Nee, normale, eigenlijk alleen omdat de Deluxe Edition er uit zag alsof het groot genoeg was om nader bekeken te worden door de douanequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:57 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ook de Deluxe Edition besteld?
Hopelijk wel, want dan past hij wel door de brievenbus.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, normale, eigenlijk alleen omdat de Deluxe Edition er uit zag alsof het groot genoeg was om nader bekeken te worden door de douane(of niet door de brievenbus zou passen)
Overigens: wat is er mis met die knight met zn rode ogen, hij LIEP me gewoon omver!!
Hoe versla ik hem het makkelijkst?
You have received a trophy: Phalanx Trophyquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:28 schreef hugecooll het volgende:
OO nice, dus ik kan gewoon ff upgraden en weer opnieuw beginnen
Eerst even die vage baas met zn speerbeestjes proberen te verbranden
Kijk anders ook even naar de instellingen van je tv.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:28 schreef Mythik het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe iedereen de brightnes ingesteld heeft staan bij dit spel. Na het inloggen bij het spel voor het eerst krijg je die icoontjes met dat schild en die draak en moet je de schuif net zover terugzetten totdat je de draak niet meer ziet maar het schild wel. Ik had hem eerst op 2 staan maar toen ik de tekst soms amper lezen op het scherm en heb hem daarna gewoon weer op 5 gezet. Hoe spelen jullie het ?
Staat bij mij op 1, alles is goed leesbaarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:28 schreef Mythik het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe iedereen de brightnes ingesteld heeft staan bij dit spel. Na het inloggen bij het spel voor het eerst krijg je die icoontjes met dat schild en die draak en moet je de schuif net zover terugzetten totdat je de draak niet meer ziet maar het schild wel. Ik had hem eerst op 2 staan maar toen ik de tekst soms amper lezen op het scherm en heb hem daarna gewoon weer op 5 gezet. Hoe spelen jullie het ?
Ja er zijn consumables items voor en er is een spel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:23 schreef hugecooll het volgende:
Owja, vraagje!
Kan je eigenlijk gewoon midden in het level terug gaan naar Nexus met behoud van je souls?
(Zeg maar via dat ding aan het begin van het level)
Sinds 1 jan.2009 is het bedrag dat is vrijgesteld 150 euro (toch??). edit: schinbaar alleen voor de 3.5% invoerrechten en niet de btwquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, normale, eigenlijk alleen omdat de Deluxe Edition er uit zag alsof het groot genoeg was om nader bekeken te worden door de douane(of niet door de brievenbus zou passen)
Overigens: wat is er mis met die knight met zn rode ogen, hij LIEP me gewoon omver!!
Hoe versla ik hem het makkelijkst?
Eindbaas als in die van 2-1 (flamelurker?) Dan zou ik aanraden geheel level 2 af te maken als eerste. De laatste is namelijk supersimpel en dan 3-1 en misschien dan al 3-2.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:01 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, net de eindbaas van 2-1 verslagen! Waar zal ik nu eens heengaan?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:01 schreef torn_Machina het volgende:
Woooo, Phalanx gekilled.![]()
Nog niet 1x doodgegaan.
Nog geen 1x in het spel. Eerste gedeelte is ook niet moeilijk ofzo. Gewoon goed om de hoekjes kijken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:07 schreef Mythik het volgende:Nog niet 1x bij Phalanx of in het hele spel nog geen een keer ??
Nee, die armored spider ofzo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Eindbaas als in die van 2-1 (flamelurker?) Dan zou ik aanraden geheel level 2 af te maken als eerste. De laatste is namelijk supersimpel en dan 3-1 en misschien dan al 3-2.
In de Nexus kan je het een en ander kopen. In de levels ook. Verkopen kan niet,... moet je op de grond achter laten,... althans dat denk ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:21 schreef hugecooll het volgende:
Stomme vraag waarschijnlijk, maar kan je ook nog ergens armors kopen?
(Of je eigen zooi verkopen)
Eindbaas van 2-1 is volgens mij gewoon die Spin.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Eindbaas als in die van 2-1 (flamelurker?) Dan zou ik aanraden geheel level 2 af te maken als eerste. De laatste is namelijk supersimpel en dan 3-1 en misschien dan al 3-2.
Die zitten verspreid door bepaalde werelden, in 1-1 kom je al iemand tegen die je een harnas kan verkopen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:15 schreef hugecooll het volgende:
Maar een armor merchant heb ik nog nergens gezien
Kopen ja. Duurt nog even,quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:21 schreef hugecooll het volgende:
Stomme vraag waarschijnlijk, maar kan je ook nog ergens armors kopen?
(Of je eigen zooi verkopen)
Naast die smid/verkoper zit een mannetje. Stockpile Thomas *hint* Daar kun je je spullen achterlaten. Je moet hem wel eerst een bepaald item tonen dat je in 1-1 vindt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:00 schreef Chocobo het volgende:
In de Nexus kan je het een en ander kopen. In de levels ook. Verkopen kan niet,... moet je op de grond achter laten,... althans dat denk ik.
Na het verslaan van de eindbaas van 1-1 kun je bij de maiden in black levels kopen.quote:Stommere vraag van mijn kant. Hoe level je UP dan![]()
Loop met 6800 souls rond, maar er gebeurd niet veel zeg maar
Loop maar wat rond in dat eerste paleis,.... draken op een berg gezien. Geweldig allemaal!
Wat een editie hequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:32 schreef wdn het volgende:
1 ding is wel dom![]()
Het doosje bevat game + strategy guide maar het art boek kan er niet bij.
Pagina 6,7,8 en 9 van het art boek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ik heb iemand gisteren toegevoegd die Rinzwind heetquote:
Tutorial eindbaas,.... die is gek zeg,... die sloeg me in een klap gruwelijk dood. Misschien in new game +++?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:21 schreef wdn het volgende:
Ik ook! Moirane Damodred (ben nu eenmaal een Rad des Tijds fan)
Helaas is ook de char invoer van deze versie 1 karakter te kort
Heb je de eindlevel tutotial baas verslagen? Ik ga nu weer een poging wagen(sta voor de fog gate nu).
Ik heb een default west character genomen. De andere (oost, zuid, en noord) zijn redelijk racistisch en erg slecht gedaan. Sowieso vind ik de characters allemaal erg lelijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:27 schreef BlackSheep het volgende:
Ik heb Klaas-Jan Huntelaar nagemaakt in het spel, althans, zo ziet ie er echt uit
Bij sommige van die character design choices wist ik niet eens dat het bestond joh, te uitgebreid.
Ik heb een blondine gemaakt,..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:38 schreef wdn het volgende:
Young, female, black hair is het enige dat telt
Oh ja ik weet het nog goed de eerste keer: hey kijk een fog gate in de grond. Daar zal ik dan wel in moeten springen. Not
chocobo: New game is geen tutorial denk ik
Nee gewoon meteen vanaf eerste game. Meteen sprinten en naar rechts duiken en dan constant achter hem proberen te blijven. Is te doen maar best lastig als je DS net begint.
Het lukte me nu net hem 1/2 weg te krijgen (was ook voor het eerst voor mij hoor)
Je kan er ook gewoon veilig omgaan nadat je Tower Knight hebt verslagenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:50 schreef wdn het volgende:
edit: HA Purple Shield is binnen. Die draak reageert anders dan in de asia versie. Je kunt veel eerder beginnen met rennen.
Voor souls doe ik Tower Knight's Archstone, gewoon die 2 blauwe knights en die 3 archers doden (knights kan je gewoon backstabben) en weer naar nexusquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:55 schreef wdn het volgende:
Phalanx is dood! En de trophy heb ik gekregen dus de asia en US versie hebben aparte trophies
hugecooll: neu dat duurt te langEn die items pakken is een kwestie van timen maar met zo weinig mogelijk risico. En op het geluid van het klappen van de vleugels is het best eenvouding te timen
torn_Machina: nee, nog niet. Er is wel een spel om naar de nexus terug te gaan.
Als het om souls gaat dan kan ik denk ik 3-1 wel aanraden. Of anders een paar keer 2-1 doorlopenLangzame monsters en veel hoeken dus vluchten moet makkelijjk kunnen.
Als je hulp nodig hebt wil ik je ook best helpenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:40 schreef SuperFruitig het volgende:
wdn stop met die US en ga verder met je ASIA.
IK MOT DEZE PLATINUM JA
4-2 is imo een van de snellere manieren om souls te halen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Voor souls doe ik Tower Knight's Archstone, gewoon die 2 blauwe knights en die 3 archers doden (knights kan je gewoon backstabben) en weer naar nexus
Ongeveer 1k/minuut (plus 45sec laden lol)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet je alleen wel even 4-1 uitspelen. (Kan ook binnen 10 minuten met een paar levels.)
heb je asia?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:16 schreef -0mega- het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt wil ik je ook best helpen![]()
Weet alleen niet of ik in je levelbereik zit voor coop (heb op het moment een lvl 86 karakter, maar ben bezig met alles collecten)
Heb Asia ja, alleen tenzij we in levelbereik zitten kunnen we geen interactie met elkaar doen voor zover ik weet (las ergens iets over een verschil van 20 levels, meer dan dat is niet toegestaanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
heb je asia?
Ik heb geen hulp nodig voor de levels te completen, ik heb dat nu al een kleine 10x gedaan oid
Maar ik wil wel graag deze op platinum halen (daar moet ik alleen de soldiers trophy nog voor en wat van die spiderstone / cloudstone etc van)
SuperFruitig @ PSN
Je kan 1-3 proberen als je wilt, maar tenzij je alle bazen in een van de andere werelden hebt verslagen kom je er niet inquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:46 schreef Chocobo het volgende:
Heb 1-1 en 1-2 gedaan,... geen idee of de nummering klopt, want dat zie ik nergens, maar ik heb even geen idee wat de beste plek nu voor me is. Die reus ridder met absurd groot schild is dood. Die met die boogschutters in de flanken. Maar nu,... verder naar 1-3?
Ik raad je wereld 2 aanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:46 schreef Chocobo het volgende:
Heb 1-1 en 1-2 gedaan,... geen idee of de nummering klopt, want dat zie ik nergens, maar ik heb even geen idee wat de beste plek nu voor me is. Die reus ridder met absurd groot schild is dood. Die met die boogschutters in de flanken. Maar nu,... verder naar 1-3?
Serieus? Wat matig zeg, naja dan blijf ik lekker de aziatische spelen, gister stiekem teveel voortgang geboekt om morgen weer opnieuw te beginnen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 09:35 schreef wdn het volgende:
Dus jij gaat voor de schoenen?
De US versie is op heel veel plekken anders dan de Asia versie. De honden in 1-2 zijn minder aggro
quote:How could I not notice a 10000-post thread until now? After trying to read multiple pages here, I'm still in the dark about what makes this game exciting, which I'm guessing it is. Could someone sum it up for me?
...
It's Diablo, Zelda dungeons, and Survival Horror all rolled into one.
...
It's a gamers game
Jawel. Ik zit nu op 18 (strenght), 18 (endurance) en 18 (vitality). Ik draag de cling ring en de ring om de max. equiment te verhogen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:27 schreef BlackSheep het volgende:
Red je dat? Dan kun je amper wat meenemen toch als je al plate armor aan hebt? Of wacht je hebt waarschijnlijk ook al wat punten in endurance gestopt?
Ik had het wel verwacht,... ik rende de trap af en direct de hoek om omdat ik dacht dat het vuur me daar ook zou raken. Maar los van dit alles,... het is echt heel moeilijk. Vond de honden in 1-2 dus WEL agressiefquote:Op zondag 11 oktober 2009 10:49 schreef wdn het volgende:
Kan zijn dat ik het mis heb maar de US versie lijkt me ietjes anders.
In 1-1 kwam ik al wat dubtiele wijzigingen tegen. Laatste stuk in 1-1: de rode draak lijkt me aggresiever in de asia versie. In de asia versie was het de bedoeling dat je in 1x over de brug rende en dan achteraan je omdraaide en dan ging vechten anders pakte de draak je.
In de US versie kan ik alle mannetjes doden zonder dat de draak echt een probleem is. Ik heb tijd zat om ze mee te lokken naar het begin van de brug.
De draak in de asia versie spuwde ook vuur naar de trap toe. Gebeurde in de US versie niet.
En ik heb het idee dat de brug in 1-2 makkelijker is. De honden zaten in de asia versie veel sneller op me had ik het idee. In de US versie spring ik 2x achteruit en dan kan ik ze makkelijk mollen.
Of ik ben zo gewend aan DS dat ik het nu eenvoudiger vind. Maar ik zou haast de asia versie gaan spelen
GEEN IDEE of dit met WT te maken heeft. Kan dat het zijn???
A gamers gamequote:Op zondag 11 oktober 2009 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
Discussie op NeoGAF. Zoooooo waar
[..]
Misschien tijd om je wapens eens te repareren?quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:55 schreef BlackSheep het volgende:
Je doet dan wel minder damage en de vijanden meer geloof ik, maar of de AI ook agressiever is dat weet ik niet. Ik merkte het wel zeg gister, ik was een aantal keer doodgegaan en ineens kon ik in 1-2 die archers na de 2 blue knights niet meer in 1 klap afmaken
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:07 schreef Chocobo het volgende:
Ik had het wel verwacht,... ik rende de trap af en direct de hoek om omdat ik dacht dat het vuur me daar ook zou raken. Maar los van dit alles,... het is echt heel moeilijk. Vond de honden in 1-2 dus WEL agressief
Ik zag dat sommige mensen me wereld 2 en of 4 aanraadde. Ik weet echter niet welke dit zijnEr staan geen nummer bij toch? Ben een wereld ingegaan met allemaal vallen en houten kapotte planken. Ziet er hel-achtig uit allemaal. Vijanden vielen mee.
Concentreer me momenteel op Vitality, Strenght en Endurance,... maar ook Luck zo nu en dan aangezien het een hoop stats meekrikt. Vind het spel echt super en super geweldig!
Royalty,.... maar ik kwam per ongeluk bij de Tower Knight,... ik liep maar over die bruggen met die stinkdraak en half onder die bruggen door en had geen idee wat me te wachten stond. Kan me geen boodschap met 'ren voor je leven' herinneren. Afijn,... toen ik er eenmaal was moest die neer ookquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wereld 1: Boletarian Palace
Wereld 2: Stonefang Tunnel
Wereld 3: Tower of Latria
Wereld 4: Shrine of Storms
Wereld 5: Valley of Defilement
Je kunt ze aftellen door op de trap met de klok mee te lopen.
Ik las dat je de Tower Knight dood hebt? Respect!Ik ben moed (en souls) aan het verzamelen om het nog eens te proberen.
Welke class speel je?
2-1 is erg leuk! Je vindt er ook leuke spullen!quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:15 schreef Chocobo het volgende:
Ok,... dan ga ik straks 2-1 of 4-1 proberen. Ik moet toch weer ergens beginnen
Valley of Defilement is toch wereld 5?quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Valley of Defilementis wereld 2 , 2-1 gaat nog wel
![]()
Maar 2-2& 2-3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |