ik ook.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:06 schreef Fockker het volgende:
[..]
Gelezen wordt hier niet. Ik had het over HOLLANDSE stampot met zuurkool, boerenkool, hutspot, andijvie met spekjes erdoorheen incl. worst, bal, of wat je er ook aan vlees bij wilt.vette jus en een likje (grove) mosterd.
Dat noem ik een HOLLANDSE stamppot, heerlijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik maak ook weleens een stamppotje met prei
Ik krijg al trek
en ik ben een sukkel omdat wat?quote:
"plagiaat" werd het genoemd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:20 schreef EricT het volgende:
Een stamppot tent in Nijmegen gaat die van utrecht voor de rechter slepen omdat Nijmegen de eerste was!!
hooguit zouden ze een claim kunnen leggen op de titel 'eerste stampot afhaalrestaurant van nederland'quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:48 schreef DiRadical het volgende:
[..]
"plagiaat" werd het genoemd.
Maar dan moeten de logo's, bedrijfsnaam, etc zo ongeveer hetzelfde of de recepten exact gekopieerd zijn.
Simpel "stamppot afhaalrestaurant" zijn lijkt mij niet genoeg en valt niet onder auteursrecht of iets dergelijks
Dat belooft dus toch nog een "mooie"eetzame oorlog te worden.quote:Stamppotoorlog in Rotterdam
ROTTERDAM - Ook stamppottenmakers in Rotterdam en Vlaardingen mengen zich nu in de 'stamppotoorlog'. Ze zijn boos dat het Utrechtse bedrijf Stamppot to go deze week met veel bombarie beweerde het eerste afhaalrestaurant te zijn voor de oerhollandse kost.
,,Wij zijn hier 24 jaar geleden al mee begonnen,'' zegt Martin Wolthuis van het Eethuisje van Delfshaven. Ook Traiteur de Culinair uit Vlaardingen laat weten al tien jaar afhaalstamppot te bereiden. Wolthuis: ,,Die in Utrecht is niet de eerste, maar eerder de honderdste met dit idee.''
De Hoekse en Kabeljauwse twisten anno 2009.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:33 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Dat belooft dus toch nog een "mooie"eetzame oorlog te worden.
leuke slogan. mail ze ff. mag je zelf met de eer strijken, ook al ontdek ik de potentie. anders doe ik het over 14 uur.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:17 schreef stamppot het volgende:
Goeie zaak!
had je geen zin om zelf 30 minuten in de keuken te staan en de rest in te vriezen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:50 schreef thingamajig het volgende:
Heb vanmiddag hutspot gehaald in Utrecht. Niet bij het restaurant uit de OP, maar bij de Keurslager. Die zit volgens mij overal wel zo'n beetje en heeft ook dergelijke maaltijden.
Nee, daar heb ik absoluut geen zin in. Ik haat koken en elke minuut in de keuken is er 1 teveel. Bovendien hebben we net een vlucht vanuit New York gehad, dus koken doet mijn vrouw vanavond ook niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
had je geen zin om zelf 30 minuten in de keuken te staan en de rest in te vriezen?
ic. succes met je jetlag.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:56 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik absoluut geen zin in. Ik haat koken en elke minuut in de keuken is er 1 teveel. Bovendien hebben we net een vlucht vanuit New York gehad, dus koken doet mijn vrouw vanavond ook niet.
Begrijpelijk dat ze pissig zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:33 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Dat belooft dus toch nog een "mooie"eetzame oorlog te worden.
Whoopti-puking-dooquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:43 schreef Fockker het volgende:
Zo dit is hem dan weer voor vandaag
[ afbeelding ]
Heerlijk. Begin er eenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:23 schreef henkway het volgende:
Hachee afhaal-restaurant is dat er al??????????
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |