[quote]Op maandag 5 oktober 2009 13:31 schreef Nobu het volgende:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben, hoe kan dit, kun je hier misschien commentaar op leveren?
Nederland zesde beste land om in te wonen.
Klopt hij is een milieudoordrammer. Ook met dat verbod op gloeilampen waardoor we straks s'avonds verplicht in dat schelle witte kutlicht zitten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:23 schreef Colnago het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een drammer.
Hij heeft een mening over het milieu en dat is dan de enige mening die je over het milieu mag hebben.
Zo was hij bij het programma Kassa waar Meurders hem vroeg waarom er nou toch zoveel wegenbelasting betaald moet worden voor het rijden op gas.
Dat was omdat hybride auto's minder CO2 uitstoten als auto's die rijden op gas.
Maar benzine auto's stoten toch veel meer CO2 uit als auto's die rijden op gas vroeg Meurders?
Als je maar genoeg kilometers maakt is rijden op gas uiteindelijk goedkoper dan rijden op benzine zei Samson daarop.
Maar we willen nou toch juist dat mensen minder rijden probeerder meurders nog maar eens.
Samson ging weer verder over zijn Toyota Prius.
En zoals hij afgelopen zaterdag bij Kassa zat, en met zo'n lachje verkondigde: "Ja, we gaan autorijden natuurlijk niet grátis maken he". Bah, wat misselijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:05 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Klopt hij is een milieudoordrammer. Ook met dat verbod op gloeilampen waardoor we straks s'avonds verplicht in dat schelle witte kutlicht zitten.
Proest, een voorraadje gloeilampen kopen als verzetsdaad.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En zoals hij afgelopen zaterdag bij Kassa zat, en met zo'n lachje verkondigde: "Ja, we gaan autorijden natuurlijk niet grátis maken he". Bah, wat misselijk.
Daarnet een voorraadje gloeilampen gehaald
Nee, omdat ik dat mooier zachter licht vind.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Proest, een voorraadje gloeilampen kopen als verzetsdaad.
Volgens mij is zachter licht ook via het design van je lampenkap te verkrijgen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, omdat ik dat mooier zachter licht vind.
Ik? Geen werkeloze moslim maar een rentenierende Linkse Elitistquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:53 schreef haatbaard het volgende:
Ohja? Wie dan? De enigen die ik met hun volle verstand nog op deze partij zie stemmen, zijn werkloze moslims.
geef mensen lekker zelf die keuze zeg.. (en helemaal als ze zgn. groene stroom gebruiken)quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij is zachter licht ook via het design van je lampenkap te verkrijgen.
De PvdA begint steeds meer Wilders/Fortuyn taal tegenover allochtonen aan te nemen, ik denk dat een groot deel is overgelopen naar GroenLinks of D66 (die laatste geldt niet voor werklozen idd). GroenLinks en D66 houden terecht vast aan het politiek correcte en roepen niet onzin over 'die criminele Marokkanen' 'dat Marokkaanse tuig' etc.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:53 schreef haatbaard het volgende:
[..]
Ohja? Wie dan? De enigen die ik met hun volle verstand nog op deze partij zie stemmen, zijn werkloze moslims.
Ik stel slechts dat het argument dat de user gebruikt niet doorslaggevend is/hoeft te zijn. Verder ben ik van mening dat het op zich geen slecht idee is, echter mbt de terugverdientijd zou je kritisch kunnen zijn. Geld is een rationele motivator en zou kunnen zorgen voor een breed draagvlak. Nu laat dit aspect wat te wensen over.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:40 schreef kawotski het volgende:
[..]
geef mensen lekker zelf die keuze zeg.. (en helemaal als ze zgn. groene stroom gebruiken)
Bedoel je mijn posting of jouw -Nederlandse zesde enz- ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben, hoe kan dit, kun je hier misschien commentaar op leveren?
Nederland zesde beste land om in te wonen.
Een volbloed dhimmi dus. Dat is ongeveer hetzelfde als een werkelozen moslim.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik? Geen werkeloze moslim maar een rentenierende Linkse Elitist
Dat gaan ze echt niet doen hoor, vergeet het maar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:09 schreef voice-over het volgende:
Alle dikbetaalde en zelf gecreëerde overheidsbaantjes zijn in handen van incapabele PvdA'ers. Daarom gaat het momenteel ook zo ontstellend slecht in ons land op alle gebieden.
Meneer Samson, dit is het resultaat van 30 jaar wanbeleid en geforceerde niet-westerse allochtonenimport, mensen die nooit en te nimmer de intentie hadden hier ooit te integreren. Ik hoop dus van harte dat, behalve wat belanghebbende links-elitairen en kansloze allochtonen, iedereen met common sense niet meer op jullie stemt. PvdA staat bij ons thuis synoniem voor AFBRAAK / DIEFSTAL / LIEGEN / BEDRIEGEN / VERDRAAIEN / GRAAIEN, allemaal zaken die niet thuishoren in een fatsoenlijk land als Nederland.
Mijn advies aan deze oplichtersbende: rot op en kom nooit meer terug.
Of je gaat emigreren...een aanrader, ik had het 10 jaar eerder moeten doenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:09 schreef voice-over het volgende:
Alle dikbetaalde en zelf gecreëerde overheidsbaantjes zijn in handen van incapabele PvdA'ers. Daarom gaat het momenteel ook zo ontstellend slecht in ons land op alle gebieden.
Meneer Samson, dit is het resultaat van 30 jaar wanbeleid en geforceerde niet-westerse allochtonenimport, mensen die nooit en te nimmer de intentie hadden hier ooit te integreren. Ik hoop dus van harte dat, behalve wat belanghebbende links-elitairen en kansloze allochtonen, iedereen met common sense niet meer op jullie stemt. PvdA staat bij ons thuis synoniem voor AFBRAAK / DIEFSTAL / LIEGEN / BEDRIEGEN / VERDRAAIEN / GRAAIEN, allemaal zaken die niet thuishoren in een fatsoenlijk land als Nederland.
Oh boehoe, die boze PvdA heeft het allemaal gedaan! Ook in de decennia dat ze niet regeerden? What about al die VVD, CDA en D'66 bestuurders dan? Die hebben altijd uitstekend werk verricht natuurlijk...wel raar dat die in de meerderheid zijn en altijd geweest zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:09 schreef voice-over het volgende:
Definieer linksquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:07 schreef haatbaard het volgende:
Jarenlang het wanbeleid van de PvdA met hand en tand verdedigen, en nu een jij-bak plaatsen als dat (geheel volgens voorspelling overigens) verkeerd uitpakt. Zo kennen we de linksmens weer.
Bestaan er ook half bloed dhimmi's, oh kutkloon?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:44 schreef haatbaard het volgende:
Een volbloed dhimmi dus. Dat is ongeveer hetzelfde als een werkelozen moslim.
Jouw soort? Wat is haatbaard dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bestaan er ook half bloed dhimmi's, oh kutkloon?![]()
Ik betaal anders aardig wat belasting in Nederland, en dat doe ik al 25 jaar, kan je van jouw soort niet zeggen.
Moet dat niet 'linkschmens' zijn? Of ben jij je jargon vergeten? Moeilijk he, al die woordjes onthoudenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:07 schreef haatbaard het volgende:
Jarenlang het wanbeleid van de PvdA met hand en tand verdedigen, en nu een jij-bak plaatsen als dat (geheel volgens voorspelling overigens) verkeerd uitpakt. Zo kennen we de linksmens weer.
Iemand die hardwerkende Nederlanders die veel belasting betalen 'volbloed dhimmi's' noemt? Dat soort dus, je komt ze regelmatig tegen onder de aanhang van de PVV overigens.quote:
Ah het is onder de bruggen dringen om een slaapplekje? Sorry was mij nog niet opgevallenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:09 schreef voice-over het volgende:
Meid, denk om je bloeddruk!quote:Meneer Samson, dit is het resultaat van 30 jaar wanbeleid en geforceerde niet-westerse allochtonenimport, mensen die nooit en te nimmer de intentie hadden hier ooit te integreren. Ik hoop dus van harte dat, behalve wat belanghebbende links-elitairen en kansloze allochtonen, iedereen met common sense niet meer op jullie stemt. PvdA staat bij ons thuis synoniem voor AFBRAAK / DIEFSTAL / LIEGEN / BEDRIEGEN / VERDRAAIEN / GRAAIEN, allemaal zaken die niet thuishoren in een fatsoenlijk land als Nederland.
Jij werkt helemaal niet hard. Sterker, je werkt helemaal niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Iemand die hardwerkende Nederlanders die veel belasting betalen 'volbloed dhimmi's' noemt? Dat soort dus, je komt ze regelmatig tegen onder de aanhang van de PVV overigens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |