quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:15 schreef wdn het volgende:
Ja en dan ben je gefrustreerd omdat het allemaal wel steeds lukt en je je dan ook nog eens begint af te vragen of je zelf niet gewoon dom bent![]()
Rinzwind. Ik heb beide versiesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:51 schreef Chocobo het volgende:
Ik wil wat PSN tags in de OP zetten. Kan iedereen zijn of haar tag even posten en melden of je de US of Asia versie gamed?
PSN Tag: torn_Mach1na ( US versie)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:51 schreef Chocobo het volgende:
Ik wil wat PSN tags in de OP zetten. Kan iedereen zijn of haar tag even posten en melden of je de US of Asia versie gamed?
gamet*quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:51 schreef Chocobo het volgende:
Ik hoop dat het pakketje door de brievenbus kan.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:00 schreef hugecooll het volgende:
Duidelijke zaak dat het weer zwaar matig is dat ik donderdag->zondag moet werken
Dat pakketje komt natuurlijk weer op een vrijdag, wanneer er niemand thuis is wanneer de postbode komt en het om de één of andere reden niet door de brievenbus past
Ik vind het wel meevallen. Maar ik ben na 12 uur nog niet verder gekomen dat 2-1. Ik grind me suf!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:03 schreef lkb9000 het volgende:
Is dit spel echt zooo moeilijk? Hij lijkt mij erg tof maar als het TE frustrerend is dan ben ik er waarschijnlijk te lui voor
Ik gebruik geen walkthrough. Dat zou echt alle lol uit het spel halen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 07:51 schreef Tumble het volgende:
Voor de mensen die de game al hebben hoe handig is de walkthrough? geeft het alleen info waar je heen moet of ook tips hoe je bepaalde bazen moet verslaan?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 06:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Maar ik ben na 12 uur nog niet verder gekomen dat 2-1. Ik grind me suf!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
Gister weer zo’n episch gevecht meegemaalt in Demon’s Souls. In Wereld 1-1 is er één echt intimiderende vijand. Een zwaar geharnaste ridder met rode ogen. Hij staat aan het einde van een optioneel pad te wachten. Op het pas zie je de bloedvlekken van andere spelers die het hebben geprobeerd, en kun je waarschuwingen lezen als “NOT for beginners” en “Turn Back”.
Ik heb het een keer geprobeerd. Een klap van zijn lans doorbrak mijn verdediging en haalde in een keer 80% van mijn health weg. Daarnaast healed hij de hele tijd. Ik had op fora al wat goedkope trukjes gelezen als misbruik maken van de AI. Door hem mee te lokken naar een lastig te navigeren stukje level waardoor hij in een afgrond stort. Maar daar had ik geen zin in. Ik had teveel respect voor deze ridder. Hij moest dood, maar wel tijdens een eerlijk gevecht.
Gister was het zover. Ik heb mijn karakter aardig geleveled. Naast het verbeteren van Strength (harde klappen), Vitality (meer HP) en Endurance (meer stamina) heb ik ook geïnvesteerd in Dexterity. Dat betekent dat ik zelf zwaar geharnast nog best snel ben. Ook heb ik nu een stalen schild en een lans die flink geupgrade is. Ik ging naar hem toe. Eerst lokte ik hem mee naar een wat meer open stuk level waar ik ruimte heb om te manoeuvreren. Het gevecht begon.
Aangezien ik nu zelf een lans had, kon ik wat meer aftand houden. In plaats van zijn aanvallen te blokkeren ontweek ik ze door naar links te rollen. Na een aanval is zijn linker flank namelijk geopend. Na de rol heb ik nog net genoeg stamina om hem een zware steek met mijn lans te geven. Hoppa! 2/3 van zijn health eraf in één klap. Helaas heb ik nu geen stamina meer. Snel naar achter om die balk op te ladden. Verdorrie, in de tussentijd gaat hij healen waardoor zijn health bar weer bijna vol is. Ik herhaal het een paar keer, en zijn health bar gaat geleidelijk naar beneden, ondanks het healen. Echter, op een gegeven moment houdt dit op. Meer kan ik er niet vanaf snoepen! Ik moet het afmaken. Ik verander mijn taktiek. In plaats van mijn lans equip ik mijn zwaard met 2 handen. Geen schild meer. Als ik niet op tijd wegrol ben ik in één klap dood. Hij thrust, ik ontwijk, voer een zware stekende beweging uit met mijn zwaard en volg het meteen op met een lichte aanval. Geen stamina meer, ik sta naast hem, als hij niet dood is ben ik de lul. Ik kijk en de vijandelijke ridder zakt langzaam door zijn knieën.
Met zwetende handen liet ik mijn personage een victory stance innemen (net als bij WoW heb je verschillende houdingen die je kunt innemen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door -0mega- op 09-10-2009 10:35:59 ]
Dude dit is vetquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
Gister weer zo’n episch gevecht meegemaalt in Demon’s Souls. In Wereld 1-1 is er één echt intimiderende vijand. Een zwaar geharnaste ridder met rode ogen. Hij staat aan het einde van een optioneel pad te wachten. Op het pas zie je de bloedvlekken van andere spelers die het hebben geprobeerd, en kun je waarschuwingen lezen als “NOT for beginners” en “Turn Back”.
Ik heb het een keer geprobeerd. Een klap van zijn lans doorbrak mijn verdediging en haalde in een keer 80% van mijn health weg. Daarnaast healed hij de hele tijd. Ik had op fora al wat goedkope trukjes gelezen als misbruik maken van de AI. Door hem mee te lokken naar een lastig te navigeren stukje level waardoor hij in een afgrond stort. Maar daar had ik geen zin in. Ik had teveel respect voor deze ridder. Hij moest dood, maar wel tijdens een eerlijk gevecht.
Gister was het zover. Ik heb mijn karakter aardig geleveled. Naast het verbeteren van Strength (harde klappen), Vitality (meer HP) en Endurance (meer stamina) heb ik ook geïnvesteerd in Dexterity. Dat betekent dat ik zelf zwaar geharnast nog best snel ben. Ook heb ik nu een stalen schild en een lans die flink geupgrade is. Ik ging naar hem toe. Eerst lokte ik hem mee naar een wat meer open stuk level waar ik ruimte heb om te manoeuvreren. Het gevecht begon.
Aangezien ik nu zelf een lans had, kon ik wat meer aftand houden. In plaats van zijn aanvallen te blokkeren ontweek ik ze door naar links te rollen. Na een aanval is zijn linker flank namelijk geopend. Na de rol heb ik nog net genoeg stamina om hem een zware steek met mijn lans te geven. Hoppa! 2/3 van zijn health eraf in één klap. Helaas heb ik nu geen stamina meer. Snel naar achter om die balk op te ladden. Verdorrie, in de tussentijd gaat hij healen waardoor zijn health bar weer bijna vol is. Ik herhaal het een paar keer, en zijn health bar gaat geleidelijk naar beneden, ondanks het healen. Echter, op een gegeven moment houdt dit op. Meer kan ik er niet vanaf snoepen! Ik moet het afmaken. Ik verander mijn taktiek. In plaats van mijn lans equip ik mijn zwaard met 2 handen. Geen schild meer. Als ik niet op tijd wegrol ben ik in één klap dood. Hij thrust, ik ontwijk, voer een zware stekende beweging uit met mijn zwaard en volg het meteen op met een lichte aanval. Geen stamina meer, ik sta naast hem, als hij niet dood is ben ik de lul. Ik kijk en de vijandelijke ridder zakt langzaam door zijn knieën.
Met zwetende handen liet ik mijn personage een victory stance innemen (net als bij WoW heb je verschillende houdingen die je kunt innemen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door -0mega- op 09-10-2009 13:33:28 ]
Daar kom ik over 2,5 uur achter.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:56 schreef Chocobo het volgende:
Iemand DS al binnen overigens,... vandaag of morgen voor velen. Ik hoop nog op morgen maar ik denk het niet!
____O____quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:12 schreef wdn het volgende:
chocobo:
http://vastgamers.com/scr(...)mons_soul_%20(4).PNG
http://vastgamers.com/scr(...)mons_soul_%20(8).PNG
Net terug van mijn werk -> spel binnenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:00 schreef hugecooll het volgende:
Duidelijke zaak dat het weer zwaar matig is dat ik donderdag->zondag moet werken
Dat pakketje komt natuurlijk weer op een vrijdag, wanneer er niemand thuis is wanneer de postbode komt en het om de één of andere reden niet door de brievenbus past
Ook de Deluxe Edition besteld?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:55 schreef hugecooll het volgende:
Net terug van mijn werk -> spel binnen
COOL! Jij heb na mij besteld dus hopelijk is TNT ook bij mij langs geweestquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Podver,... dan hoop ik echt op een zaterdag aflevering, want ik was een dag later!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zo waar! Echt een super bedrijf.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:22 schreef wdn het volgende:
VGP! Chocobo. Dat is echt 1 van de beste on-line gamestores. Nog geen enkele keer problemen gehad met ze. Heb daar zelfs mijn US PS2 gekocht voor de PS2 imports![]()
En ik heb vergeten een DS Char te makenPokke.
Vertel dadelijk even wat je van het boek vind trouwens!!! Zitten er mappen in van de levels?
Het is echt een pocketguide, met redelijk zwaar vingerafdruk vrij ruw papier. Er in lezen is wat moeilijker als je het boekje niet wilt vouwen! Het artboekje is mooier wat afdrukken betreft, maar wel weer vingerafdruk gevoelig i.v.m. de glans. Ken de Disgaea guide niet maar deze editie vind ik geweldig,... heerlijk compact en strak!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:08 schreef wdn het volgende:
Dat is beter dan de guide die bij Disgae zatDat was van dat spul van Brady games: goedkope lijm enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |