en nu het echte nieuws?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Intussen in de pers... Huub en Claire gaan nu echt scheiden.
Wat Gert zegt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik denk zomaar dat dat niet telt. Toch Piet, Gert... Toch???
De telegraaf zegt alvleesklierontsteking, dus dan is het zo.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een acute blindedarmontsteking?
MERA!!!!
Als Deisyy gaat stoken om te winnen, krijgt ze strafpunten. Preciés genoeg strafpunten om om het nippertje geen eerste te worden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Neehee, dat Deissy gaat lopen voeren om dan te winnen natuurlijk. En nee, natuurlijk gaat dat topic voorlopig niet dicht, Zaterdag is vroeg genoeg.
Klikspaan, boterspaanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Neehee, dat Deissy gaat lopen voeren om dan te winnen natuurlijk. En nee, natuurlijk gaat dat topic voorlopig niet dicht, Zaterdag is vroeg genoeg.
Dat zou ik echt nooit doen hoor pietje, echt niet, nooitquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een acute blindedarmontsteking?
MERA!!!!
dank jequote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Deel je mening wat is dat toch ???? Om een kind te wereld te schoppen na een paar maanden je partner te kennen .. Ik word daar kots misselijk van
omg!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:46 schreef Dementor het volgende:
VH1 sluit seksverslaafden op in huis
Ah, er is toch nog een overtreffende trap gevonden?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:46 schreef Dementor het volgende:
VH1 sluit seksverslaafden op in huis
Daar heb je geen villa voor nodig.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, er is toch nog een overtreffende trap gevonden?
hmmmm dat bedenk ik me nu ook ineens niet die nonnenschool hoor maar die vraag...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oi!Dat klinkt wel heel urm... fout...
Stttt, daar wil ik het niet over hebben.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:41 schreef beequeen het volgende:
Moggûh buuv![]()
Hoest eik met je verwegtuin, al winterklaar?
Geniet er maar vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |