abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 oktober 2009 @ 17:28:21 #51
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_73492582
Mijn versie is afgelopen dinsdag verzonden... hopelijk heb ik 'm volgende week maandag binnen. Niet normaal hoeveel zin in heb in deze game
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_73493690
Ik ben ook aan het twijfelen....Wat betreft moeilijke games ben ik wel wat gewend, Ninja Gaiden en DMC3 waren op zich niet echt een probleem en die heb ik ook met plezier op Hard uitgespeeld, maar toch bekruipt mij het gevoel dat ik deze game na een half uurtje in de hoek mik omdat ik het vervelend vind om steeds weer dood te gaan en alles kwijt te zijn.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:45:28 #53
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73495019
Het zijn alleen maar souls die je kwijt raakt. Het punt met DS is dat je elke tegenstander moet kennen voor je die kunt verslaan. En dat kennen gaat je af en toe (en in het begin vaak) je leven en dus je souls kosten. Maar je souls ben je pas kwijt als je daarna een 2de keer je leven verliest terwijl je nog onderweg bent naar die verloren souls. Dus ook dat valt wel mee hoor.

DS heeft een hele moeilijke leercurve. Ja dat is waar. Maar de voldoening als het dan wel lukt is er ook naar! Elke eindlevelbaas is uniek maar ze zijn allemaal te verslaan zodra je weet hoe die is te raken. Het is dus op zich allemaal niet moelijk zodra je weet hoe het moet
.
Daarnaast is elk van de groepen met levels ook nog eens zeer afwisselend. 1 van de groepen met levels zit vol met langzame zombies of "dode" beesten en vuurspuwende draken en een andere groep zit vol met snelle skelet soldaten, De ene level is alles goed zichtbaar en het andere level is weer pikkedonker waarbij je op de rode oogjes van de tegenstanders je een weg moet banen.
En bij die zichtbare levels zijn de tegenstanders vaak ook zelf snel en bij de donkere levels zijn ze vaak ook langzaam. Dus zelfs daar hebben ze aan gedacht.

Ja DS heeft een aantal pokkemomenten. Echt in level 3-1 zitten van die soulsuckers die een bel luiden. Als zo'n bel ineens klinkt en je ziet niks en je draait je om en daar staat er ineens 1 die je was vergeten en die je dus is achterna gelopen dan schrik je je wel even de pleuris
Maar dat maakt het spel ook weer zo goed ook

Mystikvm Ik zeg gewoon kopen
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:57:31 #54
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_73495497
In het begin kan je ook niks hebben kwa damage
Naderhand kick je iedereen zijn ass
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:15:02 #55
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73496163
Ja en dan ben je gefrustreerd omdat het allemaal wel steeds lukt en je je dan ook nog eens begint af te vragen of je zelf niet gewoon dom bent
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:20:33 #56
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_73496355
Ik weet dat ik in het begin erg optimistisch was, zo van

Oww daar is de mist, dat zal vast een savepoint zijn
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_73496564
Ik was deze game vergeten tot ik net dit topic zag

Die had ik nog wel willen spelen
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:49:56 #58
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73497552
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:15 schreef wdn het volgende:
Ja en dan ben je gefrustreerd omdat het allemaal wel steeds lukt en je je dan ook nog eens begint af te vragen of je zelf niet gewoon dom bent
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:51:14 #59
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73497603
Ik wil wat PSN tags in de OP zetten. Kan iedereen zijn of haar tag even posten en melden of je de US of Asia versie gamed?
pi_73497612
Zo, net gelukt om die rode-ogen-ridder uit wereld 1-1 te verslaan. Zonder trukjes maar gwoon in een eerlijk man tegen man gevecht! Lekker gevoel daarna! Ook de laatste items uit 2-1 verzameld. Beetje geupgrade, alles hersteld en straks naar de eindbaas van 2-1.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:56:25 #61
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73497808
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:51 schreef Chocobo het volgende:
Ik wil wat PSN tags in de OP zetten. Kan iedereen zijn of haar tag even posten en melden of je de US of Asia versie gamed?
Rinzwind. Ik heb beide versies

Is het niet slim om ook meteen char namen op te nemen?

Mijn asia versie is Moirane Damodred.
pi_73498282
quote:
PSN Tag: torn_Mach1na ( US versie)

Ik hoop dat als ik morgen thuis kom van het werk, een leuke verrassing op de deurmat ligt.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 20:09:36 #63
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_73498302
quote:
gamet*
PSN = HugeCool - US versie (nog niet binnen overigens)
pi_73504659
Dalijk moet ik ook nog die US versie halen

Of ben ik pimper met mijn ASIA versie D:
  donderdag 8 oktober 2009 @ 23:00:57 #65
179075 hugecooll
pi_73505606
Duidelijke zaak dat het weer zwaar matig is dat ik donderdag->zondag moet werken
Dat pakketje komt natuurlijk weer op een vrijdag, wanneer er niemand thuis is wanneer de postbode komt en het om de één of andere reden niet door de brievenbus past
pi_73505988
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:00 schreef hugecooll het volgende:
Duidelijke zaak dat het weer zwaar matig is dat ik donderdag->zondag moet werken
Dat pakketje komt natuurlijk weer op een vrijdag, wanneer er niemand thuis is wanneer de postbode komt en het om de één of andere reden niet door de brievenbus past
Ik hoop dat het pakketje door de brievenbus kan.
Anders moet ik misschien de hele zaterdag de postbode in de gaten houden.
pi_73507465
Is dit spel echt zooo moeilijk? Hij lijkt mij erg tof maar als het TE frustrerend is dan ben ik er waarschijnlijk te lui voor
pi_73510373
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 00:03 schreef lkb9000 het volgende:
Is dit spel echt zooo moeilijk? Hij lijkt mij erg tof maar als het TE frustrerend is dan ben ik er waarschijnlijk te lui voor
Ik vind het wel meevallen. Maar ik ben na 12 uur nog niet verder gekomen dat 2-1. Ik grind me suf!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 07:51:09 #69
126005 Tumble
Ik val en sta weer op
pi_73510551
Mijn pakketje is vannacht verzonden .
Geeft niet dan heb ik dit weekeinde tijd om batman eens uit te spelen en in de loop van volgende week kan ik me dan in dit avontuur gaan storten
Heb er zin an!

Voor de mensen die de game al hebben hoe handig is de walkthrough? geeft het alleen info waar je heen moet of ook tips hoe je bepaalde bazen moet verslaan?
Life never gets darker then midnight
pi_73510752
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 07:51 schreef Tumble het volgende:
Voor de mensen die de game al hebben hoe handig is de walkthrough? geeft het alleen info waar je heen moet of ook tips hoe je bepaalde bazen moet verslaan?
Ik gebruik geen walkthrough. Dat zou echt alle lol uit het spel halen.
pi_73512462
Gister weer zo’n episch gevecht meegemaalt in Demon’s Souls. In Wereld 1-1 is er één echt intimiderende vijand. Een zwaar geharnaste ridder met rode ogen. Hij staat aan het einde van een optioneel pad te wachten. Op het pas zie je de bloedvlekken van andere spelers die het hebben geprobeerd, en kun je waarschuwingen lezen als “NOT for beginners” en “Turn Back”.

Ik heb het een keer geprobeerd. Een klap van zijn lans doorbrak mijn verdediging en haalde in een keer 80% van mijn health weg. Daarnaast healed hij de hele tijd. Ik had op fora al wat goedkope trukjes gelezen als misbruik maken van de AI. Door hem mee te lokken naar een lastig te navigeren stukje level waardoor hij in een afgrond stort. Maar daar had ik geen zin in. Ik had teveel respect voor deze ridder. Hij moest dood, maar wel tijdens een eerlijk gevecht.

Gister was het zover. Ik heb mijn karakter aardig geleveled. Naast het verbeteren van Strength (harde klappen), Vitality (meer HP) en Endurance (meer stamina) heb ik ook geïnvesteerd in Dexterity. Dat betekent dat ik zelf zwaar geharnast nog best snel ben. Ook heb ik nu een stalen schild en een lans die flink geupgrade is. Ik ging naar hem toe. Eerst lokte ik hem mee naar een wat meer open stuk level waar ik ruimte heb om te manoeuvreren. Het gevecht begon.

Aangezien ik nu zelf een lans had, kon ik wat meer aftand houden. In plaats van zijn aanvallen te blokkeren ontweek ik ze door naar links te rollen. Na een aanval is zijn linker flank namelijk geopend. Na de rol heb ik nog net genoeg stamina om hem een zware steek met mijn lans te geven. Hoppa! 2/3 van zijn health eraf in één klap. Helaas heb ik nu geen stamina meer. Snel naar achter om die balk op te ladden. Verdorrie, in de tussentijd gaat hij healen waardoor zijn health bar weer bijna vol is. Ik herhaal het een paar keer, en zijn health bar gaat geleidelijk naar beneden, ondanks het healen. Echter, op een gegeven moment houdt dit op. Meer kan ik er niet vanaf snoepen! Ik moet het afmaken. Ik verander mijn taktiek. In plaats van mijn lans equip ik mijn zwaard met 2 handen. Geen schild meer. Als ik niet op tijd wegrol ben ik in één klap dood. Hij thrust, ik ontwijk, voer een zware stekende beweging uit met mijn zwaard en volg het meteen op met een lichte aanval. Geen stamina meer, ik sta naast hem, als hij niet dood is ben ik de lul. Ik kijk en de vijandelijke ridder zakt langzaam door zijn knieën.

Met zwetende handen liet ik mijn personage een victory stance innemen (net als bij WoW heb je verschillende houdingen die je kunt innemen).
pi_73512534
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 06:49 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen. Maar ik ben na 12 uur nog niet verder gekomen dat 2-1. Ik grind me suf!
klinkt wel te doen. Als het lekker speelt is er ook niks met grinden

Maar ik wacht er nog wel eventjes mee, eerst brutal legend, gta episodes, god of war collection, misschien modern warfare 2. Drukke tijd
pi_73512588
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
Gister weer zo’n episch gevecht meegemaalt in Demon’s Souls. In Wereld 1-1 is er één echt intimiderende vijand. Een zwaar geharnaste ridder met rode ogen. Hij staat aan het einde van een optioneel pad te wachten. Op het pas zie je de bloedvlekken van andere spelers die het hebben geprobeerd, en kun je waarschuwingen lezen als “NOT for beginners” en “Turn Back”.

Ik heb het een keer geprobeerd. Een klap van zijn lans doorbrak mijn verdediging en haalde in een keer 80% van mijn health weg. Daarnaast healed hij de hele tijd. Ik had op fora al wat goedkope trukjes gelezen als misbruik maken van de AI. Door hem mee te lokken naar een lastig te navigeren stukje level waardoor hij in een afgrond stort. Maar daar had ik geen zin in. Ik had teveel respect voor deze ridder. Hij moest dood, maar wel tijdens een eerlijk gevecht.

Gister was het zover. Ik heb mijn karakter aardig geleveled. Naast het verbeteren van Strength (harde klappen), Vitality (meer HP) en Endurance (meer stamina) heb ik ook geïnvesteerd in Dexterity. Dat betekent dat ik zelf zwaar geharnast nog best snel ben. Ook heb ik nu een stalen schild en een lans die flink geupgrade is. Ik ging naar hem toe. Eerst lokte ik hem mee naar een wat meer open stuk level waar ik ruimte heb om te manoeuvreren. Het gevecht begon.

Aangezien ik nu zelf een lans had, kon ik wat meer aftand houden. In plaats van zijn aanvallen te blokkeren ontweek ik ze door naar links te rollen. Na een aanval is zijn linker flank namelijk geopend. Na de rol heb ik nog net genoeg stamina om hem een zware steek met mijn lans te geven. Hoppa! 2/3 van zijn health eraf in één klap. Helaas heb ik nu geen stamina meer. Snel naar achter om die balk op te ladden. Verdorrie, in de tussentijd gaat hij healen waardoor zijn health bar weer bijna vol is. Ik herhaal het een paar keer, en zijn health bar gaat geleidelijk naar beneden, ondanks het healen. Echter, op een gegeven moment houdt dit op. Meer kan ik er niet vanaf snoepen! Ik moet het afmaken. Ik verander mijn taktiek. In plaats van mijn lans equip ik mijn zwaard met 2 handen. Geen schild meer. Als ik niet op tijd wegrol ben ik in één klap dood. Hij thrust, ik ontwijk, voer een zware stekende beweging uit met mijn zwaard en volg het meteen op met een lichte aanval. Geen stamina meer, ik sta naast hem, als hij niet dood is ben ik de lul. Ik kijk en de vijandelijke ridder zakt langzaam door zijn knieën.

Met zwetende handen liet ik mijn personage een victory stance innemen (net als bij WoW heb je verschillende houdingen die je kunt innemen).

AWESOME

zo'n gevecht wil ik ook hebben *surft naar videogamesplus
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:16:24 #74
273120 -0mega-
Amateur Programmeur
pi_73512746
Reactie @ Chocobo:

Server Azië (Japanese Version)
PSN Alpha-0mega-

Het spel begint me nu wel wat meer tegen te vallen kwa moeilijkheidsgraad.
Ik heb dat magic sword makoto gevonden, en met een thief ring & regeneration ring hak ik alles in mootjes :|

Tot nu toe hebben de meeste bazen ook een cheap-spot waarmee je ze gewoon kan killen zonder dat ze echt wat terug kunnen doen. 'k zou zeggen dat die monsters soms eigenlijk gevaarlijker zijn dan de bazen.

Maar ja, net Rune blade & shield gevonden, dus beetje als Ostrava gaan cosplayen want hij was cool
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door -0mega- op 09-10-2009 10:35:59 ]
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:18:24 #75
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_73512790
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:01 schreef Strolie75 het volgende:

Dude dit is vet

Meer van dit soort verhalen aub
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:37:46 #76
273120 -0mega-
Amateur Programmeur
pi_73513236
Ik keek naar de rood geoogde ridder, zijn pure kracht alleen al intimideerde mij voordat ik begon.
Ik pakte mijn stokje en zwierde het rond.

De ridder ging dood.

Misschien toch wat minder spectaculair

Edit: Wat ik overigens wel leuk vind gedaan is dat je je harnas niet hoort kletteren als je in soul-form zit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER

[ Bericht 15% gewijzigd door -0mega- op 09-10-2009 13:33:28 ]
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 14:56:35 #77
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73521028
Podver!

Iemand DS al binnen overigens,... vandaag of morgen voor velen. Ik hoop nog op morgen maar ik denk het niet!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:02:20 #78
273120 -0mega-
Amateur Programmeur
pi_73521201
@ Chocobo:
Yeaah Gloom Armor is vet. Die cleaver vind ik er echter lomp uitzien, lijkt wel een oversized hakmes voor in de keuken.

=====================================

Weet iemand trouwens al wat er gebeurt na New Game+++? Kan je dan nog een keer dezelfde NewGame+ doen of zit er een limiet aan vast?

Er was namelijke een andere RPG waar je maximaal 3x New Game+ kon doen. Als dat hier ook zo zou zijn zou je de sjaak zijn als je alles wil collecten maar niet meer opnieuw kan beginnen voor die ene soul of dat ene wapen waar je net dat ene item voor nodig had dat je niet meer kon krijgen om welke reden dan ook.

EDIT: Laat maar, blijkt op youtube een filmpje te staan van iemand die er voor de 7de keer doorheen ragt (New Game +++++++?)
pi_73521345
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 14:56 schreef Chocobo het volgende:
Iemand DS al binnen overigens,... vandaag of morgen voor velen. Ik hoop nog op morgen maar ik denk het niet!
Daar kom ik over 2,5 uur achter.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:12:15 #80
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73521484
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:13:04 #81
181007 Mythik
ROFLMAOWPIMP!
pi_73521507
Ik heb dit spel sinds gister en vermaak me prima. Zit nog steeds in het eerste level maar er is ook zoveel te ontdekken en te doen dat het een raar idee is dat dit alleen nog maar het begin is.

Hoe hebben jullie de brightnessinstellingen ingesteld staan ? Ik had het eerst op 2 gezet volgens die aanwijzingen in het begin maar toen was het wel heeel erg donker en heb het later gewoon naar 5 aangepast (default).
Respect to the man in the ice cream van !
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:18:51 #82
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73521681
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:21:17 #83
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73521756
Gamers in de OP een update gegeven. Ik heb dit staan momenteel!

torn_Machina: torn_Mach1na (US)
wdn: Rinzwind (US/Asia)
hugecooll: HugeCool (US)
Chocobo: Sjotime (US)
Strolie75: Strolie (Asia)
-0mega- : Alpha-0mega- (Asia)
pi_73522287
en ik dan
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:54:40 #85
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73522828
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:38 schreef SuperFruitig het volgende:
en ik dan
Ik kan je tag niet vinden
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:55:43 #86
179075 hugecooll
pi_73522856
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:00 schreef hugecooll het volgende:
Net terug van mijn werk -> spel binnen
pi_73522899
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:55 schreef hugecooll het volgende:
Ook de Deluxe Edition besteld?
Hopelijk wel, want dan past hij wel door de brievenbus.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:07:26 #88
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73523193
quote:

[..]

COOL! Jij heb na mij besteld dus hopelijk is TNT ook bij mij langs geweest
Mocht het niet passen heb ik het morgenvroeg want het postkantoor is in de buurt

edit: Alle deluxe versie die in bij VGP heb besteld hebben in de brievenbus gepost. Het boek is meestal maar de helft van de opening van de brievenbus. Game en muziekCD kunnen er dan nog makkelijk opgelegd worden.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:08:54 #89
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73523240
quote:

[..]

Podver,... dan hoop ik echt op een zaterdag aflevering, want ik was een dag later!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:11:18 #90
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73523314
Ik heb DS Deluxe zelfs op 16/07/2009 besteld en betaald
En ik heb The Last Remnant nog open staan sinds 31/05/2009 zie ik. Hmmm.

Nieuwe banner: http://www.videogamesplus.ca/ Ninja Gaden 2. Tempting
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:19:00 #91
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73523534
Ehhh,... WDN? Of wie het ook was. Pak je bijl maar, want ik ben nu de verpakking aan het openen. Het is een groot pakketje wat niet door de brievenbus kan en het voelt zwaar aan,......

VPG

* Chocobo rent uit dit topic
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:22:36 #92
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73523659
VGP! Chocobo. Dat is echt 1 van de beste on-line gamestores. Nog geen enkele keer problemen gehad met ze. Heb daar zelfs mijn US PS2 gekocht voor de PS2 imports

En ik heb vergeten een DS Char te maken Pokke.
Vertel dadelijk even wat je van het boek vind trouwens!!! Zitten er mappen in van de levels?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:22:56 #93
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73523666
OMFG die editie is moooooooi Hele dikke tin hoes,... artbook and soundtrack apart in de doos Ik ben voorlopig even klaar,..... zo'n zin in dit spel,... vanavond maar proberen
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:29:10 #94
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73523886
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:22 schreef wdn het volgende:
VGP! Chocobo. Dat is echt 1 van de beste on-line gamestores. Nog geen enkele keer problemen gehad met ze. Heb daar zelfs mijn US PS2 gekocht voor de PS2 imports

En ik heb vergeten een DS Char te maken Pokke.
Vertel dadelijk even wat je van het boek vind trouwens!!! Zitten er mappen in van de levels?
Zo waar! Echt een super bedrijf.

Moet me echt inhouden. Ben super enthousiast

Dubbel hardboard hoesje met daarin het spel en de strategy guide. Geen maps voor zover ik kan zien,... wel een 168 pagina tellende strategy guide van alle chapters met tips en tactieken. Ziet er echt mooi uit. Het artboek wat er los bij zit is ook prachtig,.... de soundtrack zit daar weer in. Het staren maakt me al blij,...

Ga hier vanavond zo voor zitten
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:08:40 #95
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_73525068
Dat is beter dan de guide die bij Disgae zat Dat was van dat spul van Brady games: goedkope lijm enzo.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:14:52 #96
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_73525227
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:08 schreef wdn het volgende:
Dat is beter dan de guide die bij Disgae zat Dat was van dat spul van Brady games: goedkope lijm enzo.
Het is echt een pocketguide, met redelijk zwaar vingerafdruk vrij ruw papier. Er in lezen is wat moeilijker als je het boekje niet wilt vouwen! Het artboekje is mooier wat afdrukken betreft, maar wel weer vingerafdruk gevoelig i.v.m. de glans. Ken de Disgaea guide niet maar deze editie vind ik geweldig,... heerlijk compact en strak!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:27:17 #97
273120 -0mega-
Amateur Programmeur
pi_73525548
We need more Asia players

Ik vraag me eigenlijk af waarom US en Asia verschillende servers hebben, want de enige tekst die je hebt zijn die hints en die zijn bij Chinees / Koreaanse versie toch al engels. Zal wel iets met de lag zijn, hoewel ik daar voor 50% niks van merk.

Bleh nu gaat iedereen die nieuw is natuurlijk de amerikaanse versie spelen, verdomde vakantie naar japan ook

p.s: maak een foto van de special edition Die dingen zien er meestal toch net iets anders uit dan op de plaatjes.
pi_73525654
Zo, ik heb hem ook binnen.
Dit wordt genieten vanavond.
pi_73526389
Zo, net de eindbaas van 2-1 verslagen! Waar zal ik nu eens heengaan?
pi_73527411
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:38 schreef SuperFruitig het volgende:
en ik dan
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')