Tutorial eindbaas,.... die is gek zeg,... die sloeg me in een klap gruwelijk dood. Misschien in new game +++?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:21 schreef wdn het volgende:
Ik ook! Moirane Damodred (ben nu eenmaal een Rad des Tijds fan)
Helaas is ook de char invoer van deze versie 1 karakter te kort
Heb je de eindlevel tutotial baas verslagen? Ik ga nu weer een poging wagen(sta voor de fog gate nu).
Ik heb een default west character genomen. De andere (oost, zuid, en noord) zijn redelijk racistisch en erg slecht gedaan. Sowieso vind ik de characters allemaal erg lelijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:27 schreef BlackSheep het volgende:
Ik heb Klaas-Jan Huntelaar nagemaakt in het spel, althans, zo ziet ie er echt uit
Bij sommige van die character design choices wist ik niet eens dat het bestond joh, te uitgebreid.
Ik heb een blondine gemaakt,..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:38 schreef wdn het volgende:
Young, female, black hair is het enige dat telt
Oh ja ik weet het nog goed de eerste keer: hey kijk een fog gate in de grond. Daar zal ik dan wel in moeten springen. Not
chocobo: New game is geen tutorial denk ik
Nee gewoon meteen vanaf eerste game. Meteen sprinten en naar rechts duiken en dan constant achter hem proberen te blijven. Is te doen maar best lastig als je DS net begint.
Het lukte me nu net hem 1/2 weg te krijgen (was ook voor het eerst voor mij hoor)
Je kan er ook gewoon veilig omgaan nadat je Tower Knight hebt verslagenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:50 schreef wdn het volgende:
edit: HA Purple Shield is binnen. Die draak reageert anders dan in de asia versie. Je kunt veel eerder beginnen met rennen.
Voor souls doe ik Tower Knight's Archstone, gewoon die 2 blauwe knights en die 3 archers doden (knights kan je gewoon backstabben) en weer naar nexusquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:55 schreef wdn het volgende:
Phalanx is dood! En de trophy heb ik gekregen dus de asia en US versie hebben aparte trophies
hugecooll: neu dat duurt te langEn die items pakken is een kwestie van timen maar met zo weinig mogelijk risico. En op het geluid van het klappen van de vleugels is het best eenvouding te timen
torn_Machina: nee, nog niet. Er is wel een spel om naar de nexus terug te gaan.
Als het om souls gaat dan kan ik denk ik 3-1 wel aanraden. Of anders een paar keer 2-1 doorlopenLangzame monsters en veel hoeken dus vluchten moet makkelijjk kunnen.
Als je hulp nodig hebt wil ik je ook best helpenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:40 schreef SuperFruitig het volgende:
wdn stop met die US en ga verder met je ASIA.
IK MOT DEZE PLATINUM JA
4-2 is imo een van de snellere manieren om souls te halen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Voor souls doe ik Tower Knight's Archstone, gewoon die 2 blauwe knights en die 3 archers doden (knights kan je gewoon backstabben) en weer naar nexus
Ongeveer 1k/minuut (plus 45sec laden lol)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet je alleen wel even 4-1 uitspelen. (Kan ook binnen 10 minuten met een paar levels.)
heb je asia?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:16 schreef -0mega- het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt wil ik je ook best helpen![]()
Weet alleen niet of ik in je levelbereik zit voor coop (heb op het moment een lvl 86 karakter, maar ben bezig met alles collecten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |