oh dat zei je al.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is nog maar twee kuub denk ik? Er moeten er nog acht bij![]()
@Marrije, vanaf volgende week dinsdagavond dikke zwarte rookpluimen boven Harderwijk
NMNS heeft een flinke bos hout voor de deurquote:
Nou!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
NMNS heeft een flinke bos hout voor de deur
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:08 schreef Soury het volgende:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:05 schreef Noek het volgende:
Wedden dat ze me aankijken alsof ik een mongool ben terwijl ik al wel jaren doe alsof ik een Irakeesje ben die niet in vrede kom en die ze neer gaan schieten want dat is wel geloofwaardig natuurlijk.
Een kuub erbij buuf, d'r lag er al eentjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dit is geen kuub.Twee pallets... 1,20 breed, 1 meter diep en zo op het oog iets van een meter gestapeld, dus twee kuub.
je kunt altijd nog als zelfstandige verder, als het jou pastquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat de moderne variant op cowboys en indiaantjes?
Ik heb mijn baan nog. En een presentatie in mijn maag gesplitst.
Fietsen met mannen in strakke broekenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat gaat Noek doen? Probeerde terug te lezen, maar de quotes liepen dood.
krijg nou tietenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je er zo bij kijkt, dan ben je die baan na de presentatie vermoedelijk wél kwijtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb mijn baan nog. En een presentatie in mijn maag gesplitst.
Met welk doel?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Fietsen met mannen in strakke broeken
en dan gaan ze een tandje hoger/ harder en schreeuwen ze allemaal meequote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Nah, kzal stoppen Piet, met dat flauwe.![]()
Noek gaat les geven in Spinning, ge weet wel, zo op een hometrainer keihard op muziek.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:41 schreef Soury het volgende:
Wat ben ik blij dat ik mijn rijbewijs heb.. Werd vanmiddag gebeld dat ik uitverkoren was voor een vette prijs.. En alleen de eerste honderd die ze bellen komen in aanmerking. Ik moest er van die meneer ook even voor gaan zitten. Ja echt en niet misselijk .. BMW's, vastgoed, droomreizen. En dat voor 29 euro per maand. Nog geen euro per dag !!!!!!!!!!!!!!!!! (in februari)
Ik heb dus gezegd dat ze even een paar dagen van te voren moeten bellen voordat de BMW voorgereden word. Dan kan ik mijn parkeervergunning overzetten..![]()
Gelijk ingeschreven bij bel me niet.nl (al had ik dat jaren geleden ook al es gedaan)
ik verwachte iets héél andersquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:06 schreef Noek het volgende:
Mera, We blijven naaien tot we er bij neer vallen, deel 9 Ik zou het daar eens proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |