Het wordt steeds ongeloofwaardiger...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Door dit soort uitreikingen neem je toch niemand meer serieus
quote:De prachtige natuur, het vooruitstrevende waterbeheer en de betrokkenheid van de burgers in Vlaardingen bekoorden de jury.
Hey nijns!quote:
Smakelijkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:07 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo maar eens in mijn bento graven.
mogguhquote:
je bent wel een vis liefhebber he?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:07 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo maar eens in mijn bento graven.
quote:
quote:
ja wat is er mis mee?quote:
quote:
Dat dusquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat drink ik alleen als ik ziek bent.
Ik gelukkig ook als ik niet ziek ben...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat drink ik alleen als ik ziek bent.
Dat is dan wel weer sneu... griepje pien of iets anders?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Dat dusIk zit al dagen aan de thee
het heerst, brandx en aarti waren/zijn ook al niet lekker.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Dat dusIk zit al dagen aan de thee
alleen uit beleefdheid.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook als ik niet ziek ben...
Enorm. Ik woon in het verkeerde land.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je bent wel een vis liefhebber he?
[..]
Griepje, I guessquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer sneu... griepje pien of iets anders?
Nou beterschap dan maar...quote:
qua eten ik ook.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Enorm. Ik woon in het verkeerde land.
nijns weet waar ik van hou, wokken.quote:
met wel.o.k loop ik altijd te kloten met die puntjesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:50 schreef wel.o.k het volgende:
nijns weet waar ik van hou, wokken.
en italiaans.
Ik ga wel mee wokken, mn vent gaat met jou pasta etenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
qua eten ik ook.
[..]
nijns weet waar ik van hou, wokken.
en italiaans.
mag jij doen hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
met wel.o.k loop ik altijd te kloten met die puntjesik noem je dus voortaan wokje
Jeeeejquote:
mijn vrouw heeft een drupje italiaans bloed.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga wel mee wokken, mn vent gaat met jou pasta eten![]()
Jf had beter met een italiaanse kunnen hokken
Het liefst eet ik stampotten
Maar eigenlijk eet ik wel alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |