Anders luistert 'ie niet als je hem roept.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:40 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom zou je dat beest een naam geven?
En met naam wel?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Anders luistert 'ie niet als je hem roept.
Ja... Als je hem geen naam geeft en je roept hem, dan heeft 'ie echt zoiets van "heeft 'ie het nou tegen mij of tegen die schatkist met bubbeltjes?"quote:
nul één één nul nul één één één nul één één nul één één één één nul één één één nul één nul één nul één één nul nul één nul nul nul één één één nul één één nul nul één één nul één nul nul één nul één één één nul nul één één nul nul nul nul één één nul één nul nul nul nul één nul één nul, natuurlijkquote:
Dat klopt niet met wat je eerder zei hoor...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
nul één één nul nul één één één nul één één nul één één één één nul één één één nul één nul één nul één één nul nul één nul nul nul één één één nul één één nul nul één één nul één nul nul één nul één één één nul nul één één nul nul nul nul één één nul één nul nul nul nul één nul één nul, natuurlijk
gast heb je dat echt zitten vergelijken boh gekquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat klopt niet met wat je eerder zei hoor...
of minister van financiënquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Of Yolanthe Cabeljouw van Kasbergen!
Waarom zo uitsprekenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:20 schreef Rammstino het volgende:
NEGERvis. En dan het ook zo uitspreken
NEE GEER visquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:25 schreef Rammstino het volgende:
[..]
Nou dan schreeuwtie zo; NEGEEEEEEER en dan zachtjes vis
coolavatars vindt van niet.quote:
Doe eens CTRL+F5quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:08 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Computer says no?
weird.. bij mij werkt ie prima.
quote:
Mijne heette ElVis!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:37 schreef MrManiak het volgende:
TT zegt genoeg. Ik (René) heb dus een nieuwe goudvis en nu wil ik een originele, vette naam voor 'm.
Overwegingen zijn:
14.gif
René de Tweede
Ivan de Verschrikkelijke
Mr. Bubbles
Pluisje
El Vis
Stick
Iemand nog een vette naam voor mijn nieuwste aanwinst?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:06 schreef retuow82 het volgende:
Dopefish!
Maar dat begrijpt alleen de Commander Keen generatie onder ons denk ik
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:06 schreef retuow82 het volgende:
Dopefish!
Maar dat begrijpt alleen de Commander Keen generatie onder ons denk ik
Ah, daar ben je.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:49 schreef Nebo het volgende:
Jongens, hij is er al lang uit hoor, het is Mr. Orange geworden.
Kloptquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:49 schreef Nebo het volgende:
Jongens, hij is er al lang uit hoor, het is Mr. Orange geworden.
Gouden bitch with a silver pussyquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:37 schreef MrManiak het volgende:
TT zegt genoeg. Ik (René) heb dus een nieuwe goudvis en nu wil ik een originele, vette naam voor 'm.
Iemand nog een vette naam voor mijn nieuwste aanwinst?
Dopefish is daar uitermate geschikt voor...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:24 schreef shiznuts het volgende:Het is dus echt Mr. Orange geworden mensen... alleen met een doopnaam komen heeft nu nog zin.
Mr. Orange 'Dopefish' de Eerste?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:22 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Dopefish is daar uitermate geschikt voor...
Zo is ie goedquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:24 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Mr. Orange 'Dopefish' de Eerste the first
Betrek mijn kat er even niet bij, ja?!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:47 schreef Pingwingei het volgende:
Pietje.
Mr Moneyz Guy (goud)
indien vrouwelijk: Mrs. Moneyz Bitch
Flipper
Flapper
Flopper
Draaideur.
Mr. Orange en Oranginaquote:Op maandag 22 februari 2010 14:12 schreef MrManiak het volgende:
Er komt een tweede vis bij! Mr. Orange 'Dopefish' the First leeft nog steeds, maar zijn kom kan nog een kamergenoot hebben. Eens even alle namen bekijken die zijn genoemd!
quote:
Whehehe thx!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:59 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Wat een briljante Paintposts in het ONZ-topic dude (zie jouw sig), briljant!
Blub - ik ben geen vis... en dan is 'ie het toch.quote:
RIPquote:
Ik heb al een spoedvergadering met het demissionaire kabinet ingeluid!quote:
Je gebruikt de beledigingen van kapitein Rottingham!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:01 schreef rubje het volgende:
Vladimir voor een vis..echt,sommigen die hebben het denkniveau van een sharpei
Ik weet de perfect naam voor je goudvis en meer vanwege zijn kapsel die aan een vin doet denken.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |