abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 8 oktober 2009 @ 11:32:42 #151
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73481373
zooo, k ga zometeen maar eens genieten van t weer in Artis
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_73481403
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

Versterking
Thanks, overigens zit die TS van dat topic nu zelf ook Hyves te posten. Ff afwachten of ze daar wat tegen doet
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:34:30 #153
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73481431
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:33 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Thanks, overigens zit die TS van dat topic nu zelf ook Hyves te posten. Ff afwachten of ze daar wat tegen doet
Geen thanks, het is gewoon belachelijk. Ik zie echt OVERAL hyves profielen gepost worden.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_73481458
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:27 schreef Pagan het volgende:

[..]

vlg. Mij moeten hier nog een stel van die dingen liggen Nok, ik zal eens zoeken.

Wij hebben de afgelopen dagen verder geknutseld voor het schorriemorrie. De kattenklim en hangjongerenmuur is nu af. Inclusief trap om bij alle manden te kunnen komen. Okay.... helemaal bovenin moet nog een grote rechthoekige mand komen. Lopen we nog tegenaan. Alle manden komen uit de kringloopwinkels of van rommelmarkten. In totaal denk ik dat dit ons ¤ 90 heeft gekost en het is echt sterker dan welke klimpaal dan ook van honderden euro's.

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:36:06 #155
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_73481477
Muis is inmiddels wat minder vitaal, ws omdat hij geen hoofd meer heeft.

Ynske, vergeet je fototoestel niet.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:38:03 #156
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_73481534
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:35 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wij hebben de afgelopen dagen verder geknutseld voor het schorriemorrie. De kattenklim en hangjongerenmuur is nu af. Inclusief trap om bij alle manden te kunnen komen. Okay.... helemaal bovenin moet nog een grote rechthoekige mand komen. Lopen we nog tegenaan. Alle manden komen uit de kringloopwinkels of van rommelmarkten. In totaal denk ik dat dit ons ¤ 90 heeft gekost en het is echt sterker dan welke klimpaal dan ook van honderden euro's.

[ afbeelding ]
Mooi geworden, dat is lekker in het zonnetje liggen voor de katten.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 8 oktober 2009 @ 11:38:18 #157
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73481539
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:36 schreef Pagan het volgende:

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_73481761
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:38 schreef Pagan het volgende:

[..]

Mooi geworden, dat is lekker in het zonnetje liggen voor de katten.
En ze kunnen gluren bij de buren of lekker wegkruipen in een schaduwmand. alles voor de poezjes, maar zou het liefst veel veilige buitenruimte hebben gehad.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:46:50 #159
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_73481823
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:36 schreef Pagan het volgende:

Echt niet.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 12:14:56 #160
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_73482574
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:46 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Echt niet.
't Was niet persoonlijk hoor.
pi_73482654
Owja die wuppies zijn hier ook erg in. Die notes snap ik ook niet helemaal. Ik heb er 1 en geen idee van wie of waarvoor. Als ze ze dan toch willen geven laat het dan ook weten. Is wel zo eerlijk naar mijn idee.
pi_73482721
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Owja die wuppies zijn hier ook erg in. Die notes snap ik ook niet helemaal. Ik heb er 1 en geen idee van wie of waarvoor. Als ze ze dan toch willen geven laat het dan ook weten. Is wel zo eerlijk naar mijn idee.
Ach ja die discussie is al vaker gevoerd. Ik ben het geheel met je eens. Het is ook debiel dat als je notes heb je betaald en het overzicht niet eens up-to-date is. Er zit een vertraging van 7 dagen in om rellen te voorkomen ofzo En er staat nooit bij van wie het is. Ik snap best dat ze een soort kladblokje willen bijhouden om een idee te krijgen van wat een user allemaal doet. Maar het is ergens een beetje doorgeschoten. Soms worden er PM-wisselingen in notes bijgehouden en er word in notes nogal eens wat geroepen (ik ben schijnbaar 'Mr. Basher himself', maar uiteraard word dat dan niet persoonlijk gezegd maar in m'n notes )
pi_73482782
Maar als je die note ziet. Wat staat er da?. Gedreigd oid in forum huppeldepup of alleen negatief of positief?
pi_73482809
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar als je die note ziet. Wat staat er da?. Gedreigd oid in forum huppeldepup of alleen negatief of positief?
Vaak word je gewoon gequote en staat er dan iets onder waarom het genote is. Vaak gewoon offtopic gelul, of gebash. Dat soort dingen
pi_73482851
Ik kan mij toch echt niet heugen dat ik bash oid. Maarja het zal wel. En als jer er nu tig hebt wat dan? Krijg je een ban oid?
pi_73482904
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kan mij toch echt niet heugen dat ik bash oid. Maarja het zal wel. En als jer er nu tig hebt wat dan? Krijg je een ban oid?
Ja maar dat is ook weer niet op 'vaste' aantallen. Ligt er ook aan in hoe korte tijd je de hoeveelheid notes hebt verzameld, hoe 'erg' ze zijn, en daarom hangt er soms ook een beetje een sfeertje van willekeur omheen. Er zijn mensen >200 notes die nog vrolijk posten en nooit langer dan 24 of 48 uur gebanned worden. Vraag me af waarom je dan nog de moeite neemt zo iemand te noten. Maar mods bannen niet (noten wel), en als een FA nou eenmaal iemand hoog heeft zitten zal het logischerwijs meer notes vergen voor een ban dan wanneer een FA iemand sowieso al niet mag. Is ergens ook gewoon normaal en menselijk.
pi_73483292
Blits mandenrekpaalding Nok! En ik ga ook voor je speuren naar wuppies. Veel heb ik er niet maar er moet er minimaal eentje rondzwerven in dit huishouden. Kan mooi in je pakje erbij (wat misschien deze week in de UK op de post gaat).

Aangezien het team hier nu in hot persuit is van een propje papier denk ik dat ze geen bezwaar hebben tegen die donatie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 8 oktober 2009 @ 12:47:35 #168
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_73483356
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:20 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ach ja die discussie is al vaker gevoerd. Ik ben het geheel met je eens. Het is ook debiel dat als je notes heb je betaald en het overzicht niet eens up-to-date is. Er zit een vertraging van 7 dagen in om rellen te voorkomen ofzo En er staat nooit bij van wie het is. Ik snap best dat ze een soort kladblokje willen bijhouden om een idee te krijgen van wat een user allemaal doet. Maar het is ergens een beetje doorgeschoten.
Nu snap ik er wat meer van, beetje heel erg kleuterjufje spelen IMHO.

quote:
Soms worden er PM-wisselingen in notes bijgehouden en er word in notes nogal eens wat geroepen (ik ben schijnbaar 'Mr. Basher himself', maar uiteraard word dat dan niet persoonlijk gezegd maar in m'n notes )
Zitten ze mijn PM door te lezen? WTF!
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 12:51:36 #169
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73483444
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:20 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ach ja die discussie is al vaker gevoerd. Ik ben het geheel met je eens. Het is ook debiel dat als je notes heb je betaald en het overzicht niet eens up-to-date is. Er zit een vertraging van 7 dagen in om rellen te voorkomen ofzo En er staat nooit bij van wie het is. Ik snap best dat ze een soort kladblokje willen bijhouden om een idee te krijgen van wat een user allemaal doet. Maar het is ergens een beetje doorgeschoten. Soms worden er PM-wisselingen in notes bijgehouden en er word in notes nogal eens wat geroepen (ik ben schijnbaar 'Mr. Basher himself', maar uiteraard word dat dan niet persoonlijk gezegd maar in m'n notes )
Van die zeven dagen delay heb ik nog nooit gehoord hoor. Dat er niet bij staat wie ze gezet heeft is op zich niet zo gek toch?

De PM wisselingen staan er soms in om afspraken met andere mods bijvoorbeeld inzichtelijk te maken. Als een user via PM bijvoorbeeld gevraagd word te stoppen met spam of het bashen van een andere user dan zou hij in een ander forum gewoon door kunnen gaan, nu is die afspraak voor alle mods te zien. Als hij of zij nu in een ander forum gewoon doorgaat op dezelfde voet dan zal er sneller actie op ondernomen worden.

Het zijn gewoon kladjes voor de mods, niet meer en niet minder.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 12:52:25 #170
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73483463
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Niet elke note is om gebash hoor
  donderdag 8 oktober 2009 @ 12:52:28 #171
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_73483468
Pauze

JJH, inmiddels al nagedacht over je dilemma?
We geven graaaaag advies hier hoor

Bigbird, nog steeds spannend dus? Hopen dat het naar de goede kant door blijft slaan
Sterkte iig voor jou en Pino

En geen Re of MB...ik hoop dat het gisteravond allemaal "goed" verlopen is en dat hij nu bij de familie thuis is.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 12:53:42 #172
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_73483508
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 01:09 schreef JJH het volgende:
tvp.

Ik ben vanavond tegen een dillema aangelopen. En ik kan niet kiezen. (Dat is wel vaker zo bij dilemma's)

Gelukkig heb ik nog tot zondag om een keus te maken. En hoe die ook valt, ik ga er niet helemaal 100% achter staan. Aan de ene kant is het iets wat ik héél graag wil, en ook al een poosje, tussen de regels door, naar op zoek ben. De "persoon" die aan deze kant staat heeft echt zijn nek uitgestoken en zijn best voor me gedaan. Dus wat dat betreft ga ik er alleen maar op vooruit, maar het is een keuze waarvan de toekomst niet per se zeker hoeft te zijn.

Aan de andere kant ga ik ook mensen teleurstellen. Mensen met wie ik al een hele poos optrek en waar ik ook goed mee door één deur kan. Mensen die de afgelopen jaren hun best voor me gedaan heb en met wie ik een leuke tijd heb gehad. Toch laat ik niet alleen positieve dingen achter. Organisatorisch is het niet altijd even prima geregeld en er wil nog wel eens wat mis gaan of niet goed verlopen. Er word niet of heel weinig geluisterd en daardoor word er nog wel eens met de pet naar gegooid. Dat is iets wat ik dus absoluut niet zal gaan missen.

Wazig verhaal hè
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb het in ieder geval even lekker van me afgschreven, dat lucht altijd wel op.
Waar gaat dit over?

-een andere baan
-je wordt homo ipv hetero of vice versa
-een geslachtsverandering
-Twijfel je tussen Agnes en Geert

Enniewee, we horen het wel, sterkte met je keuze iig.
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 12:55:42 #173
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73483576
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:47 schreef Pagan het volgende:

[..]

Nu snap ik er wat meer van, beetje heel erg kleuterjufje spelen IMHO.

[..]

Zitten ze mijn PM door te lezen? WTF!
Welnee!

Stel jij opent in F&F een spamtopic voor jouw webshop (gewoon voorbeeldje) dan sluit ik dat topic en ik stuur je een PM om te vertellen waarom ik hem gesloten heb en de vraag om dat niet meer te doen of indien je toch graag iets wil doen contact op te nemen met pr@fok.nl.

Mijn PM en soms het antwoord zetten we in de notes. Om te voorkomen dat users naderhand zeggen dat ze niet op de hoogte waren van de regels op FOK! Ik kan jouw PM box niet inzien hoor, en andere mods en FA's ook niet
  donderdag 8 oktober 2009 @ 12:58:03 #174
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_73483638
Nomnomnom, smak, boer.

Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 12:59:37 #175
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73483681
En ik mijn best maar doen om alles uit te leggen
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:00:12 #176
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_73483703
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:55 schreef senesta het volgende:

[..]

Welnee!

Stel jij opent in F&F een spamtopic voor jouw webshop (gewoon voorbeeldje) dan sluit ik dat topic en ik stuur je een PM om te vertellen waarom ik hem gesloten heb en de vraag om dat niet meer te doen of indien je toch graag iets wil doen contact op te nemen met pr@fok.nl.

Mijn PM en soms het antwoord zetten we in de notes. Om te voorkomen dat users naderhand zeggen dat ze niet op de hoogte waren van de regels op FOK! Ik kan jouw PM box niet inzien hoor, en andere mods en FA's ook niet
Verhelderen, thanx. was al bang dat ik mijn PM wisseling over kunstmest en dieselolie moest deleten
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:00:58 #177
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_73483734
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:53 schreef Pagan het volgende:

[..]

Waar gaat dit over?

-een andere baan
-je wordt homo ipv hetero of vice versa
-een geslachtsverandering
-Twijfel je tussen Agnes en Geert

Enniewee, we horen het wel, sterkte met je keuze iig.
Ik gok het eerste
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:03:23 #178
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_73483820
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:59 schreef senesta het volgende:
En ik mijn best maar doen om alles uit te leggen
pi_73484163
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:45 schreef Cat22 het volgende:
Blits mandenrekpaalding Nok! En ik ga ook voor je speuren naar wuppies. Veel heb ik er niet maar er moet er minimaal eentje rondzwerven in dit huishouden. Kan mooi in je pakje erbij (wat misschien deze week in de UK op de post gaat).

Aangezien het team hier nu in hot persuit is van een propje papier denk ik dat ze geen bezwaar hebben tegen die donatie.
Ik vrees alleen dat manlief zal roepen: O, NOEEEESSSSSSS
het betekent wss dat we meer nachtelijk ontbijt op bed krijgen onder het slaken van luide mauwtjes tussen opeengeklemde kaakjes
Ik heb vannacht ook verrot geslapen door Mudhle die dat deed en Kareltje die weer eens hele conversaties met de spiegel had.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_73484747
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:51 schreef senesta het volgende:

[..]

Van die zeven dagen delay heb ik nog nooit gehoord hoor. Dat er niet bij staat wie ze gezet heeft is op zich niet zo gek toch?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:57:26 #181
202014 JJH
Knetter. O+
pi_73485417
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 05:55 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Misschien te snel gegeten of zo inderdaad. Als ze verder niet ziek lijkt en ook weer gaat eten en drinken, no problem. Jij kotst ook wel een keer.
Ah fijn. Ze is nog steeds zo speels als een peuter met ADHD dus dat zit wel goed. Ze stond er gister ook echt een beetje beteuterd bij te kijken.
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Vanuit bed?

@JJH, sterkte met je keuze. Lastig he, het oude loslaten en het nieuwe aan durven gaan

@Bigbird, fijn dat er in elk geval een KLEIN lichtpuntje is, dat er een kleine vooruitgang is

Hoe zou het met Blissje en Re gaan?
Ja, helaas wel ja. Gelukkig heeft een goede nachtrust er al voor gezorgd dat ik een beetje een helderdere kijk op zaak heb.
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:19 schreef nokwanda het volgende:
JJH, lastig dilemma en heeft verder ook net veel uitleg nodig. Het is vrij helder.
Misschien dat het kan helpen om je eenmaal gemaakte keuze ook te motiveren naar diegene die teleurgesteld zal worden.
Dat was ik ook al van plan. Ik wil in de toekomst nog steeds goed met zo op kunnen schieten, en naar buiten lopen en vervolgens de deur in het gezicht dichtgooien is dan niet echt een optie.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:00:21 #182
202014 JJH
Knetter. O+
pi_73485521
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:35 schreef nokwanda het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kattenwalhalla!
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Pauze

JJH, inmiddels al nagedacht over je dilemma?
We geven graaaaag advies hier hoor

Bigbird, nog steeds spannend dus? Hopen dat het naar de goede kant door blijft slaan
Sterkte iig voor jou en Pino

En geen Re of MB...ik hoop dat het gisteravond allemaal "goed" verlopen is en dat hij nu bij de familie thuis is.
Ja en ik begin toch wel een kant op te neigen.

@Pagan Als alles straks in kannen en kruiken is zal ik uitleg geven. Ik noem bewust geen specifieke info omdat ik het nog niet aan de grote klok wil hangen.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:02:33 #183
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_73485599
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 @ 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:

Hij komt over een uur thuis.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 14:14:37 #184
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73486034
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:02 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Hij komt over een uur thuis.
Och jee, dan is het gisteren niet helemaal volgens plan gegaan? Sterkte voor straks MB
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 oktober 2009 @ 14:17:32 #185
163650 Greys
pi_73486144
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:58 schreef Pagan het volgende:
Nomnomnom, smak, boer.

[ afbeelding ]
Vooral het bijschrift.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 oktober 2009 @ 14:18:44 #186
163650 Greys
pi_73486187
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:14 schreef senesta het volgende:

[..]

Och jee, dan is het gisteren niet helemaal volgens plan gegaan? Sterkte voor straks MB
Jawel, volgens mij wel, want haar vader zou gisteravond wel al in Nederland zijn, maar pas vandaag echt naar hun huis komen.

Heb je hem wel al gezien gisteravond Blissmeis? Gaat het een beetje?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 oktober 2009 @ 14:20:27 #187
163650 Greys
pi_73486248
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Helemaal onderaan die printscreen staat het Senes!
En ik had het in FB ook al eens gelezen idd dat het een 7 dagen delay heeft.
Ik vind het juist jammer dat er niet bij staat wie de notes gegeven heeft, vooral bij positieve notes
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 14:20:44 #188
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73486255
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Jawel, volgens mij wel, want haar vader zou gisteravond wel al in Nederland zijn, maar pas vandaag echt naar hun huis komen.

Dan heb ik wat dingen door elkaar gehaald, sorry
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 14:29:22 #189
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73486545
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Helemaal onderaan die printscreen staat het Senes!
En ik had het in FB ook al eens gelezen idd dat het een 7 dagen delay heeft.
Ik vind het juist jammer dat er niet bij staat wie de notes gegeven heeft, vooral bij positieve notes
Oh zo leer je nog eens wat, dat wist ik niet
pi_73486647
Sterkte straks MB
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:37:25 #191
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_73486793
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 @ 14:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja we zijn gisterenavond gaan kijken...

Misschien vertel ik later meer.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 oktober 2009 @ 14:45:22 #192
163650 Greys
pi_73487085
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:37 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Voel je niet verplicht. We zijn er voor je als je het van je af wilt praten en alles wat je voor jezelf wilt houden is ook helemaal logisch en terecht. Sterkte lieverd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 14:46:38 #193
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73487126
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:37 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik vind het zo erg voor jullie MB, als ik iets kan doen dan moet je het echt zeggen..
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:47:50 #194
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_73487179
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:00 schreef JJH het volgende:

[..]

Kattenwalhalla!
[..]

Ja en ik begin toch wel een kant op te neigen.

@Pagan Als alles straks in kannen en kruiken is zal ik uitleg geven. Ik noem bewust geen specifieke info omdat ik het nog niet aan de grote klok wil hangen.
Dat snap ik, daar was mijn keuzelijstje ook wel op gebaseerd.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 oktober 2009 @ 14:55:17 #195
163650 Greys
pi_73487423
Nok, bedankt voor je post in het Hummertopic over de inentingen
Doe het hier maar even posten, anders vervuil ik Senes d'r topic.
Ik vroeg het me ook al af, of het nodig was om dat elk jaar te doen met Boris. Niet om het geld, want wat is nou eens per jaar, maar omdat ik hem dan in de auto moet stoppen voor een prik terwijl hij dus nooit buiten komt behalve in de kattenren. We hebben ook nooit andere katten in de tuin, echt nooit!
Bink heeft wel haar prikjes. Dus ik twijfel nog of ik elk jaar met Boris naar de DA ga voor de prikken, hij heeft ze vorig jaar in het asiel allemaal gehad, dus... ik weet het nog niet.

Bink en Boor hebben net allebei lekker een rundertartaartje gehad Boor wist weer eens niet wat hij er mee moest, pas toen ik het in kleine stukjes aan hem voerde begon hij door te hebben dat ie het op kon eten, het lichtpunt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:59:34 #196
202014 JJH
Knetter. O+
pi_73487573
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:55 schreef Greys het volgende:
Ik vroeg het me ook al af, of het nodig was om dat elk jaar te doen met Boris. Niet om het geld, want wat is nou eens per jaar, maar omdat ik hem dan in de auto moet stoppen voor een prik terwijl hij dus nooit buiten komt behalve in de kattenren. We hebben ook nooit andere katten in de tuin, echt nooit!
Bink heeft wel haar prikjes. Dus ik twijfel nog of ik elk jaar met Boris naar de DA ga voor de prikken, hij heeft ze vorig jaar in het asiel allemaal gehad, dus... ik weet het nog niet.

Bink en Boor hebben net allebei lekker een rundertartaartje gehad Boor wist weer eens niet wat hij er mee moest, pas toen ik het in kleine stukjes aan hem voerde begon hij door te hebben dat ie het op kon eten, het lichtpunt
Wat een druppe!
pi_73487596
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Voel je niet verplicht. We zijn er voor je als je het van je af wilt praten en alles wat je voor jezelf wilt houden is ook helemaal logisch en terecht. Sterkte lieverd.
Wat zij zegt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_73487712
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat Greys zegt, je moet het echt niet als verplichting ziet ons op de hoogte te houden ofzo. We zijn er graag voor je, maar het is ook begrijpelijk als je wat tijd voor jezelf wil
pi_73487835
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:15 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik vrees alleen dat manlief zal roepen: O, NOEEEESSSSSSS
het betekent wss dat we meer nachtelijk ontbijt op bed krijgen onder het slaken van luide mauwtjes tussen opeengeklemde kaakjes
Check! Dat doet Yoko ook als ze haar catnip banaan weer eens gevonden heeft. En die deponeert ze bij voorkeur op mijn plekje op de bank.
quote:
Ik heb vannacht ook verrot geslapen door Mudhle die dat deed en Kareltje die weer eens hele conversaties met de spiegel had.
Ik heb het een poosje geleden in de SC gezet: ik heb Yoko en Satsu een nachtje bij me op de slaapkamer gehad. Lief en leuk en gezellig en zo. Geen kat op bed te vinden. Maar wel een mriewend kitten en Yoko die de hele nacht terugkletste. Om 5 uur heb ik het spul weer in hun eigen slaapkamer geparkeerd. Kon ik tenminste weer slapen. Als ze dan toch niet bij mij komen liggen mogen ze ome Naartjie gezelschap houden. En overdag met z'n allen gezellig bij mij.
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:55 schreef Greys het volgende:
Altijd een lastige afweging. Boor kan echt niet in contact komen met andere katten he? Dan is het te overwegen de entingen te skippen. Of 1 maal in de 3 jaar te doen, men zegt dat de werking tot drie jaar gaat. Zeker met het verhaal van May van MM in je achterhoofd. Als zijn dat de uitzonderingen natuurlijk. Maar als het je kat overkomt is het verschrikkelijk.
Ik blijf mijn poezels wel jaarlijks enten. Ten eerste omdat ze in de tuin met andere katten in contact kunnen komen als die over de schutting zouden springen maar zeker ook omdat ik Redcats opvang die ziektes bij zich kunnen dragen. Is ook verplicht vanuit Redcat.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 oktober 2009 @ 15:16:04 #200
163650 Greys
pi_73488112
Ik denk dat ik het dan om het jaar doe Cat, mooie tussenweg lijkt me?

Oh en jongens, even een waarschuwing... check ALTIJD even wat er verder nog in je scherm staat voordat je een printscreen online gooit Kritieke storing Fotoboek
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')