Geen idee, maar ik vind deze stukken symphatieker en vriendelijker dan zoals Lieke van Lexmond de rol neerzet, ik zal wel weer de enige zijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:22 schreef delano.888 het volgende:
Wat is de reden van de Charlie wissel? (nee ik volg dit topic niet).
Charlie en Ronja die aan het internetdaten zijn, triester kan toch haast nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:23 schreef James1988 het volgende:
Jemig, wat een saaie aflevering. "Ik kan de kaasrasp nergens vinden", kom op zeg. Wat voor sneue scriptschrijver ben je als je dát een goed telefoongesprek vindt
Ze heeft problemen met haar stembanden en is geopereerd. Ze wordt tijdelijk vervangen door deze actrice (ik weet haar naam niet)quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:22 schreef delano.888 het volgende:
Wat is de reden van de Charlie wissel? (nee ik volg dit topic niet).
Ik kon het toen ook slecht hebben, maar dat was omdat Lieke erin kwamquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:36 schreef delano.888 het volgende:
Tja, ik kan t slecht hebben, toen aukje er uit ging was ik nog wat jonger maar had ik moeite met de aanpassingwat ben ik toch ook een autist
Dit is al de 4e Charlie.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:13 schreef apenkutkop het volgende:
JEZUS wat een goedkope soap: de rol van charlie fisher wordt tijdelijk overgenomen door... hoezo slecht? xD
ja precies. maar als het ook nog eens tijdelijk is denk ik al helemaal; hadden ze dr niet gewoon even een weekje uit kunnen laten gaan onder het mom van een vakantie ofso. wat een fantasieloze mensen zegquote:
Omdat je haar in ONM gewend bent?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind Tamara ook niet echt iets voor de rol van Charlie.
Wel de beste van allemaal, ik heb voor het eerst zonder irritatie naar een Charlie gekekenquote:
Misschien past deze actrice niet in de rol, maar die andere pasten er wat mij betreft nog veel slechter inquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind Tamara ook niet echt iets voor de rol van Charlie.
Lieke en aukje zetten de rol wel uitbundig neer vind ik, zo gek en hysterisch. Tamara was er dan vandaag voor het eerst, maar mijn eerste indruk is dat ze het wat serieuzer neerzet. Maarja we zien het wel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien past deze actrice niet in de rol, maar die andere pasten er wat mij betreft nog veel slechter in
Je vergeet Toncy van Eersel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lieke en aukje zetten de rol wel uitbundig neer vind ik, zo gek en hysterisch. Tamara was er dan vandaag voor het eerst, maar mijn eerste indruk is dat ze het wat serieuzer neerzet. Maarja we zien het wel.
Ik kan me haar niet meer zo goed herinneren/voor de dag halen.quote:
Die had ook zo'n krullenbos en leek meer op Aukje, maar qua acteren vond ik haar niet zo....quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kan me haar niet meer zo goed herinneren/voor de dag halen.Ik word dement.
Niks.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
Wat was er mis met Aukje?
Waar heb ik dat gezegd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
Wat was er mis met Aukje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |