Pics van Emma ontbraken nogal.quote:
Denk dat dat gewoon de regen is.quote:
Helemaal vergeten in alle commotie.quote:
Jaloers*!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb hier soesjes en ik ga ze NU eten!
Du bist zuruckquote:
Haha, herkenbaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb er al 3 bevroren gegeten omdat ik niet kon wachten!
Nou, bedankt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:35 schreef Lakitu het volgende:
Wisten jullie dat als je in de prullenbak ligt je alleen MED kan zien? Nee? Ik ook niet, tot 2 weken terug
Uitloggen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:35 schreef Lakitu het volgende:
Wisten jullie dat als je in de prullenbak ligt je alleen MED kan zien? Nee? Ik ook niet, tot 2 weken terug
Aye. Heet me eens heel snel welkom.quote:
Ja, I know. Wat die maatregel ook gelijk bullshit maaktquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, I know. Wat die maatregel ook gelijk bullshit maakt!
En kennelijk
Wie heb jij moeten pijpen om terug te mogen?quote:
Mezelf. En ze vonden het filmpje ervan zo leuk dat ik toch maar terug mochtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie heb jij moeten pijpen om terug te mogen?
Overval die jongen eens niet zo, Juichil, hij is pas net terug.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie heb jij moeten pijpen om terug te mogen?
Daar krijg ik uitslag van. GEEN chocola.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee. Er hoort chocola op. Veel.
Wat was de uitslag dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar krijg ik uitslag van. GEEN chocola.
Welke noob krijgt er nou uitslag van chocola?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Overval die jongen eens niet zo, Juichil, hij is pas net terug.
Mozzarella.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mezelf. En ze vonden het filmpje ervan zo leuk dat ik toch maar terug mocht
Dat was ik.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
Hey jaspsnarts, had jij jezelf nou tot neger gesoept?
Herkenbaar +2.8.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:46 schreef Lakitu het volgende:
Maar even serioesoe, waarom als ik geband ben ofsow lijkt het alsof er niks anders te doen is op het internet dan FokTerwijl ik normaal ook niet al m'n internettijd besteed hieraan [ afbeelding ]
Omdat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:46 schreef Lakitu het volgende:
Maar even serioesoe, waarom als ik geband ben ofsow lijkt het alsof er niks anders te doen is op het internet dan FokTerwijl ik normaal ook niet al m'n internettijd besteed hieraan [ afbeelding ]
Ik dacht al. Dat kan japsnasrst nooit zijn. Geen type voor lang haar. Kreeg er altijd een emimich beeld bij.quote:
Dat is mijn vriendin.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wie is dat mokkel naast je op die foto?
quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
Waar is Jos? Ik vond Drag Me To Hell maar een baggerfilm.
Mag ik haar een keer lenen?quote:
Maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:50 schreef Lakitu het volgende:
Er vandaag een neger bij mij college die uit de UK kwam. Ik krijg altijd zo'n vreemd gevoel bij negers die Brits praten!
Inclusief brits accent?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:50 schreef Lakitu het volgende:
Er vandaag een neger bij mij college die uit de UK kwam. Ik krijg altijd zo'n vreemd gevoel bij negers die Brits praten!
Jaa dus. Dat dit kan op de uva.quote:
Sorry, ik lijk niet op emimich. Tevens heb ik wel langer haar gehad en heb ik een hele tijd geleden ook wel eens een foto van mijzelf gepost in de SCquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik dacht al. Dat kan japsnasrst nooit zijn. Geen type voor lang haar. Kreeg er altijd een emimich beeld bij.
Zo ontzettend voorspelbaar ook.quote:
Misschien.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
MOet je niet eerst vragen waarvoor?
Dan mag je mijn vriendin Stephanie Sadorra lenen.quote:
Ik heb niet eens moeite gedaan om er verder over na te denkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo ontzettend voorspelbaar ook.Vooral toen ze die knoop in die enveloppe deden. Je wist gewoon dat dat verkeerd ging met die munt.
_!
Ik denk dat ik het bij mijn eigen vriendin houd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan mag je mijn vriendin Stephanie Sadorra lenen.
Orly? Nope. Ik heb nog steeds heb emimich beeld.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry, ik lijk niet op emimich. Tevens heb ik wel langer haar gehad en heb ik een hele tijd geleden ook wel eens een foto van mijzelf gepost in de SC
Neu, ik heb het wel een paar keer expres gegeten, verschillende versies. Dove met caramel er in beviel het best tot de vlekken kwamen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat je er niet tegen kan.
http://freee-k.hyves.nl/quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:51 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu, doe jij je Frederiqueske-archief eens open.
Nee dank.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
http://freee-k.hyves.nl/
Frederique heeft nog geen foto's & video's die jij mag zien. Stuur Frederique een bericht en vraag om foto's & video's!
Alleen als het ja is mag je reageren, hoer.quote:
Gangrape.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]!
Hoeveel vrienden heeft ze? Waar woont ze? Dan gaan we erheen, als wingmen.
Dat heb ik ook. Toch een beetje de hoop dat het beter gaat worden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb niet eens moeite gedaan om er verder over na te denken![]()
Wat ik wel erg vind is dat ik films niet kan afzetten, ik moet ze dan afkijken
Ook al zijn ze zo slecht.
Haar mobiele nummer staat er op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:56 schreef Lakitu het volgende:
Maar wees niet bang, m'n beste Sky. Ik heb zo m'n maniertjes:
http://cid-4b4a4a1615a7cce6.skydrive.live.com/albums.aspx
Zijn wel oude picca's
Whehequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]!
Hoeveel vrienden heeft ze? Waar woont ze? Dan gaan we erheen, als wingmen.
Ik kan gewoon alles zien zonder ingelogd te zijn hoowrquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:56 schreef Skylark. het volgende:
Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
Zo, die is goed met ijsjesquote:
M'n beltegoed is op en m'n abo gaat pas 9 oktober in!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haar mobiele nummer staat er op.
I know, wd. I know.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haar mobiele nummer staat er op.
Ik heb nog 6 uur om te verbellen en 103 smsjes.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
M'n beltegoed is op en m'n abo gaat pas 9 oktober in!
Dankje. Ik was even bang dat je niet meer van me hield.quote:
Ik niet?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan gewoon alles zien zonder ingelogd te zijn hoowr
Ik moet mijn tijdelijke simkaart zien te vinden want T-mobile vond het leuk om ineens mijn abonnement op dat simkaartje te activeren in plaats van een nieuwe te sturen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
M'n beltegoed is op en m'n abo gaat pas 9 oktober in!
Wacht. Kun je nou dr hyves niet zien of dr MSN space dingetje niet?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik niet?
En ze heeft me ook niet geblokt, denk ik. Want dat was in de fase dat ik nog geen Hyves had geloof ik.
Ik ga bellen op haar huistelefoon en dan doe ik alsof ik de uitslag heb van haar zwangerschapstest.quote:
Of dat het einde tòch niet precies is wat je verwachttequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Toch een beetje de hoop dat het beter gaat worden.
Dr Hyves, dr Space ding wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wacht. Kun je nou dr hyves niet zien of dr MSN space dingetje niet?
Jij bent zo .. 'evil'.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga bellen op haar huistelefoon en dan doe ik alsof ik de uitslag heb van haar zwangerschapstest.![]()
"Goedenavond u spreekt met Eveliene van der Zanden van *bureau bij haar in de buurt*, ik bel over de uitslag van de zwangerschapstest die u vorig week bij ons heeft gedaan... hij is positief! Gefeliciteerd."
EN DAN HOOR JE DIE MA IN ELKAAR KLAPPEN!![]()
![]()
Oh ok, ja ik ook.quote:
Neem het op en je krijgt 10 euro van me.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga bellen op haar huistelefoon en dan doe ik alsof ik de uitslag heb van haar zwangerschapstest.![]()
"Goedenavond u spreekt met Eveliene van der Zanden van *bureau bij haar in de buurt*, ik bel over de uitslag van de zwangerschapstest die u vorig week bij ons heeft gedaan... hij is positief! Gefeliciteerd."
EN DAN HOOR JE DIE MA IN ELKAAR KLAPPEN!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |