Goed!!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:32 schreef appelsjap het volgende:
Morgen om 15:50 praktijkexamen, na 12 lessen.
Ik ga bij een afrit ook niet meteen van 5 naar 2 hoor. Als ik op de motor rem en je pakt elke versnelling mee kun je de bocht na een afrit vaak maken zonder de rem aan te tikken, en dat vind ik best geinig om te doen altijd.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:34 schreef larry91 het volgende:
[..]
Haha, zijn er mensen die dat doen. Als je op de moter afremt van bv in de 4 rijd en je moet naar de 2 is dat nog niet geheel onverstandig als je op zuinigheid wilt letten. Maar dit vind ik ook wel een beetje overdreven![]()
Succes!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:32 schreef appelsjap het volgende:
Joah, maar heb er nog 2, vanavond eentje en morgenvroeg eentje, en dan om 15:50 rijexamen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:47 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Goed!!!Wat weinig lessen trouwens, had je al ervaring met rijden?
succes!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:05 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Joah, maar heb er nog 2, vanavond eentje en morgenvroeg eentje, en dan om 15:50 rijexamen.
Nice! Was het jouw idee om na 12 lessen al examen te doen? Of vond de instructeur ook dat je goed genoeg was?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:32 schreef appelsjap het volgende:
Allebei wel, zul je zien dat ik het morgen niet haal.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:12 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Nice! Was het jouw idee om na 12 lessen al examen te doen? Of vond de instructeur ook dat je goed genoeg was?
Suc6 btw!
1 uur.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:45 schreef Hippos het volgende:
12 lessenvan 1 of 2 uur? Wauw, ik doe het je niet na...
Succes!
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:20 schreef appelsjap het volgende:
[..]
1, en van rijstrook gewisseld tijdens een bocht, dat is fataal!![]()
Doe je dat tijdens je rijexamen ben je meteen gezakt, zelfs als je de rest van de route perfect heb gereden. Maar ja je weet wat ze altijd zeggen, een slechte generale is.........quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:39 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?Als je goed kijkt en je niemand hindert ofc.
Inderdaad, dat is 100% zeker zakken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:08 schreef larry91 het volgende:
Doe je dat tijdens je rijexamen ben je meteen gezakt
Een half uur voor mijn rij examen reed ik bijna een bejaarde met rollator dood en toch was ik in 1 keer geslaagd bij het examenquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:20 schreef appelsjap het volgende:
Net rijles gehad, echt te slecht gewoon. Fietser van rechts niet zien aankomen terwijl ik wél keek, en van rijstrook gewisseld tijdens een bocht, dat is fataal!![]()
Ik meen dat dat niet zo goed is voor je motor, tenminste daar had mijn instructeur het altijd over als ik dat deed (bij een vorige rijschool in een andere woonplaats mocht dat namelijk wel).quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:51 schreef oshiro het volgende:
Als ik op de motor rem en je pakt elke versnelling mee kun je de bocht na een afrit vaak maken zonder de rem aan te tikken
Niet het halve doosje leegeten nee, ik heb er 6 genomen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:14 schreef Bhuddy het volgende:
Let op met die pilletjes, schijnen ook averechts te kunnen werken: je ziet allerlei dingen over het hoofd omdat je zo duf bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |