Jouw voorspelling voor Wietse kan wel eens aardig kloppen. Neeltje gaat gewoon weg.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:20 schreef Naamah het volgende:
Voorspelling voor volgende week:
Hans: Ingrid gaat weg (en kiest uiteindelijk Jo)
Jos: Marieke gaat weg (en kiest uiteindelijk Dycke)
Peter: grote Saskia gaat weg (of misschien toch kleine Saskia, om wat ie vandaag over/tegen haar zei, hij kiest uiteindelijk Hanneke)
Wietse: Neeltje gaat weg (ik bedoel.. doe verstandig.. en ik denk dat ie uiteindelijk kiest voor Nicolien, Iris twijfelde zelf al)
Wim: Els gaat weg (en hij kiest uiteindelijk Astrid, of niemand, denk dat het voor hem niet gaat lukken)
Ik zie trouwens ook nog wel een aantal dames zelf vertrekken, maar daar nu even geen rekening mee gehouden.
Ben benieuwd wat jullie denken!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:34 schreef Robin_Scherbatsky het volgende:
Boer Peter vind ik absoluut niet aantrekkelijk. Met zijn hemdjes elke keer. Suit up!
Hij lijkt ook niet op een nederlander, maar meer op een pool of een rus..........
Idd, ik moet soms echt de tv harder zetten, puur vanwege het dialect...quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:32 schreef IV_Xample het volgende:
boer peter komt toch uit brabant? kom ik zelf ook, maar jemig ik versta er af en toe geen *piep* van zeg....vorig jaar hadden ze boer frans ondertiteld, maar dat kunnen ze bij hem ook al wel gaan doen...
Oh het paardenpak, ik vind het er zo eng uitzienquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jouw voorspelling voor Wietse kan wel eens aardig kloppen. Neeltje gaat gewoon weg.
Neeltje heeft een bruin-achtig broek aan:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jouw voorspelling voor Wietse kan wel eens aardig kloppen. Neeltje gaat gewoon weg.
[ afbeelding ]
Misschien is het moeilijk te zien, maar hier zie je ook een bruin-achtige kleur, als ze voorbij loopt.
[ afbeelding ]
Anders moet je het zelf even bekijken, de aflevering van vanavond staat al online.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
Dat dacht ik eerst ook, maar geloof me, er wordt eerst gevraagd wie er mag blijven waarop Neeltje dus wegloopt en Wietse een keuze maakt tussen Nicolien en Iris.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien is het moeilijk te zien, maar hier zie je ook een bruin-achtige kleur, als ze voorbij loopt.
[ afbeelding ]
Anders moet je het zelf even bekijken, de aflevering van vanavond staat al online.
Was het nou Iris die vandaag zei dat er toch wel een keer een gesprek moet komen? Ze leek het niet echt naar d'r zin te hebben.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:44 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar geloof me, er wordt eerst gevraagd wie er mag blijven waarop Neeltje dus wegloopt en Wietse een keuze maakt tussen Nicolien en Iris.
Dat was Iris inderdaad.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was het nou Iris die vandaag zei dat er toch wel een keer een gesprek moet komen? Ze leek het niet echt naar d'r zin te hebben.
(ik heb het heel snel en rommelig gezien deze uitzending...)
Dit maakt het een stuk prettiger.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh het paardenpak, ik vind het er zo eng uitzien[/miep]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit maakt het een stuk prettiger.
[ afbeelding ]
![]()
Wel bijna hoor... maar dat camoufleerde hij snel met zijn kopje koffiequote:Op zondag 11 oktober 2009 21:50 schreef Keroppi het volgende:
En boer Hans heeft een hele uitzending niet gehuild!![]()
ja die Cynthia vreet de bak met slagroom wel leeg, laat dat maar aan haar overquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:38 schreef Naamah het volgende:
Guttegut, die Irish CoffeeEn die Cynthia
![]()
Hebben we hier geen photoshop talenten rondlopen die hun vrije zondagavond opofferen om boer Hans tot een echt emo om te photoshoppen? Inclusief lok en eyelinerquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel bijna hoor... maar dat camoufleerde hij snel met zijn kopje koffie
Ja, die krijgt thuis niet genoeg. Die hangt er ook maar wat bij, die past wel bij Wietse.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:00 schreef Quishendrikson het volgende:
[..]
ja die Cynthia vreet de bak met slagroom wel leeg, laat dat maar aan haar over
Wat? is zij 42???? Wow, ik had haar ook veel ouder geschat.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:50 schreef Keroppi het volgende:
Ik vind Els eigenlijk een hele leuke vrouw voor Wim, maar ik vrees dat ze net wat te wereldwijs is... Maar waar ik me vanavond wederom over heb zitten verbazen: hoe kan Cynthia er zoveel ouder uitzien dan ze werkelijk is (42). Okee, haar kleding en kapselkeuze maken het er niet beter op, maar als ik had moeten raden had ik haar begin 60 geschat...
En boer Hans heeft een hele uitzending niet gehuild!![]()
(Volgende week zullen er wel dikke tranen rollen, van zijn kant...)
Hoe oud is Wim dan, die schat ik ook eind 50 ofzoquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:23 schreef alors het volgende:
[..]
Wat? is zij 42???? Wow, ik had haar ook veel ouder geschat.
Ja, ik schrok ook.... dat ik ouder was dan zijquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:23 schreef alors het volgende:
[..]
Wat? is zij 42???? Wow, ik had haar ook veel ouder geschat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |