Ik ga heel hard voor jullie duimen donderdag..quote:Op zondag 10 januari 2010 18:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat is hummer al groot en wat is hij mooi.
Rossi wil ook altijd helpen.
donderdag wordt hij geopereerd
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Spannend, wat mankeert er nu precies?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi heeft ook een eigen topic, daarin staat wat meer achtergrondinfo denk ik: Kitten Rossi is er.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Spannend, wat mankeert er nu precies?
En wat een joekel Hummer, echte grote coonkater
Dank je, had het topic gelukkig al gevondenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Rossi heeft ook een eigen topic, daarin staat wat meer achtergrondinfo denk ik: Kitten Rossi is er.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:38 schreef Chanty het volgende:
Oeh het kerstdiner voor 2010 is gearriveerd?
We hadden eerder twee konijnen, die waren steeds samen. Maar omdat er ééntje pas is doodgegaan en we geen tweede meer willen vonden we dat hem dan wat vaker hier in huis lekker rond moesten laten lopen en Elco vind het allemaal geen probleem maar de reactie van Hummer was even afwachten.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:31 schreef NanKing het volgende:
Toffe foto's.
Wat een leuk knijn ook.
Hahahaha, nou we waren er wel een beetje bang voor dat het zijn jachtinstinct zou triggeren maar hij was eerder gewoon stomverbaastquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:38 schreef Chanty het volgende:
Oeh het kerstdiner voor 2010 is gearriveerd?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:43 schreef NanKing het volgende:
Mijn katten waren altijd als de dood voor mijn nijn. Die sloeg ze gewoon op de bakkes.
Wat liefquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:30 schreef senesta het volgende:
Wat is dit?!
Het is geen hond, duidelijk geen kat, en het lijkt ook niet op mijn blikopeners......![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen sprong hij in mijn kattenbak![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopelijk blijft dat zo en gaat hij hem als speelmaatjes zienquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Hahahaha, nou we waren er wel een beetje bang voor dat het zijn jachtinstinct zou triggeren maar hij was eerder gewoon stomverbaast
Zeldaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Knijntjewat een mooierd! Hoe heet ie?
Mwa, kan me niet voorstellenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:08 schreef senesta het volgende:
[..]
ZeldaHet konijn is van dochterlief, ons andere konijn was van zoonlief en die had hem Link genoemd :
![]()
Ik heb wel het vermoeden dan zoonlief iets te maken had met de naamskeuze van het konijn van dochterlief hoor
Ga ik doenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mwa, kan me niet voorstellen![]()
Als er nog meer leuke konijn+poes+hond foto's komen, moet je ze ook maar eens komen delen in het centrale konijnentopic!
Geweldig!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:30 schreef senesta het volgende:
Wat is dit?!
Het is geen hond, duidelijk geen kat, en het lijkt ook niet op mijn blikopeners......![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen sprong hij in mijn kattenbak![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben ook echt besmet met het Maine Coon virusquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Geweldig!
Echt, ik wil ook een Coon. Al ben ik ook zeer gelukkig met mijn andere langharige mormels waar ook wat Coon inzit. Maar als ik een nieuwe kat neem, wordt het een Coon.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:56 schreef senesta het volgende:
Oh Loveless, ik had je nog een linkje beloofd naar een foto van het kitten dat als alles goed gaat bij ons komt wonen.
Dit is het linkje en het is het bovenste kleine meneertje: Buffalo
Hij is nu 3,5 week oud![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |