Wat een geweldig stelquote:Op woensdag 11 november 2009 09:33 schreef senesta het volgende:
Thnx Hara, hij word ook steeds mooier vind ik![]()
Hij is overigens ook nog steeds dikke maatjes met Elco, ze zoeken elkaar steeds op. Ze verstaan elkaar alleen niet altijdElco gooit zijn kluif naar de kat die dan miauwend dekking zoekt in plaats van de mee te spelen met de kluif
En als de kat aan het spingen en gek doen is komt Elco meestal vertwijfeld naast me zitten met een heel groot vraagteken boven zijn hoofd.
Maar in de tussentijd....:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen dat hoofd van Elco is best zwaar
[ afbeelding ]
Ik denk erover om mettertijd een Coontje erbij te nemen. Ik had al een cattery en setje op het oog maar werd door anderen erop gewezen dat de ouderdieren niet getest werden op PL en HCM. Na wat inlezen bedacht ik me dat ik me misschien wel op de lijst laat zetten van de rasvereniging voor een herplaatser. Iemand daar ervaring mee?
AAAAHHHWWWWWquote:Op woensdag 11 november 2009 09:33 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen dat hoofd van Elco is best zwaar
[ afbeelding ]
Wow, wat machtig om te zien samenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:33 schreef senesta het volgende:
Thnx Hara, hij word ook steeds mooier vind ik![]()
Hij is overigens ook nog steeds dikke maatjes met Elco, ze zoeken elkaar steeds op. Ze verstaan elkaar alleen niet altijdElco gooit zijn kluif naar de kat die dan miauwend dekking zoekt in plaats van de mee te spelen met de kluif
En als de kat aan het spingen en gek doen is komt Elco meestal vertwijfeld naast me zitten met een heel groot vraagteken boven zijn hoofd.
Hij heeft inderdaad flinke stappers jaquote:Op maandag 16 november 2009 09:45 schreef nokwanda het volgende:
Voor een jonge kat heeft ie echt machtige poten. Zoveel verschil zit er niet tussen zijn klauw en de poot van Elco. Toch een grote hond.
Wauw, wat een beauty op die onderste foto!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:26 schreef Xs2Shanna het volgende:
Wacht maar tot hij echt volwassen word... Dan word zijn vacht ook veel groter!
Dit was 1 van onze mainecoons nog in Juni:
[ afbeelding ]
En dit in Augustus (dat is ook de tijd dat ze het meeste haar hebben, gek genoeg!)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Regelmatig diarree is toch niet goed hè.
Deze had ik helemaal niet gezienquote:Op zondag 29 november 2009 04:21 schreef chaussie het volgende:
Hierbij 2 foto's van Hummer's opa![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hangjongere he?quote:Op zondag 29 november 2009 09:49 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Rossi in standje charmant.
We willen wel een hele hoop foto's he?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:17 schreef Logician het volgende:
Ja mijn witte is destijds gestolen, m.a.w deze gaat NOOIT naar buiten zonder lijntje
Wat een koppie he?![]()
Coontjes zijn lief, wat leuk dat je er volgend jaar 1 bij krijgt!![]()
Ben zo blij, helemaal hyper nu!
Een coontje met stamboom, netjes geent en dergelijke zit meestal tussen de 450 en de 600 euro. Je zal ze iets goedkoper en iets duurder tegen kunnen komen maar ik denk dat de meeste gewoon tussen deze bedragen in zitten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:45 schreef BrandX het volgende:
mag ik een vraag stellen?Wat kost zo'n Coon nou als je er eentje zou willen aanschaffen?
ah okquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Een coontje met stamboom, netjes geent en dergelijke zit meestal tussen de 450 en de 600 euro. Je zal ze iets goedkoper en iets duurder tegen kunnen komen maar ik denk dat de meeste gewoon tussen deze bedragen in zitten.
Is ook zo, en het voordeel bij een cattery is vaak, al zul je daar echt op moeten letten ook als koper, dat de ouderdieren getest zijn op een aantal vervelende ziektes en gebreken zoals HCM, PKD, PL, Felv En Fiv (http://www.mainecoon.nl/nl/demainecoon/gezondheid.php).quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah ok. valt me op zich nog mee dan. Zeker niet goedkoop, maar voor honden van een fatsoenlijke fokker ben je soms makkelijk meer kwijt.
Ja eigenlijk was Remmelt 600, maar mede door zijn afwijking 300, als zouden we hem dan alsnog gekozen hebben want juist dat schele is waar wij verliefd op zijn gewordenquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Een coontje met stamboom, netjes geent en dergelijke zit meestal tussen de 450 en de 600 euro. Je zal ze iets goedkoper en iets duurder tegen kunnen komen maar ik denk dat de meeste gewoon tussen deze bedragen in zitten.
Hij schijnt dus 10wk te zijn, volgens zijn paspoort. Nu heb ik gelukkig de ervaring als kitten pleeggezin.quote:Op zondag 6 december 2009 14:51 schreef senesta het volgende:
Guus en Remmelt zijn beiden prachtig. Ik vind het schele wel meevallen ook hoor, het is wel heel erg vertederend.
Hoe oud is Remmelt nu want hij lijkt nog zo klein voor 13 weken. Maar ik kreeg Hummer later dus misschien dat ik me gewoon verkijk hoor.
Guus is bang voor Remmelt, en Remmelt trekt zich er niets van aan en volgt hem op de voetquote:Op zondag 6 december 2009 14:50 schreef Ewelina het volgende:
Logician, wat een beauty's en wat is de kitten lief!Gaat het goed samen met Guus?
Ja ik ook, dus was wel verbaasd, maar alle gegevens kloppen wel dus dat scheelt.quote:Op zondag 6 december 2009 14:57 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dacht dat cattery's standaard 13 weken aanhielden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |