En je moet maandag wel iets kéks aan hè, voor de groep! Ik ben nu al trots op je.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:45 schreef Noek het volgende:
En ik heb vandaag een dikke prijs gewonnen bij Photobucket. Ik was de 1.000.000e bezoeker.![]()
![]()
Boffen wij even. Het régent prijzen!![]()
Ik hef de koopstop ook onmiddelijk op want ik verwacht de cheque morgen wel.
Dat is kras, ik kreeg vorige week te horen dat ik 98% kans maak op een enorme geldprijs in de Duitse staatsloterij.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:45 schreef Noek het volgende:
En ik heb vandaag een dikke prijs gewonnen bij Photobucket. Ik was de 1.000.000e bezoeker.![]()
![]()
Boffen wij even. Het régent prijzen!![]()
Ik hef de koopstop ook onmiddelijk op want ik verwacht de cheque morgen wel.
Stilte voor de stormquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:39 schreef remlof het volgende:
Wat een serene rust hier...
[ afbeelding ]
Ja natuurlijk. Ik trek mijn kekke zwarte fietsbroekje aan. Wil nog een nieuwe, met bretels.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
En je moet maandag wel iets kéks aan hè, voor de groep! Ik ben nu al trots op je.![]()
Is het die versie met beats?
Denk dat je even verder moet zoeken op fok.. Danny zijn vrouw maakt hele leuke kinder kleding. Verder ben ik een nerd wat dat betreft.. Knorretje heet ze dus google ffquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
oke, volgende topic: wie heeft er hier ervaring met patronen tekenen (voor kleding dus) ?![]()
Ik heb een jurk ontworpen die ik 7 november wil dragen. En ik ga hem zelf maken, koste wat kost, want ik kan nergens iets vinden dat erop lijkt en evt aangepast kan worden.
Heb hier totaal geen ervaring mee, maar al doende leert men zei ons mam altijd.
Maar ben bang dat ik een beetje hulp nodig heb met de patronen.![]()
Een leuke groep (en 's avonds is leuk toch?) vindt het alleen maar tóf dat je het doet!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ik trek mijn kekke zwarte fietsbroekje aan. Wil nog een nieuwe, met bretels.Ja, het is die remix die ik vorige week plaatste. Ik ga zo dood van schaamte en ongeluk. Al heb ik al best vaak voor veel mensen gestaan, dit is toch wel het meeste enge evah want nu doe ik iets wat ik van nature niet heb meegekregen. Zo stom. Oooh bah bah!
![]()
![]()
En het is druk nu het goede weer voorbij is en het 's avonds weer vroeg donker wordt.
![]()
![]()
![]()
En dank je!
nee, geen ervaring maar heb je het al via google geprobeerd? wel tof dat je het gaat proberen!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
oke, volgende topic: wie heeft er hier ervaring met patronen tekenen (voor kleding dus) ?![]()
Ik heb een jurk ontworpen die ik 7 november wil dragen. En ik ga hem zelf maken, koste wat kost, want ik kan nergens iets vinden dat erop lijkt en evt aangepast kan worden.
Heb hier totaal geen ervaring mee, maar al doende leert men zei ons mam altijd.
Maar ben bang dat ik een beetje hulp nodig heb met de patronen.![]()
's avonds is het bloed, zweet én mannen en dat is fijn want die schreeuwen gewoon mee.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Een leuke groep (en 's avonds is leuk toch?) vindt het alleen maar tóf dat je het doet!
En ze weten allemaal dat het je eerste keer is.
Nou ja blabla, maar rete-spannend is het wél natuurlijk. En dus stoer! [ afbeelding ]
ik loop altijd langs die sportruimte waar ze spinnen...ziet er altijd bloedfanatiek uitquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:05 schreef Noek het volgende:
[..]
's avonds is het bloed, zweet én mannen en dat is fijn want die schreeuwen gewoon mee.![]()
Nou, ik stuiter vandaag nog even door en ga nog een keertje droog oefenen. Kijken of de jongens net willen doen of ze aan het fietsen zijn. Wedden dat ze me aankijken alsof ik een mongool ben terwijl ik al wel jaren doe alsof ik een Irakeesje ben die niet in vrede kom en die ze neer gaan schieten want dat is wel geloofwaardig natuurlijk.
Mooi, nu de kachel nog!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ik heb geen prijs gewonnen, daarentegen wel "'t zweet veur de kop" van hout stapelen. Weer een kuub erbij![]()
![]()
[ afbeelding ]
Teringquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ik heb geen prijs gewonnen, daarentegen wel "'t zweet veur de kop" van hout stapelen. Weer een kuub erbij![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is nog maar twee kuub denk ik? Er moeten er nog acht bijquote:
Kan je dat allemaal droog houden enz... Ik zoek een paar blokjes voor de sier. Maar geen postzegel op ze plakken hoor. Ik kaap er wel wat van mijn broerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is nog maar twee kuub denk ik? Er moeten er nog acht bij![]()
@Marrije, vanaf volgende week dinsdagavond dikke zwarte rookpluimen boven Harderwijk
Ja die kreeg ik ook.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:54 schreef Soury het volgende:
En een ketting email dat Bill Gates geld aan het weggeven is.. Uiteraard naar 10 andere users gestuurd.
Ik wacht op de duizende euro's
Bij mij is dat ook gelijk deletequote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja die kreeg ik ook.![]()
Maar ik doe daar niets mee.
Ten eerste weet Bill mijn rekeningnummer niet en ten tweede is alles op mijn pc illegaal.
Bovenop een zeil, dan droogt het wel door. Het ligt ook al een jaar dus het is wel aardig droog. Maar een houtopslag is aanstaande. Morgen trekhaak, overmorgen aanhangwagen halen, daarna hout voor de houtopslag, ding in elkaar flansen en al dat gekloofde brandhout nog een keer verplaatsenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je dat allemaal droog houden enz... Ik zoek een paar blokjes voor de sier. Maar geen postzegel op ze plakken hoor. Ik kaap er wel wat van mijn broer
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat je even verder moet zoeken op fok.. Danny zijn vrouw maakt hele leuke kinder kleding. Verder ben ik een nerd wat dat betreft.. Knorretje heet ze dus google ff
Oh kut tis voor jezelf ... Nah ja topics en fora genoeg![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee, geen ervaring maar heb je het al via google geprobeerd? wel tof dat je het gaat proberen!
Thanks.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:06 schreef Noek het volgende:
Mera, We blijven naaien tot we er bij neer vallen, deel 9 Ik zou het daar eens proberen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bovenop een zeil, dan droogt het wel door. Het ligt ook al een jaar dus het is wel aardig droog. Maar een houtopslag is aanstaande. Morgen trekhaak, overmorgen aanhangwagen halen, daarna hout voor de houtopslag, ding in elkaar flansen en al dat gekloofde brandhout nog een keer verplaatsen![]()
Een paar blokjes brandhout voor de sier kun je tegenwoordig bij een beetje benzinepomp halen hè. Zo'n netje
Dit is geen kuub.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
oh dat zei je al.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is nog maar twee kuub denk ik? Er moeten er nog acht bij![]()
@Marrije, vanaf volgende week dinsdagavond dikke zwarte rookpluimen boven Harderwijk
NMNS heeft een flinke bos hout voor de deurquote:
Nou!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
NMNS heeft een flinke bos hout voor de deur
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:08 schreef Soury het volgende:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:05 schreef Noek het volgende:
Wedden dat ze me aankijken alsof ik een mongool ben terwijl ik al wel jaren doe alsof ik een Irakeesje ben die niet in vrede kom en die ze neer gaan schieten want dat is wel geloofwaardig natuurlijk.
Een kuub erbij buuf, d'r lag er al eentjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dit is geen kuub.Twee pallets... 1,20 breed, 1 meter diep en zo op het oog iets van een meter gestapeld, dus twee kuub.
je kunt altijd nog als zelfstandige verder, als het jou pastquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat de moderne variant op cowboys en indiaantjes?
Ik heb mijn baan nog. En een presentatie in mijn maag gesplitst.
Fietsen met mannen in strakke broekenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat gaat Noek doen? Probeerde terug te lezen, maar de quotes liepen dood.
krijg nou tietenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je er zo bij kijkt, dan ben je die baan na de presentatie vermoedelijk wél kwijtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb mijn baan nog. En een presentatie in mijn maag gesplitst.
Met welk doel?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Fietsen met mannen in strakke broeken
en dan gaan ze een tandje hoger/ harder en schreeuwen ze allemaal meequote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Nah, kzal stoppen Piet, met dat flauwe.![]()
Noek gaat les geven in Spinning, ge weet wel, zo op een hometrainer keihard op muziek.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:41 schreef Soury het volgende:
Wat ben ik blij dat ik mijn rijbewijs heb.. Werd vanmiddag gebeld dat ik uitverkoren was voor een vette prijs.. En alleen de eerste honderd die ze bellen komen in aanmerking. Ik moest er van die meneer ook even voor gaan zitten. Ja echt en niet misselijk .. BMW's, vastgoed, droomreizen. En dat voor 29 euro per maand. Nog geen euro per dag !!!!!!!!!!!!!!!!! (in februari)
Ik heb dus gezegd dat ze even een paar dagen van te voren moeten bellen voordat de BMW voorgereden word. Dan kan ik mijn parkeervergunning overzetten..![]()
Gelijk ingeschreven bij bel me niet.nl (al had ik dat jaren geleden ook al es gedaan)
ik verwachte iets héél andersquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:06 schreef Noek het volgende:
Mera, We blijven naaien tot we er bij neer vallen, deel 9 Ik zou het daar eens proberen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
fann is model, die kunnen over 't algemeen aardig naaien.
Oi!quote:
Oh. Sorry, was gewoon geïnteresseerdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oi!Dat klinkt wel heel urm... fout...
Bron: http://www.bronmagazine.nl/quote:De kogel is door de kerk, het Gouden Kooi koppel Huub en Claire van Ballegooy gaan scheiden. Wekenlang gonst het van de geruchten maar vanavond heeft Claire aan BRONmagazine bevestigd dat ze gaan scheiden. Beiden hebben een advokaat in de arm genomen die het verder zullen regelen. De reden van de scheiding wil ze graag prive houden en daar hebben wij natuurlijk alle respect voor. Ook de zaak van Claire is verkocht, vrijdag vindt de overdracht plaats.Claire woont samen met hun Sophie, momenteel weer bij haar ouders in Tilburg. Heel Nederland leefde met het koppel mee tijdens de bevaling. Huub hield zijn fans op de hoogte via Twitter, alleen het prille ouderschap werd al na twee maanden bruut verstoord.
Onderstaand een gedeelte van het bericht wat wij van Claire hebben ontvangen:
Je mag van mij best melden dat ik heb bevestigd dat huub en ik gaan scheiden. De reden daarvoor houd ik graag nog voor mezelf. We hebben beide een advocaat in de arm genomen en die zullen het verder uitzoeken.
Wat betreft de zaak: die is overgenomen door een ander, dus verkocht.
Lfs claire
Aldus Claire vanavond om 19.45 uur
Ik ben d'r kapot van.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh. Sorry, was gewoon geïnteresseerd![]()
Intussen in de pers... Huub en Claire gaan nu echt scheiden.
[..]
Bron: http://www.bronmagazine.nl/
Ze redden het nog best tot zaterdag. Heus.quote:
Ik zag dat TB er weer is, ik zou het lot natuurlijk even een handje kunnen helpenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze redden het nog best tot zaterdag. Heus.
Ze hebben een kind, mag hopen van welquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Zou Claire echt gedacht hebben dat haar huwelijk een succes zou worden?
Weet niet hoor,,alles was zo geregeld in DGK.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Dat lijkt me toch wel, gezien Baby.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk zomaar dat dat niet telt. Toch Piet, Gert... Toch???quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag dat TB er weer is, ik zou het lot natuurlijk even een handje kunnen helpen
Dan is ze wel heel erg naief geweestquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze hebben een kind, mag hopen van wel.
Alvleesklierontsteking? Beterschap voor hem dan maar.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:05 schreef Dementor het volgende:
Net naar de Ashton Brothers geweest.
Vanmorgen in Eindhoven wakker geworden, nog gelachen om Johan die voor de radio een praatje hield.
Later op de dag hoorde ik dat het niet al te best met hem ging en toen ik thuis kwam zat RTL Boulevard er alweer boven op.
Dit gaat toch over wanneer het RLS media-topic dichtgaat?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat dat niet telt. Toch Piet, Gert... Toch???
Neehee, dat Deissy gaat lopen voeren om dan te winnen natuurlijk. En nee, natuurlijk gaat dat topic voorlopig niet dicht, Zaterdag is vroeg genoeg.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit gaat toch over wanneer het RLS media-topic dichtgaat?
En wat telt dan niet? Als TB zich misdraagt? Tuurlijk telt dat wel! It's all in the game.![]()
Maar die reeks gaat niet dicht nog hoor, voorlopig. De teugels worden alleen weer wat aangehaald.
En TB raast soms wat te ver door, maar wil heus dat topic niet om zeep helpen.
Ken ook galsteen zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alvleesklierontsteking? Beterschap voor hem dan maar.
En wat minder zuipen![]()
Deel je mening wat is dat toch ???? Om een kind te wereld te schoppen na een paar maanden je partner te kennen .. Ik word daar kots misselijk vanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is ze wel heel erg naief geweest
Vond mijne leuker.quote:
Is het niet gewoon een acute blindedarmontsteking?quote:
en nu het echte nieuws?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Intussen in de pers... Huub en Claire gaan nu echt scheiden.
Wat Gert zegt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik denk zomaar dat dat niet telt. Toch Piet, Gert... Toch???
De telegraaf zegt alvleesklierontsteking, dus dan is het zo.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een acute blindedarmontsteking?
MERA!!!!
Als Deisyy gaat stoken om te winnen, krijgt ze strafpunten. Preciés genoeg strafpunten om om het nippertje geen eerste te worden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Neehee, dat Deissy gaat lopen voeren om dan te winnen natuurlijk. En nee, natuurlijk gaat dat topic voorlopig niet dicht, Zaterdag is vroeg genoeg.
Klikspaan, boterspaanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Neehee, dat Deissy gaat lopen voeren om dan te winnen natuurlijk. En nee, natuurlijk gaat dat topic voorlopig niet dicht, Zaterdag is vroeg genoeg.
Dat zou ik echt nooit doen hoor pietje, echt niet, nooitquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een acute blindedarmontsteking?
MERA!!!!
dank jequote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Deel je mening wat is dat toch ???? Om een kind te wereld te schoppen na een paar maanden je partner te kennen .. Ik word daar kots misselijk van
omg!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:46 schreef Dementor het volgende:
VH1 sluit seksverslaafden op in huis
Ah, er is toch nog een overtreffende trap gevonden?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:46 schreef Dementor het volgende:
VH1 sluit seksverslaafden op in huis
Daar heb je geen villa voor nodig.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, er is toch nog een overtreffende trap gevonden?
hmmmm dat bedenk ik me nu ook ineens niet die nonnenschool hoor maar die vraag...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oi!Dat klinkt wel heel urm... fout...
Stttt, daar wil ik het niet over hebben.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:41 schreef beequeen het volgende:
Moggûh buuv![]()
Hoest eik met je verwegtuin, al winterklaar?
Geniet er maar vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |