Nee, normale, eigenlijk alleen omdat de Deluxe Edition er uit zag alsof het groot genoeg was om nader bekeken te worden door de douanequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:57 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ook de Deluxe Edition besteld?
Hopelijk wel, want dan past hij wel door de brievenbus.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, normale, eigenlijk alleen omdat de Deluxe Edition er uit zag alsof het groot genoeg was om nader bekeken te worden door de douane(of niet door de brievenbus zou passen)
Overigens: wat is er mis met die knight met zn rode ogen, hij LIEP me gewoon omver!!
Hoe versla ik hem het makkelijkst?
You have received a trophy: Phalanx Trophyquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:28 schreef hugecooll het volgende:
OO nice, dus ik kan gewoon ff upgraden en weer opnieuw beginnen
Eerst even die vage baas met zn speerbeestjes proberen te verbranden
Kijk anders ook even naar de instellingen van je tv.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:28 schreef Mythik het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe iedereen de brightnes ingesteld heeft staan bij dit spel. Na het inloggen bij het spel voor het eerst krijg je die icoontjes met dat schild en die draak en moet je de schuif net zover terugzetten totdat je de draak niet meer ziet maar het schild wel. Ik had hem eerst op 2 staan maar toen ik de tekst soms amper lezen op het scherm en heb hem daarna gewoon weer op 5 gezet. Hoe spelen jullie het ?
Staat bij mij op 1, alles is goed leesbaarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:28 schreef Mythik het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe iedereen de brightnes ingesteld heeft staan bij dit spel. Na het inloggen bij het spel voor het eerst krijg je die icoontjes met dat schild en die draak en moet je de schuif net zover terugzetten totdat je de draak niet meer ziet maar het schild wel. Ik had hem eerst op 2 staan maar toen ik de tekst soms amper lezen op het scherm en heb hem daarna gewoon weer op 5 gezet. Hoe spelen jullie het ?
Ja er zijn consumables items voor en er is een spel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:23 schreef hugecooll het volgende:
Owja, vraagje!
Kan je eigenlijk gewoon midden in het level terug gaan naar Nexus met behoud van je souls?
(Zeg maar via dat ding aan het begin van het level)
Sinds 1 jan.2009 is het bedrag dat is vrijgesteld 150 euro (toch??). edit: schinbaar alleen voor de 3.5% invoerrechten en niet de btwquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, normale, eigenlijk alleen omdat de Deluxe Edition er uit zag alsof het groot genoeg was om nader bekeken te worden door de douane(of niet door de brievenbus zou passen)
Overigens: wat is er mis met die knight met zn rode ogen, hij LIEP me gewoon omver!!
Hoe versla ik hem het makkelijkst?
Eindbaas als in die van 2-1 (flamelurker?) Dan zou ik aanraden geheel level 2 af te maken als eerste. De laatste is namelijk supersimpel en dan 3-1 en misschien dan al 3-2.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:01 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, net de eindbaas van 2-1 verslagen! Waar zal ik nu eens heengaan?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:01 schreef torn_Machina het volgende:
Woooo, Phalanx gekilled.![]()
Nog niet 1x doodgegaan.
Nog geen 1x in het spel. Eerste gedeelte is ook niet moeilijk ofzo. Gewoon goed om de hoekjes kijken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:07 schreef Mythik het volgende:Nog niet 1x bij Phalanx of in het hele spel nog geen een keer ??
Nee, die armored spider ofzo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Eindbaas als in die van 2-1 (flamelurker?) Dan zou ik aanraden geheel level 2 af te maken als eerste. De laatste is namelijk supersimpel en dan 3-1 en misschien dan al 3-2.
In de Nexus kan je het een en ander kopen. In de levels ook. Verkopen kan niet,... moet je op de grond achter laten,... althans dat denk ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:21 schreef hugecooll het volgende:
Stomme vraag waarschijnlijk, maar kan je ook nog ergens armors kopen?
(Of je eigen zooi verkopen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |