anders is het toch maar pinguin timequote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:53 schreef Pheno het volgende:
ah, het is weer gf xxxxtettime, dan ga ik maar weer
Ik zie geen sextettenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
anders is het toch maar pinguin time
is een gipsplaat ook al gevaarlijk afval ?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb nog steeds tanden in mijn mond![]()
wist je dat gipsplaat tegenwoordig ook gevaarlijk afval is=
stond ik bij de vuilstort om me heen te kijken naar de verborgen camera, bleek het echt waar.
jij hebt een persoonlijke kwartetstopperquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie geen sextettenNiet eens kwartet.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt een persoonlijke kwartetstopper
of anders wel een andere ziektequote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:17 schreef Pheno het volgende:
Ach, je krijgt overal al kanker van. En anders wel een SOA.
denk het ookquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:26 schreef Pheno het volgende:
Yup. Angst regeert. Dus laten we het plebs bang maken voor van alles.
He, met deze post kan ik zo naar BNW.
De rest verzaakt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe ben van de ene naar de andere SC aan het switchen en ik post steeds met jou
Ik beken schuldquote:
Ja, voor mij is het ook wel weer bedtijdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:54 schreef Pheno het volgende:
Ik wil best wel wat tijd in fokzaken steken, maar ik mag niet.
Dus ga ik nu maar naar bed.
quote:
dan heb je een goed excuusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik beken schuld.
Maar dat komt doordat ik weer 8 lijstjes voor de boekentop 100 heb verwerkt, daar gaat gewoon wat tijd in zitten.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:00 schreef DaMart het volgende:
En soms heb je wel hele aparte file-oorzaken. Dit plaatje kreeg ik van een collega:
[ afbeelding ].
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 07-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 094 goldfinger1963
02. 060 Pheno
03. 045 Nijns
04. 037 wel.o.k
05. 031 Ladylike
06. 030 marcb1974
07. 025 MPG
08. 016 OA
09. 015 MaleDuck
10. 011 Fha
11. 007 Aarti
12. 007 DaMart
13. 006 john-frusciante
14. 005 Bengeltje
15. 004 vrolijke-frits
16. 003 Dr_Flash
17. 001 Lenny_Leonard
18. 001 JortK
19. 001 VergaderEend
Reeks-statistieken!
Oh is dat vandaag joh!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 07:24 schreef Pheno het volgende:
File vrije dag
Ik kijk nou uit op een file richting Utrecht, wat juist de aandacht krijgt deze dag
FAAL!
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:00 schreef DaMart het volgende:
En soms heb je wel hele aparte file-oorzaken. Dit plaatje kreeg ik van een collega:
[ afbeelding ].
Windows doet altijd alsof.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 07:44 schreef wel.o.k het volgende:
ik kon echt gewoon doorrijden, en de accu van mijn navigatie is nu nog steeds 100%
opeens besluit dat ding het toch te gaan te doen.
er staat dan ook windows ce op.......
Kijk, je kan toch wat met apparatenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 07:44 schreef wel.o.k het volgende:
ik kon echt gewoon doorrijden, en de accu van mijn navigatie is nu nog steeds 100%
opeens besluit dat ding het toch te gaan te doen.
er staat dan ook windows ce op.......
Heyquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hey![]()
jij ben lekker op tijd vandaag
Hier ook al, staat ie ook in de file?quote:
Hij doet carpoolen, zn buddy is naar de dokter dus hij komt ook laterquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier ook al, staat ie ook in de file?
Dan houdt zich zeker bezig met de assistente of niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij doet carpoolen, zn buddy is naar de dokter dus hij komt ook later
heb hem eerst stuk gemaakt, toen hersteld wat ik stuk gemaakt had en nu doet hij het opeens.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kijk, je kan toch wat met apparaten
hij wacht thuis denk ikquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan houdt zich zeker bezig met de assistente of niet?
Mogguh wel.o.kquote:
jaja, dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij wacht thuis denk ik
[..]
Mogguh wel.o.k
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:48 schreef wel.o.k het volgende:
de zon schijnt hier en ik heb druk.
storings dienst.
dus telefoonmiep, doorgeef luik en privetechneut![]()
ik kan thuis geen pdf's openen op de prive pc, kunnen jullie onderzoeken wat dat kan zijn
quote:[...]
Vlaardingen is uitgeroepen tot de Groenste Stad.
[...]
Door dit soort uitreikingen neem je toch niemand meer serieusquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:56 schreef OA het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_stad__.html?p=27,1
[..]
Het wordt steeds ongeloofwaardiger...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Door dit soort uitreikingen neem je toch niemand meer serieus
quote:De prachtige natuur, het vooruitstrevende waterbeheer en de betrokkenheid van de burgers in Vlaardingen bekoorden de jury.
Hey nijns!quote:
Smakelijkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:07 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo maar eens in mijn bento graven.
mogguhquote:
je bent wel een vis liefhebber he?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:07 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo maar eens in mijn bento graven.
quote:
quote:
ja wat is er mis mee?quote:
quote:
Dat dusquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat drink ik alleen als ik ziek bent.
Ik gelukkig ook als ik niet ziek ben...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat drink ik alleen als ik ziek bent.
Dat is dan wel weer sneu... griepje pien of iets anders?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Dat dusIk zit al dagen aan de thee
het heerst, brandx en aarti waren/zijn ook al niet lekker.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Dat dusIk zit al dagen aan de thee
alleen uit beleefdheid.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook als ik niet ziek ben...
Enorm. Ik woon in het verkeerde land.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je bent wel een vis liefhebber he?
[..]
Griepje, I guessquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer sneu... griepje pien of iets anders?
Nou beterschap dan maar...quote:
qua eten ik ook.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Enorm. Ik woon in het verkeerde land.
nijns weet waar ik van hou, wokken.quote:
met wel.o.k loop ik altijd te kloten met die puntjesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:50 schreef wel.o.k het volgende:
nijns weet waar ik van hou, wokken.
en italiaans.
Ik ga wel mee wokken, mn vent gaat met jou pasta etenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
qua eten ik ook.
[..]
nijns weet waar ik van hou, wokken.
en italiaans.
mag jij doen hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
met wel.o.k loop ik altijd te kloten met die puntjesik noem je dus voortaan wokje
Jeeeejquote:
mijn vrouw heeft een drupje italiaans bloed.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga wel mee wokken, mn vent gaat met jou pasta eten![]()
Jf had beter met een italiaanse kunnen hokken
Het liefst eet ik stampotten
Maar eigenlijk eet ik wel alles
Berlusconi vind dat ook absurd!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn vrouw heeft een drupje italiaans bloed.
maar dat is al zo verdund met duits en hollands bloed dat ik dat niet meer terug zie in de kookkunsten.
en een italiaanse blonde komt ook niet echt veel voor.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mag jij doen hoor![]()
wk kan ook, doet jf
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jeeeej
Trakteer je nou op taart?
en dan? heb je al wat anders?quote:
ik denk van wel, bij bepaalde personen in het gezichtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]
Wat denk je zelf?
Nee nog niet, maar als ik straks fulltime de tijd daarvoor heb, denk ik echt dat ik zo wat anders hebquote:
Goed ideequote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik denk van wel, bij bepaalde personen in het gezicht
Alstuquote:
Ja, wie er ook in jouw plaats komt, het uitzicht zal er voor hun niet op vooruit gaanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:06 schreef Nijns het volgende:
Vandaag gaat iedereen opeens zeggen dat het zo jammer is dat ik weg ga
Nou succes met zoeken dan hequote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:09 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar als ik straks fulltime de tijd daarvoor heb, denk ik echt dat ik zo wat anders hebeerst maar even bijkomen bij paps en mams
[..]
Goed ideenee, ik geef er geen cent aan uit
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:09 schreef MaleDuck het volgende:
Ja, wie er ook in jouw plaats komt, het uitzicht zal er voor hun niet op vooruit gaan
Dankje, zal wel goedkomenquote:
Geef ik je een compliment in het kader van 'schoonheid' zeg je weer dat ik het niet kan weten... kom dan maar op met die fotoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:15 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
daar weet je helemaal niets van
[..]
Dankje, zal wel goedkomen
Gewoon keihard antwoorden: nou dan vindt toch 1 iemand het jammer he...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:06 schreef Nijns het volgende:
Vandaag gaat iedereen opeens zeggen dat het zo jammer is dat ik weg ga
Cool, mag ik de rondebordjes dragen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:19 schreef JortK het volgende:
Ik ga straks iemand een stomp op zijn neus geven.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geef ik je een compliment in het kader van 'schoonheid' zeg je weer dat ik het niet kan weten... kom dan maar op met die foto
Hadden ze eerder moeten bedenkenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewoon keihard antwoorden: nou dan vindt toch 1 iemand het jammer he...
wat willen ze doen? je ontslaan?
Wie en waarom?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:19 schreef JortK het volgende:
Ik ga straks iemand een stomp op zijn neus geven.
hey schatjuhquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:25 schreef Frutsel het volgende:
mogguh![]()
![]()
* Frutsel een verse pot koffie in de KSC zet
Mogguh Gee-efjequote:
Is er ook thee?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:25 schreef Frutsel het volgende:
mogguh![]()
![]()
* Frutsel een verse pot koffie in de KSC zet
nijnsquote:
Oehquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Cool, mag ik de rondebordjes dragen?
In bikini uiteraard
Omdat er hier een paar incompetente mongolen rondlopen die het nog voor het zeggen gaan krijgen ook.quote:
Is dat niet zo in ieder bedrijf?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Oeh
[..]
Omdat er hier een paar incompetente mongolen rondlopen die het nog voor het zeggen gaan krijgen ook.
Is dit crew bashing?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:43 schreef JortK het volgende:
Omdat er hier een paar incompetente mongolen rondlopen die het nog voor het zeggen gaan krijgen ook.
Hai!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nijnsje leert maar om koffie te drinken
OMG, dat is precies hoe het hier gaat nu. Ben blij dat ik weg gaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:43 schreef JortK het volgende:
Stom hè? De mensen met het hoogste bla-bla-gehalte, krijgen het altijd voor het zeggenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is dat niet zo in ieder bedrijf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |