Thanks, overigens zit die TS van dat topic nu zelf ook Hyves te posten. Ff afwachten of ze daar wat tegen doetquote:
Geen thanks, het is gewoon belachelijk. Ik zie echt OVERAL hyves profielen gepost worden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Thanks, overigens zit die TS van dat topic nu zelf ook Hyves te posten. Ff afwachten of ze daar wat tegen doet
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:27 schreef Pagan het volgende:
[..]
vlg. Mij moeten hier nog een stel van die dingen liggen Nok, ik zal eens zoeken.
Mooi geworden, dat is lekker in het zonnetje liggen voor de katten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij hebben de afgelopen dagen verder geknutseld voor het schorriemorrie. De kattenklim en hangjongerenmuur is nu af. Inclusief trap om bij alle manden te kunnen komen. Okay.... helemaal bovenin moet nog een grote rechthoekige mand komen. Lopen we nog tegenaan. Alle manden komen uit de kringloopwinkels of van rommelmarkten. In totaal denk ik dat dit ons ¤ 90 heeft gekost en het is echt sterker dan welke klimpaal dan ook van honderden euro's.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:36 schreef Pagan het volgende:
Muis is inmiddels wat minder vitaal, ws omdat hij geen hoofd meer heeft.
Ynske, vergeet je fototoestel niet.
En ze kunnen gluren bij de buren of lekker wegkruipen in een schaduwmand.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:38 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mooi geworden, dat is lekker in het zonnetje liggen voor de katten.
Echt niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:36 schreef Pagan het volgende:
Muis is inmiddels wat minder vitaal, ws omdat hij geen hoofd meer heeft.
Ynske, vergeet je fototoestel niet.
't Was niet persoonlijk hoor.quote:
Ach ja die discussie is al vaker gevoerd. Ik ben het geheel met je eens. Het is ook debiel dat als je notes heb je betaald en het overzicht niet eens up-to-date is. Er zit een vertraging van 7 dagen in om rellen te voorkomen ofzoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Owja die wuppies zijn hier ook erg in. Die notes snap ik ook niet helemaal. Ik heb er 1 en geen idee van wie of waarvoor. Als ze ze dan toch willen geven laat het dan ook weten. Is wel zo eerlijk naar mijn idee.
Vaak word je gewoon gequote en staat er dan iets onder waarom het genote is. Vaak gewoon offtopic gelul, of gebash. Dat soort dingenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar als je die note ziet. Wat staat er da?. Gedreigd oid in forum huppeldepup of alleen negatief of positief?
Ja maar dat is ook weer niet op 'vaste' aantallen. Ligt er ook aan in hoe korte tijd je de hoeveelheid notes hebt verzameld, hoe 'erg' ze zijn, en daarom hangt er soms ook een beetje een sfeertje van willekeur omheen. Er zijn mensen >200 notes die nog vrolijk posten en nooit langer dan 24 of 48 uur gebanned worden. Vraag me af waarom je dan nog de moeite neemt zo iemand te noten. Maar mods bannen niet (noten wel), en als een FA nou eenmaal iemand hoog heeft zitten zal het logischerwijs meer notes vergen voor een ban dan wanneer een FA iemand sowieso al niet mag. Is ergens ook gewoon normaal en menselijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kan mij toch echt niet heugen dat ik bash oid. Maarja het zal wel. En als jer er nu tig hebt wat dan? Krijg je een ban oid?
Nu snap ik er wat meer van, beetje heel erg kleuterjufje spelen IMHO.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja die discussie is al vaker gevoerd. Ik ben het geheel met je eens. Het is ook debiel dat als je notes heb je betaald en het overzicht niet eens up-to-date is. Er zit een vertraging van 7 dagen in om rellen te voorkomen ofzoEn er staat nooit bij van wie het is. Ik snap best dat ze een soort kladblokje willen bijhouden om een idee te krijgen van wat een user allemaal doet. Maar het is ergens een beetje doorgeschoten.
Zitten ze mijn PM door te lezen? WTF!quote:Soms worden er PM-wisselingen in notes bijgehouden en er word in notes nogal eens wat geroepen (ik ben schijnbaar 'Mr. Basher himself', maar uiteraard word dat dan niet persoonlijk gezegd maar in m'n notes)
Van die zeven dagen delay heb ik nog nooit gehoord hoor. Dat er niet bij staat wie ze gezet heeft is op zich niet zo gek toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja die discussie is al vaker gevoerd. Ik ben het geheel met je eens. Het is ook debiel dat als je notes heb je betaald en het overzicht niet eens up-to-date is. Er zit een vertraging van 7 dagen in om rellen te voorkomen ofzoEn er staat nooit bij van wie het is. Ik snap best dat ze een soort kladblokje willen bijhouden om een idee te krijgen van wat een user allemaal doet. Maar het is ergens een beetje doorgeschoten. Soms worden er PM-wisselingen in notes bijgehouden en er word in notes nogal eens wat geroepen (ik ben schijnbaar 'Mr. Basher himself', maar uiteraard word dat dan niet persoonlijk gezegd maar in m'n notes
)
Niet elke note is om gebash hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kan mij toch echt niet heugen dat ik bash oid. Maarja het zal wel. En als jer er nu tig hebt wat dan? Krijg je een ban oid?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:09 schreef JJH het volgende:
tvp.
Ik ben vanavond tegen een dillema aangelopen. En ik kan niet kiezen. (Dat is wel vaker zo bij dilemma's)
Gelukkig heb ik nog tot zondag om een keus te maken. En hoe die ook valt, ik ga er niet helemaal 100% achter staan. Aan de ene kant is het iets wat ik héél graag wil, en ook al een poosje, tussen de regels door, naar op zoek ben. De "persoon" die aan deze kant staat heeft echt zijn nek uitgestoken en zijn best voor me gedaan. Dus wat dat betreft ga ik er alleen maar op vooruit, maar het is een keuze waarvan de toekomst niet per se zeker hoeft te zijn.
Aan de andere kant ga ik ook mensen teleurstellen. Mensen met wie ik al een hele poos optrek en waar ik ook goed mee door één deur kan. Mensen die de afgelopen jaren hun best voor me gedaan heb en met wie ik een leuke tijd heb gehad. Toch laat ik niet alleen positieve dingen achter. Organisatorisch is het niet altijd even prima geregeld en er wil nog wel eens wat mis gaan of niet goed verlopen. Er word niet of heel weinig geluisterd en daardoor word er nog wel eens met de pet naar gegooid. Dat is iets wat ik dus absoluut niet zal gaan missen.
Wazig verhaal hèWaar gaat dit over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb het in ieder geval even lekker van me afgschreven, dat lucht altijd wel op.
-een andere baan
-je wordt homo ipv hetero of vice versa
-een geslachtsverandering
-Twijfel je tussen Agnes en Geert
Enniewee, we horen het wel, sterkte met je keuze iig.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Welnee!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:47 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nu snap ik er wat meer van, beetje heel erg kleuterjufje spelen IMHO.
[..]
Zitten ze mijn PM door te lezen? WTF!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |