Dat is omdat jij dat wil geloven.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:10 schreef Spanky78 het volgende:
Helaas probeert een bepaalde groep marokkanen en antillianen ons ervan te overtuigen dat het toch echt aan afkomst ligt....
Respect voor je mening krijg je pas als anderen vindten dat je dat verdient. Het dogma dat alles respect verdient is wat mij betreft bullshit.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:08 schreef Pwntje het volgende:
maar kheb genoeg verteld van mijn mening. ik ga maar weeren ik reageer nergens meer op dus type maar wat je wil tis mijn mening die hoor je te respecteeren toch? nou sucsses verder
![]()
Ontken het maar eens. Google anders even criminaliteitscijfers bij marokkanen en antillianen, dan weet je wel wat ik bedoel...Heeft met feiten te maken, niets met geloof.quote:
Ja kut man, nu weet ik het helemaal niet meer. Hoor ik nou niet bij jullie, of jij niet bij ons?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:10 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
En daar ga je de fout in. WIJ zijn alle mensen die zich fatsoenlijk (define: zich aan de wet houden, werken voor ons geld en anderen niet te veel opdringen). gedragen. Helaas probeert een bepaalde groep marokkanen en antillianen ons ervan te overtuigen dat het toch echt aan afkomst ligt....
Dat dacht ik al...je weet zelf het beste waar jij bij wilt horen. Accepteer daar de gevolgen van.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:14 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Ja kut man, nu weet ik het helemaal niet meer. Hoor ik nou niet bij jullie, of jij niet bij ons?
Als jij actief naar criminaliteitscijfers gaat zoeken, bevestig je mijn post. Zoeken naar waar het mis gaat om je eigen overtuiging kracht bij te zetten, is het zoeken naar een bevestiging van jouw eigen standpunt. Je kan ook de zaken in context bekijken en constateren dat de meerderheid van die mensen zich niet inlaten met criminaliteit. Hoe kan het dan nog steeds (alleen maar) aan de afkomst liggen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:14 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ontken het maar eens. Google anders even criminaliteitscijfers bij marokkanen en antillianen, dan weet je wel wat ik bedoel...Heeft met feiten te maken, niets met geloof.
Alleen als het niet misplaatst is.quote:Verder is sarcasme een groot goed.
Als je goed leest dan heb ik dan ook gepost dat er een groep is die ons ervan lijkt te willen overtuigen dat het wel aan hun afkomst. (In plaats van iets anders). Overigens laten in de groepen die ik noem zeer grote groepen zich WEL in met criminaliteit, significant meer dan anders. Er is dus een correlatie, het debat gaat over een oorzakelijk verband. Ik denk dat cultuur wel degelijk een rol speelt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:16 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als jij actief naar criminaliteitscijfers gaat zoeken, bevestig je mijn post. Zoeken naar waar het mis gaat om je eigen overtuiging kracht bij te zetten, is het zoeken naar een bevestiging van jouw eigen standpunt. Je kan ook de zaken in context bekijken en constateren dat de meerderheid van die mensen zich niet inlaten met criminaliteit. Hoe kan het dan nog steeds (alleen maar) aan de afkomst liggen?
[..]
Alleen als het niet misplaatst is.
En ik zeg vervolgens dat het zo lijkt, omdat dat jij dat zo wil hebben. Jij laat je overtuigen door de groep die het niet goed doet in plaats van door de groep die het wel goed doet (of beide).quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:22 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Als je goed leest dan heb ik dan ook gepost dat er een groep is die ons ervan lijkt te willen overtuigen dat het wel aan hun afkomst. (In plaats van iets anders).
Ik zeg ook niet dat het geen rol speelt, ik vind het van een tunnelvisie getuigen als je alleen maar dat ziet en benadrukt.quote:Overigens laten in de groepen die ik noem zeer grote groepen zich WEL in met criminaliteit, significant meer dan anders. Er is dus een correlatie, het debat gaat over een oorzakelijk verband. Ik denk dat cultuur wel degelijk een rol speelt.
Maar dan moet je wel naar alle feiten kijken.quote:De feiten zijn zeker wel aanwezig. En je kunt wel zeggen dat zoeken naar dit soort cijfers zelfbevestiging is, maar zoeken hiernaar is wel de manier om met feiten de boel te onderbouwen of niet. Je kunt natuurlijk ook zonder onderbouwing argumenten spuien, is dat wat je wilt?
Geert Wilders is het niet met je eens.quote:
Volgens mij snap jij niet echt wat bewijs is.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:25 schreef bendk het volgende:
Een fraai staaltje van moslims die beslist een eigen cultuur willen hebben in hun woonland.
Voor mij een glashard bewijs dat integratie, wat dat dan ook mag zijn, als mogelijkheid om te gezamenlijk te kunnen leven niet bestaat.
http://www.telegraaf.nl/b(...)elftal__.html?p=12,2
Een onoplosbaar probleem.
Zo...ben weer terug op het forum. Had even zin in een lekker vers stukje vlees. Dus even in het Deense bos geweest en een mooi Bambi afgeschoten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het was een Deen, die was toevallig ook moslim. Nou kunnen we natuurlijk Nieuw Politiek Correct zijn en het moslim-zijn van de man als reden opgeven voor zijn daad. Je mag het namelijk niet zeggen van de Nieuw Politiek-Correcte Elite, maar we weten allemaal wel dat Denen niet deugen.
Nee hoor, ik heb je zojuist een voorbeeld gegeven van een homofobe Deen. volgens jouw logica is dat dan het onomstotelijke bewijs dat Denen niet deugen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:03 schreef bendk het volgende:
[..]
Zo...ben weer terug op het forum. Had even zin in een lekker vers stukje vlees. Dus even in het Deense bos geweest en een mooi Bambi afgeschoten.
Die Denen deugen wel degelijk met hun gastvrije bossen...
(achtung....das ist auch verboten in holland)
Als afkomst van belang is geweest dan betekent het dat het bij de geboorte van mensen al misgaat. Dat is dus niet zo.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:22 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Als je goed leest dan heb ik dan ook gepost dat er een groep is die ons ervan lijkt te willen overtuigen dat het wel aan hun afkomst. (In plaats van iets anders). Overigens laten in de groepen die ik noem zeer grote groepen zich WEL in met criminaliteit, significant meer dan anders. Er is dus een correlatie, het debat gaat over een oorzakelijk verband. Ik denk dat cultuur wel degelijk een rol speelt.
De feiten zijn zeker wel aanwezig. En je kunt wel zeggen dat zoeken naar dit soort cijfers zelfbevestiging is, maar zoeken hiernaar is wel de manier om met feiten de boel te onderbouwen of niet. Je kunt natuurlijk ook zonder onderbouwing argumenten spuien, is dat wat je wilt?
Cultuur in land A is niet gelijk aan die in land B. In Marokko werkt het beter omdat bepaalde onderdelen prima passen. Zo is het daar geaccepteerd om andermans kinderen op hun sodemieter te geven. In Nederland werkt dit niet. Behoorlijk context gevoelig dus, cultuur.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als afkomst van belang is geweest dan betekent het dat het bij de geboorte van mensen al misgaat. Dat is dus niet zo.
Als het aan de cultuur had gelegen dan zou het in Marokko dus normaal zijn om crimineel te zijn. Dat is ook niet zo.
Het gedrag dat zo problematisch is is gewoon ordinair aso-gedrag dat voorkomt onder het "Tokkie"-gedeelte van de bevolking. En dat er precentueel meer moslimtokkies zijn klopt. Maar dat is verklaarbaar door het bagger-beleid uit het verleden.
hollandse nekklets...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb je zojuist een voorbeeld gegeven van een homofobe Deen. volgens jouw logica is dat dan het onomstotelijke bewijs dat Denen niet deugen.
predicatenlogica is niet echt een Nederlandse uitvinding.quote:
buk eens...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:56 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Bendk... van die one-issue TS'jes zijn nog moeilijker serieus te nemen dan van die one-issue politici.
Gewoon blijven schieten met hagel jongen. Ooit zul je iets zinnigs raken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |