkamer van Barbara, men wat een adhd behang.
1 muur ok, zodra je hoofdpijn krijgt kun je naar die andere muur kijken, maar men, dit was een hele hoek, geen ontkomen aanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi eigenlijk. Zoiets heb ik ook op 1 muur.
Dan noem ik niet hard afstraffen, het moet veel harder en gemenerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch ook? Danny moest niks van haar hebben ook al lag ze half bloot op de bank![]()
Wel toevallig dat een personage jaren niet veranderd en dan als de rol wordt overgenomen, plotseling radicaal veranderd, juist ja, het komt door Lieke van Lexmondquote:Een personage is soms ook aan verandering onderhevig he. . .
Martijn is de grootste ruggegraatloze man die er bestaatquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:24 schreef Shreyas het volgende:
Ongelofelijk, het hele personage Martijn wordt compleet omgegooid alleen om Maxime te behagen. Wanneer worden die scriptschrijvers nou eens wakker, Martijn is de zoveelste al
Dat mag ook van mijquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dan noem ik niet hard afstraffen, het moet veel harder en gemener
[..]
Lieke heeft het misschien wat meer uitvergroot.quote:Wel toevallig dat een personage jaren niet veranderd en dan als de rol wordt overgenomen, plotseling radicaal veranderd, juist ja, het komt door Lieke van Lexmond
Die opmerking van Irene: laat ik dat maar niet vertellen want voor je het weet zit jij daar ook in de saunaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Okee die overjarige taart zien we dus zometeen met Martijn in de sauna
Dat noem ik niet uitvergroten, de eerste Charlie was alleen wispelturig en impulsief, ze liep niet over anderen heen en had ook niet al die egoïstische eigenschappen die ik noemdequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat mag ook van mij![]()
[..]
Lieke heeft het misschien wat meer uitvergroot.
Echt? Dat is me niet eens opgevallenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:42 schreef xxxAngelxxx het volgende:
Heb ik iets gemist?? Sinds wanneer kan Nina haar rechter arm/hand weer gebruiken?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:52 schreef kissaa het volgende:
[..]
Echt? Dat is me niet eens opgevallen
Ik keek toen net niet waarschijnlijk, heb het nog eens teruggekeken, maar oh wat slecht zeg.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:58 schreef xxxAngelxxx het volgende:
[..]
Jah.. ik zag het gisteren al (op het eind laten ze altijd een stukje voor de volgende dag), als ze met Maxime aan de bar zit. Vandaag nog keer goed gekeken maar ze ruilde te schoteltjes taart met Maxime (beide handen dus). Lekker vaag..
Dat viel mij ook op, wat ontzettend slechtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:58 schreef xxxAngelxxx het volgende:
[..]
Jah.. ik zag het gisteren al (op het eind laten ze altijd een stukje voor de volgende dag), als ze met Maxime aan de bar zit. Vandaag nog keer goed gekeken maar ze ruilde te schoteltjes taart met Maxime (beide handen dus). Lekker vaag..
ze kon toch ook al dobbelstenen stapelen met die hand? De grove motoriek zou het wel weer prima doen, wat ik ervan begreep, maar de fijne motoriek niet, vandaar dat Maxime graag voor haar wil tekenen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:57 schreef Mammietje het volgende:
Nou, slecht.... Vaag vooral.
Er was totaal geen reden om die schoteltjes te ruilen, voegde niets toe aan het verhaal. Dusss... zal dit wel een staartje krijgen oftewel aanloop zijn dat ze straks haar hand wel weer kan gebruiken?
Hoewel ik de zoveelste "wonderbaarlijke genezing" in de serie wel ergerlijk zou vinden.
Kloptquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze kon toch ook al dobbelstenen stapelen met die hand? De grove motoriek zou het wel weer prima doen, wat ik ervan begreep, maar de fijne motoriek niet, vandaar dat Maxime graag voor haar wil tekenen.
Ik heb de schoteltjeswissel opgemerkt (en ik vroeg me af waarom er gewisseld werdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:58 schreef xxxAngelxxx het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens zo erg, het laat me een beetje denken aan de woede aanvallen van Peter Kelderquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:11 schreef warezguy05 het volgende:
vakantie heeft m goed gedaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |