Dat mag ook van mijquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dan noem ik niet hard afstraffen, het moet veel harder en gemener
[..]
Lieke heeft het misschien wat meer uitvergroot.quote:Wel toevallig dat een personage jaren niet veranderd en dan als de rol wordt overgenomen, plotseling radicaal veranderd, juist ja, het komt door Lieke van Lexmond
Die opmerking van Irene: laat ik dat maar niet vertellen want voor je het weet zit jij daar ook in de saunaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Okee die overjarige taart zien we dus zometeen met Martijn in de sauna
Dat noem ik niet uitvergroten, de eerste Charlie was alleen wispelturig en impulsief, ze liep niet over anderen heen en had ook niet al die egoïstische eigenschappen die ik noemdequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat mag ook van mij![]()
[..]
Lieke heeft het misschien wat meer uitvergroot.
Echt? Dat is me niet eens opgevallenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:42 schreef xxxAngelxxx het volgende:
Heb ik iets gemist?? Sinds wanneer kan Nina haar rechter arm/hand weer gebruiken?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:52 schreef kissaa het volgende:
[..]
Echt? Dat is me niet eens opgevallen
Ik keek toen net niet waarschijnlijk, heb het nog eens teruggekeken, maar oh wat slecht zeg.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:58 schreef xxxAngelxxx het volgende:
[..]
Jah.. ik zag het gisteren al (op het eind laten ze altijd een stukje voor de volgende dag), als ze met Maxime aan de bar zit. Vandaag nog keer goed gekeken maar ze ruilde te schoteltjes taart met Maxime (beide handen dus). Lekker vaag..
Dat viel mij ook op, wat ontzettend slechtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:58 schreef xxxAngelxxx het volgende:
[..]
Jah.. ik zag het gisteren al (op het eind laten ze altijd een stukje voor de volgende dag), als ze met Maxime aan de bar zit. Vandaag nog keer goed gekeken maar ze ruilde te schoteltjes taart met Maxime (beide handen dus). Lekker vaag..
ze kon toch ook al dobbelstenen stapelen met die hand? De grove motoriek zou het wel weer prima doen, wat ik ervan begreep, maar de fijne motoriek niet, vandaar dat Maxime graag voor haar wil tekenen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:57 schreef Mammietje het volgende:
Nou, slecht.... Vaag vooral.
Er was totaal geen reden om die schoteltjes te ruilen, voegde niets toe aan het verhaal. Dusss... zal dit wel een staartje krijgen oftewel aanloop zijn dat ze straks haar hand wel weer kan gebruiken?
Hoewel ik de zoveelste "wonderbaarlijke genezing" in de serie wel ergerlijk zou vinden.
Kloptquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze kon toch ook al dobbelstenen stapelen met die hand? De grove motoriek zou het wel weer prima doen, wat ik ervan begreep, maar de fijne motoriek niet, vandaar dat Maxime graag voor haar wil tekenen.
Ik heb de schoteltjeswissel opgemerkt (en ik vroeg me af waarom er gewisseld werdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:58 schreef xxxAngelxxx het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens zo erg, het laat me een beetje denken aan de woede aanvallen van Peter Kelderquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:11 schreef warezguy05 het volgende:
vakantie heeft m goed gedaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |