abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73458156
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:10 schreef Spanky78 het volgende:
Helaas probeert een bepaalde groep marokkanen en antillianen ons ervan te overtuigen dat het toch echt aan afkomst ligt....
Dat is omdat jij dat wil geloven.
pi_73458174
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:08 schreef Pwntje het volgende:
maar kheb genoeg verteld van mijn mening. ik ga maar weer en ik reageer nergens meer op dus type maar wat je wil tis mijn mening die hoor je te respecteeren toch? nou sucsses verder
Respect voor je mening krijg je pas als anderen vindten dat je dat verdient. Het dogma dat alles respect verdient is wat mij betreft bullshit.

Wat mij betreft ben jij gewoon een dompratende papegaai, daar he ik geen respect voor. Ik respecteer dan nog eerder die moslim die met inhoudelijke argumenten kan uitleggen waarom zijn vrouw een hooffddoek moet dragen, ookal ben ik het met hem oneens.
Whatever...
pi_73458211
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:11 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat is omdat jij dat wil geloven.
Ontken het maar eens. Google anders even criminaliteitscijfers bij marokkanen en antillianen, dan weet je wel wat ik bedoel...Heeft met feiten te maken, niets met geloof.

Verder is sarcasme een groot goed.
Whatever...
  woensdag 7 oktober 2009 @ 15:14:19 #54
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_73458215
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:10 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

En daar ga je de fout in. WIJ zijn alle mensen die zich fatsoenlijk (define: zich aan de wet houden, werken voor ons geld en anderen niet te veel opdringen). gedragen. Helaas probeert een bepaalde groep marokkanen en antillianen ons ervan te overtuigen dat het toch echt aan afkomst ligt....
Ja kut man, nu weet ik het helemaal niet meer. Hoor ik nou niet bij jullie, of jij niet bij ons?
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
pi_73458274
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:14 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Ja kut man, nu weet ik het helemaal niet meer. Hoor ik nou niet bij jullie, of jij niet bij ons?
Dat dacht ik al...je weet zelf het beste waar jij bij wilt horen. Accepteer daar de gevolgen van.
Whatever...
pi_73458299
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:14 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ontken het maar eens. Google anders even criminaliteitscijfers bij marokkanen en antillianen, dan weet je wel wat ik bedoel...Heeft met feiten te maken, niets met geloof.
Als jij actief naar criminaliteitscijfers gaat zoeken, bevestig je mijn post. Zoeken naar waar het mis gaat om je eigen overtuiging kracht bij te zetten, is het zoeken naar een bevestiging van jouw eigen standpunt. Je kan ook de zaken in context bekijken en constateren dat de meerderheid van die mensen zich niet inlaten met criminaliteit. Hoe kan het dan nog steeds (alleen maar) aan de afkomst liggen?
quote:
Verder is sarcasme een groot goed.
Alleen als het niet misplaatst is.
pi_73458465
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:16 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Als jij actief naar criminaliteitscijfers gaat zoeken, bevestig je mijn post. Zoeken naar waar het mis gaat om je eigen overtuiging kracht bij te zetten, is het zoeken naar een bevestiging van jouw eigen standpunt. Je kan ook de zaken in context bekijken en constateren dat de meerderheid van die mensen zich niet inlaten met criminaliteit. Hoe kan het dan nog steeds (alleen maar) aan de afkomst liggen?
[..]

Alleen als het niet misplaatst is.
Als je goed leest dan heb ik dan ook gepost dat er een groep is die ons ervan lijkt te willen overtuigen dat het wel aan hun afkomst. (In plaats van iets anders). Overigens laten in de groepen die ik noem zeer grote groepen zich WEL in met criminaliteit, significant meer dan anders. Er is dus een correlatie, het debat gaat over een oorzakelijk verband. Ik denk dat cultuur wel degelijk een rol speelt.

De feiten zijn zeker wel aanwezig. En je kunt wel zeggen dat zoeken naar dit soort cijfers zelfbevestiging is, maar zoeken hiernaar is wel de manier om met feiten de boel te onderbouwen of niet. Je kunt natuurlijk ook zonder onderbouwing argumenten spuien, is dat wat je wilt?
Whatever...
pi_73458978
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:22 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Als je goed leest dan heb ik dan ook gepost dat er een groep is die ons ervan lijkt te willen overtuigen dat het wel aan hun afkomst. (In plaats van iets anders).
En ik zeg vervolgens dat het zo lijkt, omdat dat jij dat zo wil hebben. Jij laat je overtuigen door de groep die het niet goed doet in plaats van door de groep die het wel goed doet (of beide).
quote:
Overigens laten in de groepen die ik noem zeer grote groepen zich WEL in met criminaliteit, significant meer dan anders. Er is dus een correlatie, het debat gaat over een oorzakelijk verband. Ik denk dat cultuur wel degelijk een rol speelt.
Ik zeg ook niet dat het geen rol speelt, ik vind het van een tunnelvisie getuigen als je alleen maar dat ziet en benadrukt.
quote:
De feiten zijn zeker wel aanwezig. En je kunt wel zeggen dat zoeken naar dit soort cijfers zelfbevestiging is, maar zoeken hiernaar is wel de manier om met feiten de boel te onderbouwen of niet. Je kunt natuurlijk ook zonder onderbouwing argumenten spuien, is dat wat je wilt?
Maar dan moet je wel naar alle feiten kijken.
pi_73459423
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:55 schreef Pwntje het volgende:

[..]

ach je snapt me wel.
Geert Wilders is het niet met je eens.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:01:39 #60
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_73459725
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:25 schreef bendk het volgende:
Een fraai staaltje van moslims die beslist een eigen cultuur willen hebben in hun woonland.

Voor mij een glashard bewijs dat integratie, wat dat dan ook mag zijn, als mogelijkheid om te gezamenlijk te kunnen leven niet bestaat.

http://www.telegraaf.nl/b(...)elftal__.html?p=12,2

Een onoplosbaar probleem.
Volgens mij snap jij niet echt wat bewijs is.

Als je het had bewezen dan waren mijn overbuurman, en mijn collega programmeur, mijn tandartsassistente en het leuke meisje bij de Albert Heijn-kassa per definitie onaangepast geweest.

Zo kan ik ook wel van alles gaan zitten "bewijzen" maar dat laat ik maar even.
pi_73459809
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:58 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het was een Deen, die was toevallig ook moslim. Nou kunnen we natuurlijk Nieuw Politiek Correct zijn en het moslim-zijn van de man als reden opgeven voor zijn daad. Je mag het namelijk niet zeggen van de Nieuw Politiek-Correcte Elite, maar we weten allemaal wel dat Denen niet deugen.
Zo...ben weer terug op het forum. Had even zin in een lekker vers stukje vlees. Dus even in het Deense bos geweest en een mooi Bambi afgeschoten.

Die Denen deugen wel degelijk met hun gastvrije bossen...

(achtung....das ist auch verboten in holland)
nothing will change without a rebel
pi_73459934
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:03 schreef bendk het volgende:

[..]

Zo...ben weer terug op het forum. Had even zin in een lekker vers stukje vlees. Dus even in het Deense bos geweest en een mooi Bambi afgeschoten.

Die Denen deugen wel degelijk met hun gastvrije bossen...

(achtung....das ist auch verboten in holland)
Nee hoor, ik heb je zojuist een voorbeeld gegeven van een homofobe Deen. volgens jouw logica is dat dan het onomstotelijke bewijs dat Denen niet deugen.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:08:52 #63
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_73459971
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:22 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Als je goed leest dan heb ik dan ook gepost dat er een groep is die ons ervan lijkt te willen overtuigen dat het wel aan hun afkomst. (In plaats van iets anders). Overigens laten in de groepen die ik noem zeer grote groepen zich WEL in met criminaliteit, significant meer dan anders. Er is dus een correlatie, het debat gaat over een oorzakelijk verband. Ik denk dat cultuur wel degelijk een rol speelt.

Als afkomst van belang is geweest dan betekent het dat het bij de geboorte van mensen al misgaat. Dat is dus niet zo.

Als het aan de cultuur had gelegen dan zou het in Marokko dus normaal zijn om crimineel te zijn. Dat is ook niet zo.

Het gedrag dat zo problematisch is is gewoon ordinair aso-gedrag dat voorkomt onder het "Tokkie"-gedeelte van de bevolking. En dat er precentueel meer moslimtokkies zijn klopt. Maar dat is verklaarbaar door het bagger-beleid uit het verleden.
pi_73460208
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Als afkomst van belang is geweest dan betekent het dat het bij de geboorte van mensen al misgaat. Dat is dus niet zo.

Als het aan de cultuur had gelegen dan zou het in Marokko dus normaal zijn om crimineel te zijn. Dat is ook niet zo.

Het gedrag dat zo problematisch is is gewoon ordinair aso-gedrag dat voorkomt onder het "Tokkie"-gedeelte van de bevolking. En dat er precentueel meer moslimtokkies zijn klopt. Maar dat is verklaarbaar door het bagger-beleid uit het verleden.
Cultuur in land A is niet gelijk aan die in land B. In Marokko werkt het beter omdat bepaalde onderdelen prima passen. Zo is het daar geaccepteerd om andermans kinderen op hun sodemieter te geven. In Nederland werkt dit niet. Behoorlijk context gevoelig dus, cultuur.

Natuurlijk is het ordinair aso-gedrag. En ja er is een hoop uit te leggen. De vraag is, hoe gaan we er iets aan doen?
Whatever...
pi_73460367
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:07 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb je zojuist een voorbeeld gegeven van een homofobe Deen. volgens jouw logica is dat dan het onomstotelijke bewijs dat Denen niet deugen.
hollandse nekklets...
pi_73461369
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:22 schreef bendk het volgende:

[..]

hollandse nekklets...
predicatenlogica is niet echt een Nederlandse uitvinding.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:56:52 #67
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_73461462
Bendk... van die one-issue TS'jes zijn nog moeilijker serieus te nemen dan van die one-issue politici.

Gewoon blijven schieten met hagel jongen. Ooit zul je iets zinnigs raken.
Intelligent, but fucked up.
pi_73465022
Tja, wat wil je als zulke mensen een ideologie met zich meedragen waarin volgens islamitische wetten de doodstraf voor wordt gegeven. En dan verbaasd zijn als een deel van die mensen niet wil integreren. Dit soort dingen kon je al van mijlenver aan zien komen.
pi_73465549
Tja het zijn moslims he. De kwade reptillians vanuit Mars. Logisch lijkt me.
pi_73465873
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:56 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Bendk... van die one-issue TS'jes zijn nog moeilijker serieus te nemen dan van die one-issue politici.

Gewoon blijven schieten met hagel jongen. Ooit zul je iets zinnigs raken.
buk eens...

ps..ik vanmiddag nog met één schot een Bambi afgelegd

[ Bericht 14% gewijzigd door bendk op 07-10-2009 19:59:35 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')