Pics van Emma ontbraken nogal.quote:
Denk dat dat gewoon de regen is.quote:
Helemaal vergeten in alle commotie.quote:
Jaloers*!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb hier soesjes en ik ga ze NU eten!
Du bist zuruckquote:
Haha, herkenbaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb er al 3 bevroren gegeten omdat ik niet kon wachten!
Nou, bedankt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:35 schreef Lakitu het volgende:
Wisten jullie dat als je in de prullenbak ligt je alleen MED kan zien? Nee? Ik ook niet, tot 2 weken terug
Uitloggen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:35 schreef Lakitu het volgende:
Wisten jullie dat als je in de prullenbak ligt je alleen MED kan zien? Nee? Ik ook niet, tot 2 weken terug
Aye. Heet me eens heel snel welkom.quote:
Ja, I know. Wat die maatregel ook gelijk bullshit maaktquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, I know. Wat die maatregel ook gelijk bullshit maakt!
En kennelijk
Wie heb jij moeten pijpen om terug te mogen?quote:
Mezelf. En ze vonden het filmpje ervan zo leuk dat ik toch maar terug mochtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie heb jij moeten pijpen om terug te mogen?
Overval die jongen eens niet zo, Juichil, hij is pas net terug.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie heb jij moeten pijpen om terug te mogen?
Daar krijg ik uitslag van. GEEN chocola.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee. Er hoort chocola op. Veel.
Wat was de uitslag dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar krijg ik uitslag van. GEEN chocola.
Welke noob krijgt er nou uitslag van chocola?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Overval die jongen eens niet zo, Juichil, hij is pas net terug.
Mozzarella.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mezelf. En ze vonden het filmpje ervan zo leuk dat ik toch maar terug mocht
Dat was ik.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
Hey jaspsnarts, had jij jezelf nou tot neger gesoept?
Herkenbaar +2.8.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:46 schreef Lakitu het volgende:
Maar even serioesoe, waarom als ik geband ben ofsow lijkt het alsof er niks anders te doen is op het internet dan FokTerwijl ik normaal ook niet al m'n internettijd besteed hieraan [ afbeelding ]
Omdat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:46 schreef Lakitu het volgende:
Maar even serioesoe, waarom als ik geband ben ofsow lijkt het alsof er niks anders te doen is op het internet dan FokTerwijl ik normaal ook niet al m'n internettijd besteed hieraan [ afbeelding ]
Ik dacht al. Dat kan japsnasrst nooit zijn. Geen type voor lang haar. Kreeg er altijd een emimich beeld bij.quote:
Dat is mijn vriendin.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wie is dat mokkel naast je op die foto?
quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
Waar is Jos? Ik vond Drag Me To Hell maar een baggerfilm.
Mag ik haar een keer lenen?quote:
Maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:50 schreef Lakitu het volgende:
Er vandaag een neger bij mij college die uit de UK kwam. Ik krijg altijd zo'n vreemd gevoel bij negers die Brits praten!
Inclusief brits accent?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:50 schreef Lakitu het volgende:
Er vandaag een neger bij mij college die uit de UK kwam. Ik krijg altijd zo'n vreemd gevoel bij negers die Brits praten!
Jaa dus. Dat dit kan op de uva.quote:
Sorry, ik lijk niet op emimich. Tevens heb ik wel langer haar gehad en heb ik een hele tijd geleden ook wel eens een foto van mijzelf gepost in de SCquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik dacht al. Dat kan japsnasrst nooit zijn. Geen type voor lang haar. Kreeg er altijd een emimich beeld bij.
Zo ontzettend voorspelbaar ook.quote:
Misschien.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
MOet je niet eerst vragen waarvoor?
Dan mag je mijn vriendin Stephanie Sadorra lenen.quote:
Ik heb niet eens moeite gedaan om er verder over na te denkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo ontzettend voorspelbaar ook.Vooral toen ze die knoop in die enveloppe deden. Je wist gewoon dat dat verkeerd ging met die munt.
_!
Ik denk dat ik het bij mijn eigen vriendin houd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan mag je mijn vriendin Stephanie Sadorra lenen.
Orly? Nope. Ik heb nog steeds heb emimich beeld.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry, ik lijk niet op emimich. Tevens heb ik wel langer haar gehad en heb ik een hele tijd geleden ook wel eens een foto van mijzelf gepost in de SC
Neu, ik heb het wel een paar keer expres gegeten, verschillende versies. Dove met caramel er in beviel het best tot de vlekken kwamen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat je er niet tegen kan.
http://freee-k.hyves.nl/quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:51 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu, doe jij je Frederiqueske-archief eens open.
Nee dank.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
http://freee-k.hyves.nl/
Frederique heeft nog geen foto's & video's die jij mag zien. Stuur Frederique een bericht en vraag om foto's & video's!
Alleen als het ja is mag je reageren, hoer.quote:
Gangrape.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]!
Hoeveel vrienden heeft ze? Waar woont ze? Dan gaan we erheen, als wingmen.
Dat heb ik ook. Toch een beetje de hoop dat het beter gaat worden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb niet eens moeite gedaan om er verder over na te denken![]()
Wat ik wel erg vind is dat ik films niet kan afzetten, ik moet ze dan afkijken
Ook al zijn ze zo slecht.
Haar mobiele nummer staat er op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:56 schreef Lakitu het volgende:
Maar wees niet bang, m'n beste Sky. Ik heb zo m'n maniertjes:
http://cid-4b4a4a1615a7cce6.skydrive.live.com/albums.aspx
Zijn wel oude picca's
Whehequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]!
Hoeveel vrienden heeft ze? Waar woont ze? Dan gaan we erheen, als wingmen.
Ik kan gewoon alles zien zonder ingelogd te zijn hoowrquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:56 schreef Skylark. het volgende:
Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
Zo, die is goed met ijsjesquote:
M'n beltegoed is op en m'n abo gaat pas 9 oktober in!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haar mobiele nummer staat er op.
I know, wd. I know.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haar mobiele nummer staat er op.
Ik heb nog 6 uur om te verbellen en 103 smsjes.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
M'n beltegoed is op en m'n abo gaat pas 9 oktober in!
Dankje. Ik was even bang dat je niet meer van me hield.quote:
Ik niet?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan gewoon alles zien zonder ingelogd te zijn hoowr
Ik moet mijn tijdelijke simkaart zien te vinden want T-mobile vond het leuk om ineens mijn abonnement op dat simkaartje te activeren in plaats van een nieuwe te sturen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
M'n beltegoed is op en m'n abo gaat pas 9 oktober in!
Wacht. Kun je nou dr hyves niet zien of dr MSN space dingetje niet?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik niet?
En ze heeft me ook niet geblokt, denk ik. Want dat was in de fase dat ik nog geen Hyves had geloof ik.
Ik ga bellen op haar huistelefoon en dan doe ik alsof ik de uitslag heb van haar zwangerschapstest.quote:
Of dat het einde tòch niet precies is wat je verwachttequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Toch een beetje de hoop dat het beter gaat worden.
Dr Hyves, dr Space ding wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wacht. Kun je nou dr hyves niet zien of dr MSN space dingetje niet?
Jij bent zo .. 'evil'.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga bellen op haar huistelefoon en dan doe ik alsof ik de uitslag heb van haar zwangerschapstest.![]()
"Goedenavond u spreekt met Eveliene van der Zanden van *bureau bij haar in de buurt*, ik bel over de uitslag van de zwangerschapstest die u vorig week bij ons heeft gedaan... hij is positief! Gefeliciteerd."
EN DAN HOOR JE DIE MA IN ELKAAR KLAPPEN!![]()
![]()
Oh ok, ja ik ook.quote:
Neem het op en je krijgt 10 euro van me.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga bellen op haar huistelefoon en dan doe ik alsof ik de uitslag heb van haar zwangerschapstest.![]()
"Goedenavond u spreekt met Eveliene van der Zanden van *bureau bij haar in de buurt*, ik bel over de uitslag van de zwangerschapstest die u vorig week bij ons heeft gedaan... hij is positief! Gefeliciteerd."
![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
Wat denk jij, zou ze m'n Lukasz von Bradwurst zu Pilschbrauer-account accepteren?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh ok, ja ik ook.Begreep je verkeerd
![]()
[..]
Neem het op en je krijgt 10 euro van me.
Helaas is d'r smoel wel zo blijven staan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:04 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Die beugel zal ze onderhand wel kwijt zijn.
Ik hou van je als een hippie van z'n joint houdtquote:
Ik heb wel een keer zo'n jongen z'n voicemail ingesproken toen hij Carglass bleef bellen. Ik deed me voor als politieagente die was ingeschakeld door Carglass en dat we zijn adres al achterhaald hadden en dat als hij nog 1 keer belde dat hij dan een boete zou krijgen en een taakstraf.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh ok, ja ik ook.Begreep je verkeerd
![]()
[..]
Neem het op en je krijgt 10 euro van me.
het is een verslaving?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik hou van je als een hippie van z'n joint houdt.
Dat komt omdat jij al kinderen hebt. Dan is het leven niet meer zo..quote:
Nee, zo hard genieten dat de rook ervan afkomt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is een verslaving?
Dat zijn heel vervelende liefdes
Misschien als ik het met m'n Dietrich Von Siegfriedshimmel Zum Schmeckenhauser-account tegelijkertijd probeerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat denk jij, zou ze m'n Lukasz von Bradwurst zu Pilschbrauer-account accepteren?
Ik gok het er maar niet op.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer zo'n jongen z'n voicemail ingesproken toen hij Carglass bleef bellen. Ik deed me voor als politieagente die was ingeschakeld door Carglass en dat we zijn adres al achterhaald hadden en dat als hij nog 1 keer belde dat hij dan een boete zou krijgen en een taakstraf.Volgende dag kwam 'ie naar me toe: "Ja zo'n vrouw van de politie had gebeld he! Ja, ze zei dat als ik nog een keer zou bellen ze naar me toe zouden komen en me een boete zouden schijven en dat ik taakstraf kreeg en zo
![]()
"
En ik zo van:
Dat is een diamanten grill, jwz.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:04 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Seksverslaving.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is een verslaving?
Dat zijn heel vervelende liefdes
Ik zou het al niet leuk gevonden hebben voor ze er warenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij al kinderen hebt. Dan is het leven niet meer zo..
dat betekent dat er iets in de fik staatquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, zo hard genieten dat de rook ervan afkomt.
Hoe weet je dat nou? Is dezelfde grap wel eens gemaakt voor je kinderen had? Zo nee, ik mis de sense.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou het al niet leuk gevonden hebben voor ze er waren
en mijn leven is beter dan ooit![]()
[..]
dat betekent dat er iets in de fik staat
Ik kan natuurlijk ook haar toevoegen met m'n echte account, en als ze vraagt: "Ken ik jou?" "Dat weet je best" antwoorden. Geen meisje durft dan nog door te vragen via de krabbel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Misschien als ik het met m'n Dietrich Von Siegfriedshimmel Zum Schmeckenhauser-account tegelijkertijd probeer!
Komt het iets serieuzer over
Komt omdat WD zo droog is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou het al niet leuk gevonden hebben voor ze er waren
en mijn leven is beter dan ooit![]()
[..]
dat betekent dat er iets in de fik staat
dat bedoelde ik niet. Maar het iodee hebben dat je niet zonder iemand kan en alles van m accepteren enzo omdat je niet zonder hem kan is gewoon kutquote:
Niet met en niet zonder elkaar kunnen is kutter hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet. Maar het iodee hebben dat je niet zonder iemand kan en alles van m accepteren enzo omdat je niet zonder hem kan is gewoon kut
Sexverslaving is weer heel iets anders, lijkt me moeilijk om dan uberhaupt een relatie te hebben
jaja, ik doe te serieus
Nee, maar dit soort grappen heb ik nooit leuk gevonden, gewoon niet mijn soort humor. Het spijt me.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Is dezelfde grap wel eens gemaakt voor je kinderen had? Zo nee, ik mis de sense.
Was ze trouwens toen echt 13?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:04 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Voor deze keer vergeef ik het je, maar laat ik hetmeer merken. lalalalaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, madit soort grappen heb ik nooit leuk gevonden, gewoon niet mijn soort humor. Het spijt me.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook haar toevoegen met m'n echte account, en als ze vraagt: "Ken ik jou?" "Dat weet je best" antwoorden. Geen meisje durft dan nog door te vragen via de krabbel.En bij mij verwijder ik dan de krabbel. Interessant, interessant.
Je bent toch niet zo'n Ivo Niehe-humor-typ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar dit soort grappen heb ik nooit leuk gevonden, gewoon niet mijn soort humor. Het spijt me.
quote:[b]Op 19-12-2008 18:18 schreef Frederiqueske
[..]
Geen zin en tijd meer, school hekom er zo af en toe eens een keertje kijken weer
eerst was het verslavend, nu niet meer
![]()
Dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet met en niet zonder elkaar kunnen is kutter hoor.
quote:
Ik ben een humor-die niet-veel-mensen-naast-mij-begrijpen-typ.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n Ivo Niehe-humor-typ?
Nee, dat zei je niet. Je zei dat je niet zonder iemand kan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch
Als het allemaal goed gaat, hoef je niet "alles van iemand te accepteren" maar gaat het gewoon goed en is heel dat verslavingsidee al een stuk minder aan de orde.
Ivo Niehe dus.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben een humor-die niet-veel-mensen-naast-mij-begrijpen-typ.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:16 schreef Skylark. het volgende:
Als BT dalijk terug is staat het topic weer op 2 pagina's, haar kennende.
Hoezo?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:16 schreef Skylark. het volgende:
BT mag mijn reacties niet verwijderen. Dan pijp ik dr niet meerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:16 schreef Skylark. het volgende:
Huh?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:16 schreef Skylark. het volgende:
Als je GOED had gelezen, had je gezien dat er stond: Alles van iemand accepteren, als dingen goed gaan en je samen KAN leven, hoef je niets te accepteren dat eigenlijk over je grenzen heen gaat en blijf je bij hem omdat het allemaal goed is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat zei je niet. Je zei dat je niet zonder iemand kan.
Ik zeg dat je niet met iemand kan én niet zonder.
Dat is nog steeds niet wat ik zeg.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je GOED had gelezen, had je gezien dat er stond: Alles van iemand accepteren, als dingen goed gaan en je samen KAN leven, hoef je niets te accepteren dat eigenlijk over je grenzen heen gaat en blijf je bij hem omdat het allemaal goed is.
Dat houdt dat verslavingsidee buiten de deur, je hoeft iets pas een verslaving te noemen als het een negatieve invloed op je (of je omgeving oid) heeft.
Als je het over een verslaving hebt, impliceer je al dat jhet niet goed voor je is...
Ik dacht dat Hyves enzo niet mochten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet, waarom zou ik dat verwijderen?
Als dit soort shit niet meer mag gooi ik mezelf vrijwillig in de prullenbakquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik dacht dat Hyves enzo niet mochten.Ik was verkeerd. Ontzettend stom.
Nee, je hebt gelijk, dat iets slecht voor je is, betekent idd niet dat je niet mèt kan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is nog steeds niet wat ik zeg.
Ik ben hier geen modquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik dacht dat Hyves enzo niet mochten.Ik was verkeerd. Ontzettend stom.
Onder het bureau van een directeur in ieder geval.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:24 schreef Lakitu het volgende:
Als ik een lekker 16-jarig smatje was he. Waar zou ik dan werken? Ben op zoek naar een nieuw baantje. [ afbeelding ]
Stairway.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:24 schreef Lakitu het volgende:
Als ik een lekker 16-jarig smatje was he. Waar zou ik dan werken? Ben op zoek naar een nieuw baantje. [ afbeelding ]
Neu, niet de moeitequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:25 schreef BobbyB het volgende:
WD/JB: Gaan jullie nog harentrekken en zo? Dan neem ik CSI wel even op.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Onder het bureau van een directeur in ieder geval.
On a serious note: de plaatselijke ijssalon, maar dat is alleen relaxed in de zomer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:24 schreef Lakitu het volgende:
Dat is nou juist de reden dat ik m'n oude baantje niet meer wilquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Onder het bureau van een directeur in ieder geval.
Ik doe niet aan studentesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
On a serious note: de plaatselijke ijssalon, maar dat is alleen relaxed in de zomer.
Ik ga bij een zorgverzekeraar voor 3 maanden werken. Allemaal studentes.
Oh, dan ga ik maar CSI kijken.quote:
Oh. Dan word je kassaslet,quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is nou juist de reden dat ik m'n oude baantje niet meer wil
Ik doe niet aan bepaalde doelgroepen uitsluitenquote:
Jij gaat over alles heen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bepaalde doelgroepen uitsluiten.
Studentes zijn allemaal te oud en gedragen zich niet meer als meisjes maar als vrouwen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bepaalde doelgroepen uitsluiten.
Ik pak uit elke groep de beste 20%, behalve hoeren, mannen en moslims.quote:
Ik geloof ook niet in hard-to-get spelen. Je moet genuinely hard-to-get zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:30 schreef Skylark. het volgende:
Mensen in R&P geloven niet dat hard-to-get bestaat. En vinden het onzin.
Soms ben je niet hard-to-get, maar moet je het faken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet in hard-to-get spelen. Je moet genuinely hard-to-get zijn
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Studentes zijn allemaal te oud en gedragen zich niet meer als meisjes maar als vrouwen.En ik heb nog mn hele leven om vrouwen te neuken, laat ik me nu het nog kan me richten op minderjarig grut
Ik fake mn orgasmesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Soms ben je niet hard-to-get, maar moet je het faken.
20% is way too much gek. 10 is beter.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik pak uit elke groep de beste 20%, behalve hoeren, mannen en moslims.
Dit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Studentes zijn allemaal te oud en gedragen zich niet meer als meisjes maar als vrouwen.En ik heb nog mn hele leven om vrouwen te neuken, laat ik me nu het nog kan me richten op minderjarig grut
Ben je ook al terug broeder?quote:
Sinds vandaagquote:
tijd voor in bed gaan liggen met een bboek ofzo.quote:
*knuffquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
tijd voor in bed gaan liggen met een bboek ofzo.
Fuck wat heb ik een kutbui zeg
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou liever in de trein stappen en naar Ado gaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik ga liever in de kroeg liggen met een lading drank. Maar neen.
Ik heb hier nog een halve fles rode wodka en een blikje rosé bier voor je staanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik ga liever in de kroeg liggen met een lading drank. Maar neen.
Hoezo neen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou liever in de trein stappen en naar Ado gaan.
Maar neen.
Meestal kan ik dat wel van me af zetten, maar vandaag lukt dat echt niet.
Ik gok kids + reistijdquote:
Ik heb het altijd koud.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:09 schreef Crack_ het volgende:
En ik heb het koud, dat is ook niet fijn
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:09 schreef Crack_ het volgende:
En ik heb het koud, dat is ook niet fijn
quote:
Ik heb de kinderen thuisquote:
Ga samen wonen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb de kinderen thuis
Afstand boeit me niet, ik zou nu nog gaan als het kon
en morgen de eerste trein terug nemen
Nouja, je moet 'altijd' een beetje ruim nemen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik dan weer niet gelukkig
Ik heb het vaker warm dan koudquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nouja, je moet 'altijd' een beetje ruim nemen.
Oh, lekkerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een halve fles rode wodka en een blikje rosé bier voor je staan?
Kom maar bij tante Ilse!
Nou.. ik zweet aaaaaaaaaaltijd, ik weet niet of je daar nu zo blij mee moet zijn ..quote:
Ik heb vaak koude voeten.quote:
Dat vind ik altijd een beetje jakkes als ik iemand een hand geef en een kleffe hand voel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou.. ik zweet aaaaaaaaaaltijd, ik weet niet of je daar nu zo blij mee moet zijn ..
En altijd plak handjes enzo
Dat is wel wat minder. En ik heb ook vaak plakhandjes.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou.. ik zweet aaaaaaaaaaltijd, ik weet niet of je daar nu zo blij mee moet zijn ..
Lekker voor zotje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is ook jakkesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd een beetje jakkes als ik iemand een hand geef en een kleffe hand voel.
Misschien heb je het daarom juist koud, als je alle warmte afgeeft?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is wel wat minder. En ik heb ook vaak plakhandjes.
Opzich is het best wel raar dat ik het meestal koud heb, want ik geef bijzonder veel warmte af. Nouja, dat zeggen mijn vriendin en wat andere vrienden tegen mij
Je kan ook botox laten spuiten tegen zweet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is ook jakkes
Maar iig voor oksel zweet heb ik nu zoiets en dat moet je dan er op doen en dat zweet je daar totaal niet meer, dus dat scheelt
Wss niet op mn handen ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je kan ook botox laten spuiten tegen zweet.
Dat weet ik niet. Ik zag op tv dat ze bij een vrouw botox in d'r oksel spoten om het extreme zweten tegen te gaan.quote:
Oh, ja maar dat andere spulletje wat ik heb moet je er gewoon een beetje opdeppen en klaar, dat heb ik dan toch liever ..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik zag op tv dat ze bij een vrouw botox in d'r oksel spoten om het extreme zweten tegen te gaan.
Deodorant werkt ook prima.^O^quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is ook jakkes
Maar iig voor oksel zweet heb ik nu zoiets en dat moet je dan er op doen en dat zweet je daar totaal niet meer, dus dat scheelt
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Deodorant werkt ook prima.^O^
Docenten met zweetvlekken op hun t-shirt/overhemd
Deodorant tégen zweet ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Deodorant werkt ook prima.^O^
Docenten met zweetvlekken op hun t-shirt/overhemd
Zelf vind je het waarschijnlijk niet stinken. Bij bijna iedereen is het wel een geur die anderen minder aangenaam vinden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja maar dat andere spulletje wat ik heb moet je er gewoon een beetje opdeppen en klaar, dat heb ik dan toch liever ..
Het is overigens niet dat ik stink ofzo, alleen zweet.. ja dat klinkt raar ;o maar zweet zelf stinkt niet
Dat klopt ook hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja maar dat andere spulletje wat ik heb moet je er gewoon een beetje opdeppen en klaar, dat heb ik dan toch liever ..
Het is overigens niet dat ik stink ofzo, alleen zweet.. ja dat klinkt raar ;o maar zweet zelf stinkt niet
quote:
Bijvoorbeeld: Axe Dryquote:
Nee, mn moeder zegt het tegen me wanneer ik stink hoor, en dan niet liefjes maar gewoon "Maartje je stinkt ga even douchen" dus nee, sorry..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zelf vind je het waarschijnlijk niet stinken. Bij bijna iedereen is het wel een geur die anderen minder aangenaam vinden.
Maar mijn Axe Vice ruikt zo lekker.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Bijvoorbeeld: Axe Dry
Niet de standaard deo nee.
Tot zoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, lekker. Ik spring nu in te trein, dan ben ik er wel over 5 uur
.
'T is dat de AH al dicht is, anders had ik zo een fles sambuca naar binnen gegotenquote:
Correctie: 4 uur.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, lekker. Ik spring nu in te trein, dan ben ik er wel over 5 uur
.
Hoe is de situatie?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:32 schreef Skylark. het volgende:
Waarom gaan op mijn CD-rom auto's die van links komen vóór trams?![]()
![]()
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:32 schreef Skylark. het volgende:
Waarom gaan op mijn CD-rom auto's die van links komen vóór trams?![]()
![]()
Kruispunt:quote:
Maak is een printscreen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kruispunt:
Fietser rechtdoor
Tram links van fietser rechtdoor
Auto links van tram linksaf.
Al weggeklikt, volgende keer doe ik dat.quote:
Leer nou eens om 'eens' te gebruikenquote:
Hoiquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:37 schreef Ezio het volgende:
Uw favoriete sluipmoordenaar is weer terug
Nog twee weekjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In 4 uur kun je in Parijs zitten joh.
Dat zei je toen ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In 4 uur kun je in Parijs zitten joh.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:37 schreef Ezio het volgende:
Uw favoriete sluipmoordenaar is weer terug
Neuh.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Leer nou eens om 'eens' te gebruiken
Heb je je bandje nog omquote:
Ik ga er met drie vrienden heenquote:
Paar weken terug al afgeknipt omdat ik het af en toe toch wel irritant vondquote:
Man met handkar voorrang van een tram?quote:
Ik weet helemaal niks van verkeers regels, maar heeft rechts geen voorang?quote:
Ik ben straatverkoper in A'dam.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:45 schreef Japsnars het volgende:
Dat programma is bedoeld om het aantal straatverkopers in A'dam tegen te gaan
Sukkel, bij B is het een stopverbod en bij C een parkeerverbod voor fietsers en bromfietsers dus geen algeheel parkeerverbod.quote:
Hele harde faalquote:
Ik faal keihard in alles.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sukkel, bij B is het een stopverbod en bij C een parkeerverbod voor fietsers en bromfietsers dus geen algeheel parkeerverbod.
Kranten, duivenvoer, eten of negerkraaltjes?quote:
Alles.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kranten, duivenvoer, eten of negerkraaltjes?
Het Parool toch niet he? Die nemen alleen losers aan.quote:
Dat is juist A volgens mij.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:50 schreef Skylark. het volgende:
Ik wist dat C niet was, maar B is toch stilstaan + parkeerverbod?
Ja, dus geen parkeerverbod maar een stilstaanverbod. En als je niet mag stilstaan mag je automatisch ook niet parkeren natuurlijk. Maar het is geen parkeerverbod want waar een parkeerverbod geldt mag je wel stilstaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:50 schreef Skylark. het volgende:
Ik wist dat C niet was, maar B is toch stilstaan + parkeerverbod?
HANDELEN MET VOORKENNIS, BAN!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het Parool toch niet he? Die nemen alleen losers aan.
Parolen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kranten, duivenvoer, eten of negerkraaltjes?
Dat maakt echt geen sensequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, dus geen parkeerverbod maar een stilstaanverbod. En als je niet mag stilstaan mag je automatisch ook niet parkeren natuurlijk. Maar het is geen parkeerverbod want waar een parkeerverbod geldt mag je wel stilstaan.
Nee, B gaat over stilstaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat maakt echt geen sense. Ze vragen: "GELDT hier een parkeerverbod?". Ja, dat geldt bij A én B.
Nee hoor, een parkeerverbod geldt bij A. Bij B geldt een verbod op stilstaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat maakt echt geen sense. Ze vragen: "GELDT hier een parkeerverbod?". Ja, dat geldt bij A én B.
Ja, dus je mag er ook niet parkeren, dus geldt er ook een parkeerverbod.quote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:56 schreef Smart_ass het volgende:
Wie van jullie hier heeft zijn/haar rijbewijs trouwens?
quote:
Nee hoor. Bij A geldt een parkeerverbod. Bij B geldt een verbod op stilstaan. Maar dan mag je uiteraard ook niet daar parkeren. Dat betekent echter niet dat de definitie van bod B verandert naar 'verbod op stilstaan en parkeren', want parkeren valt onder stilstaan en hoeft dus niet nog een keer vernoemd te worden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, dus je mag er ook niet parkeren, dus geldt er ook een parkeerverbod.
Ik snap je punt. Maar als je zo bij alle vragen na gaat denken, kun je maar beter vast je volgende examen reserveren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, dus je mag er ook niet parkeren, dus geldt er ook een parkeerverbod.
18quote:
Ja, maar ze vragen niet óf het een parkeerverbod is, maar of het er geldt. Het maakt dan niet uit hoe het heet, je mag er niet parkeren en DUS geldt er een parkeerverbod.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor. Bij A geldt een parkeerverbod. Bij B geldt een verbod op stilstaan. Maar dan mag je uiteraard ook niet daar parkeren. Dat betekent echter niet dat de definitie van bod B verandert naar 'verbod op stilstaan en parkeren', want parkeren valt onder stilstaan en hoeft dus niet nog een keer vernoemd te worden.
Altijd gehad, dat doordenken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Maar als je zo bij alle vragen na gaat denken, kun je maar beter vast je volgende examen reserveren.
Nee, een verbod op stilstaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, maar ze vragen niet óf het een parkeerverbod is, maar of het er geldt. Het maakt dan niet uit hoe het heet, je mag er niet parkeren en DUS geldt er een parkeerverbod.
Je weet dat ik gelijk heb. Ik ga het niet invullen morgen, maar ik wil het uit jouw mond horen. Of uit je vingers, eigenlijk.quote:
Die vrouw zei tegen mij ook telkens dat ik te moeilijk dacht.quote:
Otis heeft gelijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je weet dat ik gelijk heb. Ik ga het niet invullen morgen, maar ik wil het uit jouw mond horen. Of uit je vingers, eigenlijk.
Je hebt geen gelijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je weet dat ik gelijk heb. Ik ga het niet invullen morgen, maar ik wil het uit jouw mond horen. Of uit je vingers, eigenlijk.
quote:
NIET DOEN SKYLARK DAN SLAAG JE NOOITquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:01 schreef Smart_ass het volgende:
Doe maar gewoon wat het eerste in je opkomt.
Nee, nee, nee. Even voor trage mensen hier.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Otis heeft gelijk.
Een verbod op stilstaan is iets anders dan een verbod op parkeren.
hoaxquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Even voor trage mensen hier.Verbod op stilstaan houdt ook een verbod op parkeren in. Er geldt dus ook een verbod op parkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |