Ik heb ze ook nog niet eerder gezien, maar misschien zijn ze voor schiphol wel standaard?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:33 schreef KapiteinT het volgende:
Gisteren trof ik op Schiphol deze CTA:
[ afbeelding ]
Foto is helaas niet scherp, maar er staat dus: 'Attentie, er passeert een doorgaande trein'. Sinds wanneer kunnen CTA's dit aangeven? En wordt het ooit (nog) gebruikt?
Deed mij een beetje denken aan Italië, daar werd voor elke doorgaande trein omgeroepen. Moest ook wel, want er staken daar gewoon mensen met naaldhakken + fiets het spoor over.
Toen ik in Leer was werd elke doorgaande trein keurig omgeroepen en verscheen het op de CTAquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:33 schreef KapiteinT het volgende:
Gisteren trof ik op Schiphol deze CTA:
[ afbeelding ]
Foto is helaas niet scherp, maar er staat dus: 'Attentie, er passeert een doorgaande trein'. Sinds wanneer kunnen CTA's dit aangeven? En wordt het ooit (nog) gebruikt?
Deed mij een beetje denken aan Italië, daar werd voor elke doorgaande trein omgeroepen. Moest ook wel, want er staken daar gewoon mensen met naaldhakken + fiets het spoor over.
Nee, in principe rijdt er nooit wat non-stop door Schiphol op een enkele pimpel opweg naar Hoofddorp Opstel na. Maar ook dan staat er niks op het bord. Deze mededeling was dus ook gewoon een fout op de CTA die weer eens het verkeerde flapje toonde.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:43 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog niet eerder gezien, maar misschien zijn ze voor schiphol wel standaard?
Ik zie er het nut ook niet van in.. Overwegen bij perrons gaan gewoon netjes dicht en slechts een enkeling is zo stom om op het randje van het perron te gaan staan..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
in België en Oostenrijk worden doorritten ook allemaal aangegeven. Tenminste voor zo ver het langs perronsporen is. Eigenlijk raar dat dat ongeveer overal zo is, behalve in juist het drukstbereden spoorland ter wereld
What the fuck.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:18 schreef Ireyon het volgende:
http://twitpic.com/lh57e
Ze worden wanhopig bij NSHispeed.. Speciale kuttarieven werken niet, flyeren in de Beneluxtrein werkt niet, gratis mueslirepen werken niet, dan maar kaartautomaten volledig onderspammen..
Ook zoietsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:57 schreef James1988 het volgende:
"Meine Dammen und Herrn auf Gleis 4, willkommen auf Berlin Hauptbahnhof."
No wayquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:04 schreef dennistd het volgende:
Ik denk dat je er helemaal stapelgek van wordt, zeker als die berichten ook nog eens tegelijk te horen zijn...
In Gent hebben ze dit ook, en daar valt het zeer goed mee!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:04 schreef dennistd het volgende:
Ik denk dat je er helemaal stapelgek van wordt, zeker als die berichten ook nog eens tegelijk te horen zijn...
Op beide sporenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:13 schreef dennistd het volgende:
Maar stel nou dat het bericht komt dat een trein van een ander spoor vertrekt, op welk spoor wordt dat dan omgeroepen? Alleen het originele spoor of ook op het spoor waar hij nu vertrekt?
Omdat deze allemaal aan de kant staan omdat ze niet meer nodig zijn en tegen hun revisietermijn aanzitten. Met extra controlebeurten zouden ze wel langer meekunnen, maar dat kost meer geld en dus heeft men ervoor gekozen de maar aan de kant te zetten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
waarom staan er een stuk of 20 plan v's bij het station weert?
Je moet waarschijnlijk een klein stukje met de bus en dan verder met de trein.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Wekenlang geen treinen in Arnhem in 2010 en 2011
Hoe moet ik dan naar Utrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |