Denk je dat ik als nederlandse emigrant iets kom halen uit of iets kom brengen in Denemarken ?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:27 schreef ethiraseth het volgende:
Ga jij dan eens even snel weg uit Denemarken. Je bent tenslotte volgens je eigen woorden niet meer dan een asociale immigrant die weigert in te burgeren. hup, weg daar en terug naar Nederland.
Of wacht, je verhaal gaat natuurlijk alleen op voor moslims en ander volk wat je niet mag, want jijzelf bent een toonbeeld van integratie.
Volgens mij zorgen Nederlanders internationaal niet structureel voor problemen.De issues lekker blijven wegzetten als incidenten en mensen die er iets over roepen weg blijven zetten als racisten, wat een naïviteit...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:27 schreef ethiraseth het volgende:
Ga jij dan eens even snel weg uit Denemarken. Je bent tenslotte volgens je eigen woorden niet meer dan een asociale immigrant die weigert in te burgeren. hup, weg daar en terug naar Nederland.
Of wacht, je verhaal gaat natuurlijk alleen op voor moslims en ander volk wat je niet mag, want jijzelf bent een toonbeeld van integratie.
tja, dat heeft DE moslim vooral aan zichzelf te danken hoor. Want als puntje bij paaltje komt kiest DE moslim enkel en alleen voor ZIJN broeders. Of die nu crimineel is of niet...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:04 schreef Iblis het volgende:
De moslim in Frankrijk? Die houding van die voetbalclub is m.i. belachelijk, maar jouw topictitel is natuurlijk evenzeer belachelijk.
Er staat nog steeds "de moslim" i.p.v. "Een team van Créteil Bébel".quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:30 schreef Mwanatabu het volgende:
a) TT aangepast
Blijkbaar gaan moslims en homo's daar normaal gesproken prima met elkaar om.quote:De openlijke homoseksuele burgemeester van Parijs, Bertrand Delanoë, de Franse voetbalbond en staatssecretaris Rama Yade van Sport hebben verbijsterd gereageerd op het nieuws.
quote:Violent attacks at the 2009 Outgames
The World Outgames, an LGBT sporting event, was the target of a bombing this week.
A member of the Seattle Frontrunners was injured from shrapnel when an explosive device was thrown onto the track during competition at the World Outgames in Copenhagen.
Dean Koga's right hand was injured and he required stitches after the bomb, believed to be a small incindinary device, exploded right before the start of the men's 4x200 relay at Osterbro Stadium, according to eyewitness reports.
Copenhagen police were criticized by participants for their slow response time - they took 30 minutes to arrive on the scene. Eventually they apprehended one suspect and are looking for another.
Danish police arrested a 31-year-old man caught after tossing the third bomb and charged him with a hate crime, according to Danish media. The suspect was carrying a backpack containing another half-dozen or so bombs, Koga said he was told by the police. The devices that exploded on the track were described as being powerful, about 9 inches in length, with a blue plastic covering and a fuse that was burning after it landed.
Participants and attendees were understandably shocked and frightened by the attack, but the games went on and Koga was back on the track the next day.
This follows another incident earlier in the week when three Outgames attendees were attacked by two men shouting "homo pig."
This violence is a reminder that even a relatively mainstream event like the Outgames is not just a chance for queer folk to have some fun together. It's still a political statement in a world where our communities are faced with such an intense amount of hate.
Heb jij dat gelezen ja?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:42 schreef bendk het volgende:
Alles valt te relativeren, een slinkse methode overigens, maar dit is het zichtbare topje van een cultuur ijsberg.
Las gisteren dat de oudere moslim vrouw in nederland opgehaald wordt met een eigen moslim vervoersbusje, reden is dat ze geen klok kunnen kijken, na 30 à 40 jaar integratie...
Dat was geen Deen maar een moslim !quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:39 schreef Monolith het volgende:
Moslims vallen nog wel mee, Denen daarentegen.![]()
[..]
Dat is het probleem met zwart/wit-denken: het is onzin. 'De moslim' bestaat niet. Aan de andere kant heb je wel pissige moslims die het gejank en de stigmatisatie van bepaalde lieden meer dan zat zijn en dus in het harnas worden gejaagd.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:22 schreef misteriks het volgende:
[..]
tja, dat heeft DE moslim vooral aan zichzelf te danken hoor.
Voortbouwende op bovenstaande is dit dus onzin gebaseerd op onzin.quote:Want als puntje bij paaltje komt kiest DE moslim enkel en alleen voor ZIJN broeders. Of die nu crimineel is of niet...
Schrikken niet nee, de gemiddelde mens is immers te dom (lees: menselijk) om niet emotioneel te worden.quote:Moet je ook niet schrikken dat vele autochtonen nu DE moslims op 1 hoopje gooien.
Is geen feit. 'Ze' is een generalisatie die niet klopt. Het probleem is veel complexer en veelzijdiger.quote:Feit is wel dat na jaren van knuffelen en budgetten elk weldenkend mens beseft dat ZE niet willen integreren en westerse waarden ondergeschik vinden.
Ja, laten we onze eigen normen en waarden door de WC spoelen door onze eigen normen en waarden op te dringen. Als je niet snapt dat dat in contrast staat met 'onze' normen en waarden snap je ze niet.quote:TIjd om het beleid daar aan aan te passen en onze waarden OP TE DRINGEN
Ik vind dat we de Islamitische klok moeten verbieden, dat motiveert pas echt om een Nederlandse klok te begrijpen. Nu gaat het nog omonschuldige klokken, maar zometeen kunnen ze al niet eens meer Westerse videorecorders instellen. We moeten ingrijpen voordat het te laat is.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:42 schreef bendk het volgende:
Alles valt te relativeren, een slinkse methode overigens, maar dit is het zichtbare topje van een cultuur ijsberg.
Las gisteren dat de oudere moslim vrouw in nederland opgehaald wordt met een eigen moslim vervoersbusje, reden is dat ze geen klok kunnen kijken, na 30 à 40 jaar integratie...
Het was een Deen, die was toevallig ook moslim. Nou kunnen we natuurlijk Nieuw Politiek Correct zijn en het moslim-zijn van de man als reden opgeven voor zijn daad. Je mag het namelijk niet zeggen van de Nieuw Politiek-Correcte Elite, maar we weten allemaal wel dat Denen niet deugen.quote:
Ik ben 23 jaar, universiteitsstudent, honderd procent Nederlands en ik kan geen analoge klokken aflezen. Wat nu?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:42 schreef bendk het volgende:
Je hebt chronomentrofobie of bent opzettelijk onwetend.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:31 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Ik ben 23 jaar, universiteitsstudent, honderd procent Nederlands en ik kan geen analoge klokken aflezen. Wat nu?
Of blind.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:15 schreef waht het volgende:
[..]
Je hebt chronomentrofobie of bent opzettelijk onwetend.
Weet je wat ik denk? Dat dat kleine groepje wat het hier voor de rest verpest, een voetbalelftal in Frankrijk is begonnen!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:30 schreef Mwanatabu het volgende:
a) TT aangepast
b) één elftal staat model voor alle Franse moslims?
c) glashard bewijs?
d) hoop dat ze een boete krijgen, dat homofobe elftal
Als jij er niet mee om kan gaan dat wij in een vrij land leven, moet je misschien zelf oprotten?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:30 schreef Pwntje het volgende:
Zoals ik lees wil en moslim zijn eigen cultuur in een ander land?
mijn meining:
geld ook hier in nederland,
ze komen HIER heen, ze willen HIER wonen, dus MOETEN ze zich AANPASSEN aan
ONS wij NIET aan HUN.
ze moeten nederlands leren.
kunnen ze dat niet? (ik KAN niet ligt op kerkhof en ik WIL niet ligt ernaast)
hoofddoeken. klinkt misschien rasistisch. maar af die doek. we wonen hier in nederland wij zijn een cristelijk land. volg dat geloof in DIT land of ga gewoon weer weg.
ze komen hier en dan ook nog bepalen over het geloof?geen wonder dat veel mensen een hekel aan buitenlanders hebben. ik heb geen hekel aan buitenlanders. ik ken iemand die spreekt gewoon ABN en heeft zich aangepast. die mensen nou petje af hoor.
zelf ben ik ook een halfe buitenlander. Braziliaan en nederlands (pa en ma)
ik zie er ook uit als een buiten lander. maar ik kan nederlands gewoon netjes spreken en noem maar op.
Je hebt een typfout gemaakt: in plaats van fok.nl wilde je eigenlijk naar telegraaf.nlquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:30 schreef Pwntje het volgende:
mijn meining:
ONS wij NIET aan HUN.
hoofddoeken. klinkt misschien rasistisch. maar af die doek. we wonen hier in nederland wij zijn een cristelijk land. volg dat geloof in DIT land of ga gewoon weer weg.
ze komen hier en dan ook nog bepalen over het geloof?geen wonder dat veel mensen een hekel aan buitenlanders hebben. ik heb geen hekel aan buitenlanders. ik ken iemand die spreekt gewoon ABN en heeft zich aangepast. die mensen nou petje af hoor.
ik zie er ook uit als een buiten lander. maar ik kan nederlands gewoon netjes spreken en noem maar op.
Allerminst. Nederland is net zo christelijk als dat het moslim is. Net zo atheïstisch als dat het joods is.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:30 schreef Pwntje het volgende:
we wonen hier in nederland wij zijn een cristelijk land.
Het vetgedrukte stukje uit je post staat nogal lullig bij de rest van je VMBO-gestamelquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:30 schreef Pwntje het volgende:
mijn meining:
ONS wij NIET aan HUN.
ik zie er ook uit als een buiten lander. maar ik kan gewoon netjes nederlands spreken en noem maar op.
nee ik ben niet rasistisch veelen anderen wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:34 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als jij er niet mee om kan gaan dat wij in een vrij land leven, moet je misschien zelf oprotten?
moet je misschien gaan vertellen aan je broeders die in BE nog altijd aan het janken zijn nav het hoofddoekenverbodquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:34 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als jij er niet mee om kan gaan dat wij in een vrij land leven, moet je misschien zelf oprotten?
nee niet puur.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:36 schreef waht het volgende:
[..]
Allerminst. Nederland is net zo christelijk als dat het moslim is. Net zo atheïstisch als dat het joods is.
Nu, als je het hebt over bepaalde historie die ten grondslag ligt aan de huidige normen en waarden zijn wij misschien 'meer' joods-christelijk dan iets anders, maar een puur christelijk natie zijn wij niet.
Jij-bakquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:38 schreef misteriks het volgende:
[..]
moet je misschien gaan vertellen aan je broeders die in BE nog altijd aan het janken zijn nav het hoofddoekenverbod
Dat ben ik als rasechte Nederlander toch echt niet van plan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:30 schreef Pwntje het volgende:
nee er zijn ook mensen die neit geloofen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat ben ik als rasechte Nederlander toch echt niet van plan.
alvast is onze historie doordrenkt met christendom en zijn onze waarden erop gebaseerd. Dat kan je van de Islam niet zeggen, sterker nog, de Koran staat haaks op de algemeen aanvaarde westerse waarden. Het is mijn recht deze waarden te koesteren en de bedreiging daarop kenbaar te maken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:36 schreef waht het volgende:
[..]
Allerminst. Nederland is net zo christelijk als dat het moslim is. Net zo atheïstisch als dat het joods is.
Nu, als je het hebt over bepaalde historie die ten grondslag ligt aan de huidige normen en waarden zijn wij misschien 'meer' joods-christelijk dan iets anders, maar een puur christelijk natie zijn wij niet.
Aangezien ik niet geloof en ik een element ben van de verzameling wij, is er niet zoiets als ons geloof.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:44 schreef Pwntje het volgende:
[..]
nee er zijn ook mensen die neit geloofen.
maar als je gelooft en je komt hier dan geloof je ons geloof. als je dat niet wil daar is de gat van de deur.
ons wij nederlanders. als wij allemaal zouden geloofen dan was ons geloof cristen dom waar of niet?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Aangezien ik niet geloof en ik een element ben van de verzameling wij, is er niet zoiets als ons geloof.
Zo werkt het hier niet. Misschien moet jij zelf nog even inburgeren?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:44 schreef Pwntje het volgende:
maar als je gelooft en je komt hier dan geloof je ons geloof. als je dat niet wil daar is de gat van de deur.
tis mijn mening tis toch een vrijland? en ik ben dat alang. ik gedraag me netjes .steel niet. sta op als een oudere vrouw moet zitten. ik kan ABN praaten. dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:48 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Zo werkt het hier niet. Misschien moet jij zelf nog even inburgeren?
Multiple-choicevragen, daar ben ik dol op! Het goede antwoord is niet waar!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:48 schreef Pwntje het volgende:
[..]
ons wij nederlanders. als wij allemaal zouden geloofen dan was ons geloof cristen dom waar of niet?
ach je snapt me wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Multiple-choicevragen, daar ben ik dol op! Het goede antwoord is niet waar!
Wat nou wij mattie? Wij zijn gewoon mooi blank, dus daar hoor jij niet bij.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:48 schreef Pwntje het volgende:
[..]
ons wij nederlanders. als wij allemaal zouden geloofen dan was ons geloof cristen dom waar of niet?
ik ben ook blank haha allen kehb zwart haar daarom zei ik ik lijk er ene beetje op.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:55 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Wat nou wij mattie? Wij zijn gewoon mooi blank, dus daar hoor jij niet bij.
Ja, nou, toch ben ik nog niet overtuigd... post eens een foto ofzo?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:58 schreef Pwntje het volgende:
[..]
ik ben ook blank haha allen kehb zwart haar daarom zei ik ik lijk er ene beetje op.
Jouw mening verschilt in principe weinig van een mening dat de sharia ingevoerd moet worden. De realiteit in Nederland is dat wij vrijheid van godsdienst hebben.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:49 schreef Pwntje het volgende:
[..]
tis mijn mening tis toch een vrijland? en ik ben dat alang. ik gedraag me netjes .steel niet. sta op als een oudere vrouw moet zitten.
quote:ik kan ABN praaten. dus.
Het gaat jou niks aan hoe een ander zijn geloof invult.quote:en nee zo werkt het niet. dat snap ik. maar dan moeten ze zich er ook na gedragen hun geloof. en niet alles overslaan. behalve de Ramadan.en een hoofdoek doe maar af.
![]()
Te dom voor woorden.quote:of belasting zoals geertwilders zei![]()
Dat zijn ongewenste zaken, die helaas in iedere samenleving voorkomen. Wat wil jij nou zeggen daarmee?quote:ik las toevallig in de krant: kind in elkaar getrapt door 3 marokkanen.
en gehoord opschool een meisje verkracht door marokkanen.
Het mag ook niet van de wet. Jouw punt?quote:
Onzin. Dat is geen argument.quote:en dan kan je zo wel zeggen dat nederlanders dat ook doen. ja tis toch ook NEDERLAND met NEDERLANDERS en cristlijk geloof. als wij dat aan de laars lappen dat kan tis ons land.
Daar heb jij niets mee te maken. Wij leven in een democratische rechtsstaat waar er een vrijheid van Godsdienst geldt, iedereen mag geloven wat hij wil en hoe hij het wil.quote:als anderen hier komen EISEN dat er een ander geloof in komt en het vervolgens niet opvolgen
Generalisatie + stropopredenering.quote:en een beetje wijfen gaan verkrachten .
Alleen als jij ook moet oprotten als je een misdaad begaat.quote:oprotten
En daar ga je de fout in. WIJ zijn alle mensen die zich fatsoenlijk (define: zich aan de wet houden, werken voor ons geld en anderen niet te veel opdringen). gedragen. Helaas probeert een bepaalde groep marokkanen en antillianen ons ervan te overtuigen dat het toch echt aan afkomst ligt....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:55 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Wat nou wij mattie? Wij zijn gewoon mooi blank, dus daar hoor jij niet bij.
Dat is omdat jij dat wil geloven.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:10 schreef Spanky78 het volgende:
Helaas probeert een bepaalde groep marokkanen en antillianen ons ervan te overtuigen dat het toch echt aan afkomst ligt....
Respect voor je mening krijg je pas als anderen vindten dat je dat verdient. Het dogma dat alles respect verdient is wat mij betreft bullshit.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:08 schreef Pwntje het volgende:
maar kheb genoeg verteld van mijn mening. ik ga maar weeren ik reageer nergens meer op dus type maar wat je wil tis mijn mening die hoor je te respecteeren toch? nou sucsses verder
![]()
Ontken het maar eens. Google anders even criminaliteitscijfers bij marokkanen en antillianen, dan weet je wel wat ik bedoel...Heeft met feiten te maken, niets met geloof.quote:
Ja kut man, nu weet ik het helemaal niet meer. Hoor ik nou niet bij jullie, of jij niet bij ons?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:10 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
En daar ga je de fout in. WIJ zijn alle mensen die zich fatsoenlijk (define: zich aan de wet houden, werken voor ons geld en anderen niet te veel opdringen). gedragen. Helaas probeert een bepaalde groep marokkanen en antillianen ons ervan te overtuigen dat het toch echt aan afkomst ligt....
Dat dacht ik al...je weet zelf het beste waar jij bij wilt horen. Accepteer daar de gevolgen van.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:14 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Ja kut man, nu weet ik het helemaal niet meer. Hoor ik nou niet bij jullie, of jij niet bij ons?
Als jij actief naar criminaliteitscijfers gaat zoeken, bevestig je mijn post. Zoeken naar waar het mis gaat om je eigen overtuiging kracht bij te zetten, is het zoeken naar een bevestiging van jouw eigen standpunt. Je kan ook de zaken in context bekijken en constateren dat de meerderheid van die mensen zich niet inlaten met criminaliteit. Hoe kan het dan nog steeds (alleen maar) aan de afkomst liggen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:14 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ontken het maar eens. Google anders even criminaliteitscijfers bij marokkanen en antillianen, dan weet je wel wat ik bedoel...Heeft met feiten te maken, niets met geloof.
Alleen als het niet misplaatst is.quote:Verder is sarcasme een groot goed.
Als je goed leest dan heb ik dan ook gepost dat er een groep is die ons ervan lijkt te willen overtuigen dat het wel aan hun afkomst. (In plaats van iets anders). Overigens laten in de groepen die ik noem zeer grote groepen zich WEL in met criminaliteit, significant meer dan anders. Er is dus een correlatie, het debat gaat over een oorzakelijk verband. Ik denk dat cultuur wel degelijk een rol speelt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:16 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als jij actief naar criminaliteitscijfers gaat zoeken, bevestig je mijn post. Zoeken naar waar het mis gaat om je eigen overtuiging kracht bij te zetten, is het zoeken naar een bevestiging van jouw eigen standpunt. Je kan ook de zaken in context bekijken en constateren dat de meerderheid van die mensen zich niet inlaten met criminaliteit. Hoe kan het dan nog steeds (alleen maar) aan de afkomst liggen?
[..]
Alleen als het niet misplaatst is.
En ik zeg vervolgens dat het zo lijkt, omdat dat jij dat zo wil hebben. Jij laat je overtuigen door de groep die het niet goed doet in plaats van door de groep die het wel goed doet (of beide).quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:22 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Als je goed leest dan heb ik dan ook gepost dat er een groep is die ons ervan lijkt te willen overtuigen dat het wel aan hun afkomst. (In plaats van iets anders).
Ik zeg ook niet dat het geen rol speelt, ik vind het van een tunnelvisie getuigen als je alleen maar dat ziet en benadrukt.quote:Overigens laten in de groepen die ik noem zeer grote groepen zich WEL in met criminaliteit, significant meer dan anders. Er is dus een correlatie, het debat gaat over een oorzakelijk verband. Ik denk dat cultuur wel degelijk een rol speelt.
Maar dan moet je wel naar alle feiten kijken.quote:De feiten zijn zeker wel aanwezig. En je kunt wel zeggen dat zoeken naar dit soort cijfers zelfbevestiging is, maar zoeken hiernaar is wel de manier om met feiten de boel te onderbouwen of niet. Je kunt natuurlijk ook zonder onderbouwing argumenten spuien, is dat wat je wilt?
Geert Wilders is het niet met je eens.quote:
Volgens mij snap jij niet echt wat bewijs is.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:25 schreef bendk het volgende:
Een fraai staaltje van moslims die beslist een eigen cultuur willen hebben in hun woonland.
Voor mij een glashard bewijs dat integratie, wat dat dan ook mag zijn, als mogelijkheid om te gezamenlijk te kunnen leven niet bestaat.
http://www.telegraaf.nl/b(...)elftal__.html?p=12,2
Een onoplosbaar probleem.
Zo...ben weer terug op het forum. Had even zin in een lekker vers stukje vlees. Dus even in het Deense bos geweest en een mooi Bambi afgeschoten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het was een Deen, die was toevallig ook moslim. Nou kunnen we natuurlijk Nieuw Politiek Correct zijn en het moslim-zijn van de man als reden opgeven voor zijn daad. Je mag het namelijk niet zeggen van de Nieuw Politiek-Correcte Elite, maar we weten allemaal wel dat Denen niet deugen.
Nee hoor, ik heb je zojuist een voorbeeld gegeven van een homofobe Deen. volgens jouw logica is dat dan het onomstotelijke bewijs dat Denen niet deugen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:03 schreef bendk het volgende:
[..]
Zo...ben weer terug op het forum. Had even zin in een lekker vers stukje vlees. Dus even in het Deense bos geweest en een mooi Bambi afgeschoten.
Die Denen deugen wel degelijk met hun gastvrije bossen...
(achtung....das ist auch verboten in holland)
Als afkomst van belang is geweest dan betekent het dat het bij de geboorte van mensen al misgaat. Dat is dus niet zo.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:22 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Als je goed leest dan heb ik dan ook gepost dat er een groep is die ons ervan lijkt te willen overtuigen dat het wel aan hun afkomst. (In plaats van iets anders). Overigens laten in de groepen die ik noem zeer grote groepen zich WEL in met criminaliteit, significant meer dan anders. Er is dus een correlatie, het debat gaat over een oorzakelijk verband. Ik denk dat cultuur wel degelijk een rol speelt.
De feiten zijn zeker wel aanwezig. En je kunt wel zeggen dat zoeken naar dit soort cijfers zelfbevestiging is, maar zoeken hiernaar is wel de manier om met feiten de boel te onderbouwen of niet. Je kunt natuurlijk ook zonder onderbouwing argumenten spuien, is dat wat je wilt?
Cultuur in land A is niet gelijk aan die in land B. In Marokko werkt het beter omdat bepaalde onderdelen prima passen. Zo is het daar geaccepteerd om andermans kinderen op hun sodemieter te geven. In Nederland werkt dit niet. Behoorlijk context gevoelig dus, cultuur.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als afkomst van belang is geweest dan betekent het dat het bij de geboorte van mensen al misgaat. Dat is dus niet zo.
Als het aan de cultuur had gelegen dan zou het in Marokko dus normaal zijn om crimineel te zijn. Dat is ook niet zo.
Het gedrag dat zo problematisch is is gewoon ordinair aso-gedrag dat voorkomt onder het "Tokkie"-gedeelte van de bevolking. En dat er precentueel meer moslimtokkies zijn klopt. Maar dat is verklaarbaar door het bagger-beleid uit het verleden.
hollandse nekklets...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb je zojuist een voorbeeld gegeven van een homofobe Deen. volgens jouw logica is dat dan het onomstotelijke bewijs dat Denen niet deugen.
predicatenlogica is niet echt een Nederlandse uitvinding.quote:
buk eens...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:56 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Bendk... van die one-issue TS'jes zijn nog moeilijker serieus te nemen dan van die one-issue politici.
Gewoon blijven schieten met hagel jongen. Ooit zul je iets zinnigs raken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |