abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:27:33 #151
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_73545301
Ik heb Klaas-Jan Huntelaar nagemaakt in het spel, althans, zo ziet ie er echt uit

Bij sommige van die character design choices wist ik niet eens dat het bestond joh, te uitgebreid.
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:36:11 #152
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73545544
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 13:21 schreef wdn het volgende:
Ik ook! Moirane Damodred (ben nu eenmaal een Rad des Tijds fan )
Helaas is ook de char invoer van deze versie 1 karakter te kort

Heb je de eindlevel tutotial baas verslagen? Ik ga nu weer een poging wagen (sta voor de fog gate nu).
Tutorial eindbaas,.... die is gek zeg,... die sloeg me in een klap gruwelijk dood. Misschien in new game +++?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:37:46 #153
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73545592
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 13:27 schreef BlackSheep het volgende:
Ik heb Klaas-Jan Huntelaar nagemaakt in het spel, althans, zo ziet ie er echt uit

Bij sommige van die character design choices wist ik niet eens dat het bestond joh, te uitgebreid.
Ik heb een default west character genomen. De andere (oost, zuid, en noord) zijn redelijk racistisch en erg slecht gedaan. Sowieso vind ik de characters allemaal erg lelijk Maar ja,... ga wel op zoek naar een mooie helm ofzo!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:38:42 #154
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73545620
Young, female, black hair is het enige dat telt

Oh ja ik weet het nog goed de eerste keer: hey kijk een fog gate in de grond. Daar zal ik dan wel in moeten springen. Not

chocobo: New game is geen tutorial denk ik
Nee gewoon meteen vanaf eerste game. Meteen sprinten en naar rechts duiken en dan constant achter hem proberen te blijven. Is te doen maar best lastig als je DS net begint.
Het lukte me nu net hem 1/2 weg te krijgen (was ook voor het eerst voor mij hoor )
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:43:18 #155
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73545737
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 13:38 schreef wdn het volgende:
Young, female, black hair is het enige dat telt

Oh ja ik weet het nog goed de eerste keer: hey kijk een fog gate in de grond. Daar zal ik dan wel in moeten springen. Not

chocobo: New game is geen tutorial denk ik
Nee gewoon meteen vanaf eerste game. Meteen sprinten en naar rechts duiken en dan constant achter hem proberen te blijven. Is te doen maar best lastig als je DS net begint.
Het lukte me nu net hem 1/2 weg te krijgen (was ook voor het eerst voor mij hoor )

Ik heb een blondine gemaakt,.. Maar inderdaad,.... in 1-1 iets links zit inderdaad zo'n gat in de grond met rare dingen erin. Het bloedspoor filmpje zorgde ervoor dat ik er niet in sprong, maar heb geen idee waar het voor is. Overigens is de briljantheid van het spel nu al te merken,... echt zo verslavend!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:52:57 #156
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73546039
Ik ben op de kantelen (bij die blue knight die voor de fog gaat staat).
Pas 1x dood gegaan (tijdens de tutorial )
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:19:12 #157
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_73546771
Zijn er andere manieren behalve consumables en de fragrant ring die je als royal aan het begin krijgt om mp terug te krijgen? Als ik die ring unequip dan krijg ik helemaal niets terug nl
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_73547171
De angst is weg

Blijft een prima game, maar heb net in 10 minuuts door act 1.1 gelopen en gecleared met een lvl 1 char

Die lillikerd van de tutor ook gesloopt bytheby, 2e x al dat hij het moet begeven
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:37:41 #159
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73547286
Ja sommige wapens maar die krijg je nog niet 0

Betreffende de ringen: fragant ring en cling ring zijn de 2 die je 99 van de 100x zult dragen.
Wat wil je dan nog dragen aan ringen?
Thief ring is voor 4-1 wel goed maar dan kun je net zo goed de cling ring even afdoen

Oh en ik heb gevonden wat fout ging in mijn asia versie.
Ik heb net alles gedood rondom Ostravia (alles binnen de 2 fog gates) en bij de asia versie bleef hij op de richel staan en nu sprong hij naar beneden.

Ik kan me trouwens niet herinneren dat net voor de 2 boogschutters (die boven elkaar staan) er 2 soldaten van de richel afsprongen.
pi_73547327
wdn trek jij het bytheway om voor die soldiers trophy te runnen en die andere (spiderstone/cloudstone etc) te runnen?

pretty please

Welk lvl zit je ondertussen?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:50:55 #161
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73547668
1-1 sta nu bij de 2 draken.

En ik heb die 2 stenen nog niet

Nog iets: Ik weet zeker dat in de Asia versie de draak bij de brug vuur spuwde richting de trap.
Oh en daar waar die 2 draken rusten op de berg is anders: er is veel minder ruimte om vrij te bewegen. In de Asia versie had ik veel meer plek voor dat de draak vuur spuwde.

Of ben ik nu gek?

nog iets: class in Asia versie is Royal en US versie Royalty

edit: HA Purple Shield is binnen. Die draak reageert anders dan in de asia versie. Je kunt veel eerder beginnen met rennen.

[ Bericht 12% gewijzigd door wdn op 10-10-2009 14:57:37 ]
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:00:57 #162
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73547972
Ik ken ook heel 1-1 onderhand maar nog steeds geen idee waar jullie het over hebben. Runnen, Soldier trophy, paars schild,...

Heb net eindelijk die vrouw gevonden die je kan levellen. Eens kijken welke zaken belangrijk zijn.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:05:10 #163
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73548093
chocobo: in 1-1 is op een gegeven moment een brug waar een draak rondhangt. Dat is net na de fog die na Ostravia komt. Als je even terugloopt kun je naar rechts en naar de plek waar een andere draak rust en die eerste naar terug gaat. 2de item op de grond aan de bovenkant is een purple shield. Daar moet je al langs zijn gekomen want als je "die vrouw" in de nexus hebt ben je voorbij Phalanx.

edit: fuck ik ben al 5 minuten aan het regennen zonder fragant ring te equippen

Ik heb bijna die rode draak te pakken
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:14:45 #164
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73548354
Pokke hij heeft me te pakken.
pi_73548864
Net Tower Knight verslagen.
Ik was bezig over de brug te lopen en die draak te ontwijken.
Kom je aan het einde 4 archers en 2 blue eyed knights tegen.
Die hadden mij bijna doodgemaakt voordat ik door de fog heen liep.
Wist ik veel dat hier die boss al zou zitten.
Ik kon nog net op tijd een healing item gebruiken, anders was zijn eerste aanval direct al fataal voor mij.
Daarna zo snel mogelijk de kantelen op gerend om alle archers een kopje kleiner te maken.
Daarna gezellig ingehakt op de voetjes van de boss en zijn hoofd kennis laten maken met mijn zwaard.
pi_73549015
wdn stop met die US en ga verder met je ASIA.

IK MOT DEZE PLATINUM JA
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:39:14 #167
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73550651
Mijn asia versie is bij een kennis van me. Ik zal die zometeen even gaan ophalen maar dan moet je me wel even een linkje pm'en naar iets waar staat wat je wilt. Is dat een eindlevelbaas die ik moet afleiden ofzo?

edit Maar kan dat wel wat jij wilt? Moet ik niet binnen een bepaalde levelrange zitten??

edit Oh wacht Soldier's Trophy: All Valuable Weapons Obtained
Je wilt de stenen bij die crystal geckos in 2-2??? Geen idee of ik dat kan maar ik wil best wel even geckos mollen.
Nog een edit Ik heb Rage of God/Firestorm niet die je daarvoor nodig hebt trouwens.

[ Bericht 10% gewijzigd door wdn op 10-10-2009 16:51:40 ]
pi_73557778
Flamelurker is nog iets te hoog gegrepen voor mij.
Dat beest heeft mij 25k souls gekost, waarmee ik fijn wat stats had kunnen upgraden.
Is er trouwens een mogelijkheid om terug te keren naar de archstone als je voor de boss deur staat?
Ik kon namelijk geen weg terug vinden nadat ik mij van een richel heb laten vallen die naar de boss toe leidde.

Ik ga wel eerst wat andere archstones proberen om wat te lvlen.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:47:21 #169
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_73557940
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 14:50 schreef wdn het volgende:

edit: HA Purple Shield is binnen. Die draak reageert anders dan in de asia versie. Je kunt veel eerder beginnen met rennen.
Je kan er ook gewoon veilig omgaan nadat je Tower Knight hebt verslagen
Scheelt je weer een hoop frustratie
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:55:41 #170
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73558167
Phalanx is dood! En de trophy heb ik gekregen dus de asia en US versie hebben aparte trophies

hugecooll: neu dat duurt te lang En die items pakken is een kwestie van timen maar met zo weinig mogelijk risico. En op het geluid van het klappen van de vleugels is het best eenvouding te timen

torn_Machina: nee, nog niet. Er is wel een spel om naar de nexus terug te gaan.
Als het om souls gaat dan kan ik denk ik 3-1 wel aanraden. Of anders een paar keer 2-1 doorlopen Langzame monsters en veel hoeken dus vluchten moet makkelijjk kunnen.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:08:22 #171
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_73558480
Dragongod was naar zeg, althans. Ergens viel ie heel erg mee natuurlijk, maar die 2 enorme klauwen van 'em doen zo'n pijn en ik kon er niet echt een patroon in ontdekken, niet eentje die te ontwijken viel iig
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:08:16 #172
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_73560065
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 20:55 schreef wdn het volgende:
Phalanx is dood! En de trophy heb ik gekregen dus de asia en US versie hebben aparte trophies

hugecooll: neu dat duurt te lang En die items pakken is een kwestie van timen maar met zo weinig mogelijk risico. En op het geluid van het klappen van de vleugels is het best eenvouding te timen

torn_Machina: nee, nog niet. Er is wel een spel om naar de nexus terug te gaan.
Als het om souls gaat dan kan ik denk ik 3-1 wel aanraden. Of anders een paar keer 2-1 doorlopen Langzame monsters en veel hoeken dus vluchten moet makkelijjk kunnen.
Voor souls doe ik Tower Knight's Archstone, gewoon die 2 blauwe knights en die 3 archers doden (knights kan je gewoon backstabben) en weer naar nexus

Ongeveer 1k/minuut (plus 45sec laden lol)
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:16:43 #173
273120 -0mega-
Amateur Programmeur
pi_73560279
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 15:40 schreef SuperFruitig het volgende:
wdn stop met die US en ga verder met je ASIA.

IK MOT DEZE PLATINUM JA
Als je hulp nodig hebt wil ik je ook best helpen
Weet alleen niet of ik in je levelbereik zit voor coop (heb op het moment een lvl 86 karakter, maar ben bezig met alles collecten)
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:28:25 #174
273120 -0mega-
Amateur Programmeur
pi_73560589
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 22:08 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Voor souls doe ik Tower Knight's Archstone, gewoon die 2 blauwe knights en die 3 archers doden (knights kan je gewoon backstabben) en weer naar nexus

Ongeveer 1k/minuut (plus 45sec laden lol)
4-2 is imo een van de snellere manieren om souls te halen.
4k per ~30 seconden (exclusief laadtijden)
Ter voorbereiding had ik in mijn eerste playthrough Makoto gebruikt, met zoweinig armor dat ik nog wel gewoon snel kon rollen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je alleen wel even 4-1 uitspelen. (Kan ook binnen 10 minuten met een paar levels.)
pi_73562661
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 22:16 schreef -0mega- het volgende:

[..]

Als je hulp nodig hebt wil ik je ook best helpen
Weet alleen niet of ik in je levelbereik zit voor coop (heb op het moment een lvl 86 karakter, maar ben bezig met alles collecten)
heb je asia?

Ik heb geen hulp nodig voor de levels te completen, ik heb dat nu al een kleine 10x gedaan oid

Maar ik wil wel graag deze op platinum halen (daar moet ik alleen de soldiers trophy nog voor en wat van die spiderstone / cloudstone etc van)

SuperFruitig @ PSN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')