Pics van Emma ontbraken nogal.quote:
Denk dat dat gewoon de regen is.quote:
Helemaal vergeten in alle commotie.quote:
Jaloers*!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb hier soesjes en ik ga ze NU eten!
Du bist zuruckquote:
Haha, herkenbaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb er al 3 bevroren gegeten omdat ik niet kon wachten!
Nou, bedankt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:35 schreef Lakitu het volgende:
Wisten jullie dat als je in de prullenbak ligt je alleen MED kan zien? Nee? Ik ook niet, tot 2 weken terug
Uitloggen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:35 schreef Lakitu het volgende:
Wisten jullie dat als je in de prullenbak ligt je alleen MED kan zien? Nee? Ik ook niet, tot 2 weken terug
Aye. Heet me eens heel snel welkom.quote:
Ja, I know. Wat die maatregel ook gelijk bullshit maaktquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, I know. Wat die maatregel ook gelijk bullshit maakt!
En kennelijk
Wie heb jij moeten pijpen om terug te mogen?quote:
Mezelf. En ze vonden het filmpje ervan zo leuk dat ik toch maar terug mochtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie heb jij moeten pijpen om terug te mogen?
Overval die jongen eens niet zo, Juichil, hij is pas net terug.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie heb jij moeten pijpen om terug te mogen?
Daar krijg ik uitslag van. GEEN chocola.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee. Er hoort chocola op. Veel.
Wat was de uitslag dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar krijg ik uitslag van. GEEN chocola.
Welke noob krijgt er nou uitslag van chocola?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Overval die jongen eens niet zo, Juichil, hij is pas net terug.
Mozzarella.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mezelf. En ze vonden het filmpje ervan zo leuk dat ik toch maar terug mocht
Dat was ik.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
Hey jaspsnarts, had jij jezelf nou tot neger gesoept?
Herkenbaar +2.8.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:46 schreef Lakitu het volgende:
Maar even serioesoe, waarom als ik geband ben ofsow lijkt het alsof er niks anders te doen is op het internet dan FokTerwijl ik normaal ook niet al m'n internettijd besteed hieraan [ afbeelding ]
Omdat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:46 schreef Lakitu het volgende:
Maar even serioesoe, waarom als ik geband ben ofsow lijkt het alsof er niks anders te doen is op het internet dan FokTerwijl ik normaal ook niet al m'n internettijd besteed hieraan [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |