quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
fann is model, die kunnen over 't algemeen aardig naaien.
Oi!quote:
Oh. Sorry, was gewoon geïnteresseerdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oi!Dat klinkt wel heel urm... fout...
Bron: http://www.bronmagazine.nl/quote:De kogel is door de kerk, het Gouden Kooi koppel Huub en Claire van Ballegooy gaan scheiden. Wekenlang gonst het van de geruchten maar vanavond heeft Claire aan BRONmagazine bevestigd dat ze gaan scheiden. Beiden hebben een advokaat in de arm genomen die het verder zullen regelen. De reden van de scheiding wil ze graag prive houden en daar hebben wij natuurlijk alle respect voor. Ook de zaak van Claire is verkocht, vrijdag vindt de overdracht plaats.Claire woont samen met hun Sophie, momenteel weer bij haar ouders in Tilburg. Heel Nederland leefde met het koppel mee tijdens de bevaling. Huub hield zijn fans op de hoogte via Twitter, alleen het prille ouderschap werd al na twee maanden bruut verstoord.
Onderstaand een gedeelte van het bericht wat wij van Claire hebben ontvangen:
Je mag van mij best melden dat ik heb bevestigd dat huub en ik gaan scheiden. De reden daarvoor houd ik graag nog voor mezelf. We hebben beide een advocaat in de arm genomen en die zullen het verder uitzoeken.
Wat betreft de zaak: die is overgenomen door een ander, dus verkocht.
Lfs claire
Aldus Claire vanavond om 19.45 uur
Ik ben d'r kapot van.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh. Sorry, was gewoon geïnteresseerd![]()
Intussen in de pers... Huub en Claire gaan nu echt scheiden.
[..]
Bron: http://www.bronmagazine.nl/
Ze redden het nog best tot zaterdag. Heus.quote:
Ik zag dat TB er weer is, ik zou het lot natuurlijk even een handje kunnen helpenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze redden het nog best tot zaterdag. Heus.
Ze hebben een kind, mag hopen van welquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Zou Claire echt gedacht hebben dat haar huwelijk een succes zou worden?
Weet niet hoor,,alles was zo geregeld in DGK.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Dat lijkt me toch wel, gezien Baby.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk zomaar dat dat niet telt. Toch Piet, Gert... Toch???quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag dat TB er weer is, ik zou het lot natuurlijk even een handje kunnen helpen
Dan is ze wel heel erg naief geweestquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze hebben een kind, mag hopen van wel.
Alvleesklierontsteking? Beterschap voor hem dan maar.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:05 schreef Dementor het volgende:
Net naar de Ashton Brothers geweest.
Vanmorgen in Eindhoven wakker geworden, nog gelachen om Johan die voor de radio een praatje hield.
Later op de dag hoorde ik dat het niet al te best met hem ging en toen ik thuis kwam zat RTL Boulevard er alweer boven op.
Dit gaat toch over wanneer het RLS media-topic dichtgaat?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat dat niet telt. Toch Piet, Gert... Toch???
Neehee, dat Deissy gaat lopen voeren om dan te winnen natuurlijk. En nee, natuurlijk gaat dat topic voorlopig niet dicht, Zaterdag is vroeg genoeg.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit gaat toch over wanneer het RLS media-topic dichtgaat?
En wat telt dan niet? Als TB zich misdraagt? Tuurlijk telt dat wel! It's all in the game.![]()
Maar die reeks gaat niet dicht nog hoor, voorlopig. De teugels worden alleen weer wat aangehaald.
En TB raast soms wat te ver door, maar wil heus dat topic niet om zeep helpen.
Ken ook galsteen zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alvleesklierontsteking? Beterschap voor hem dan maar.
En wat minder zuipen![]()
Deel je mening wat is dat toch ???? Om een kind te wereld te schoppen na een paar maanden je partner te kennen .. Ik word daar kots misselijk vanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is ze wel heel erg naief geweest
Vond mijne leuker.quote:
Is het niet gewoon een acute blindedarmontsteking?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |